The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Atlanta & Hamburg
Hopelijk wordt Ferrero niet fataal. Voor de rest ben ik tevreden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Eeuwig talent Young gaat weer lekker. Toch 4x gekozen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Oei Berlocq, Fognini en GGL moeten er echt zsm uit. Iedereen in de top heeft ze behalve ik.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Eeuwig talent Young gaat weer lekker. Toch 4x gekozen...

Uiteraard :8:
Reply
Ad Wim Wrote:Hopelijk wordt Ferrero niet fataal. Voor de rest ben ik tevreden.

JCF is uiteraard moe!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
prima Gilles ! =D> :Big Grin
Reply
Gulbis ligt er al weer uit. Nu R1 tegen Blake.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Eindelijk weer eens een representatief team. Ben benieuwd of weekwinst erin zit.

Teleurstellend van Haase zeg zo een keiharde nederlaag tegen Berlocq.
Reply
centre court Wrote:Gulbis ligt er al weer uit. Nu R1 tegen Blake.

NID natuurlijk.
Reply
Stille Wrote:Pico is het twijfelgeval

Hij is weinig gekozen, ik dacht dat zijn opgave vorige week aan DC lag?
Reply
centre court Wrote:Gulbis ligt er al weer uit. Nu R1 tegen Blake.
Serveerde voor de wedstrijd, had daarin 30-0 en 4-0 in de TB erna :lol:
Reply
Somdev =D>
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stille Wrote:Somdev =D>

Dat was de enige die ik heel even geselecteerd heb in de bovenste helft in Atlanta. Onderin was Isner een mustpick en heb ik Anderson overwogen. Hem niet gekozen en hij moet er dus snel uit; voor max 45 punten.

Veel geld in Hamburg zoals de meesten, toch is er in de top niemand die slechts 1 speler in Atlanta heeft. In Hamburg moeten deze mannen er vroeg uit: Chela, Petzschner, Youzhny, Andujar, Nieminen, Bolelli, Monfils, Stakkie, Ilhan en Rosol.

Onvoorstelbaar hoe weinig Melzer en met name Davy zijn gekozen. Davydenko won hier 2 jaar geleden nog Undecided . Hoe ver kun je wegzakken als alle kenners hier je voor 1295 links laten liggen hier.
Reply
Tja, mij lijken het de 4 duidelijke halve finalisten, die ik in Atlanta heb. Dan kun je wel heel veel geld in heel veel onzekere jongens in Hamburg steken, maar in Atlanta heb je volgens mij veel meer zekerheid. De top 4 staat daar imo wel heel dik boven de rest van het veld. Alleen Malisse is altijd een onzekere factor, maar die lijkt in vorm.

Wel apart dat je zoveel geld in Hamburg steekt, maar dan mannen als Chela, Nieminen en Bolelli mist.
Reply
Even voor het gemak de partijen in Hamburg met geschatte aanvangstijden
1100 Granollers-Gimeno, Ilhan-Petzschner, Stepanek-BECK, BOLELLI-Monaco
1315 Dolgopolov-NIEMINEN, Benneteau-Andujar, Stakhovsky-Simon, KAMKE-Chela
1530 Fognini-Crivoi, FERRERO-Stebe, Reister-Garcia Lopez, Youzhny-BERLOCQ
1745 Golubev-Kohlschreiber

Out moeten Granollers, Ilhan, Andujar, Stakhovsky, Fognini, Garcia Lopez en Kohlschreiber
Reply
Trouwens wel kut dat Atlanta pas weer om 22.00 uur begint. Wie verzint dat nou om 16.00 local time te gaan beginnen
Reply
Het is gods warm daar. Om 12 uur is het niet te doen.
Reply
Ad Wim Wrote:Tja, mij lijken het de 4 duidelijke halve finalisten, die ik in Atlanta heb. Dan kun je wel heel veel geld in heel veel onzekere jongens in Hamburg steken, maar in Atlanta heb je volgens mij veel meer zekerheid. De top 4 staat daar imo wel heel dik boven de rest van het veld. Alleen Malisse is altijd een onzekere factor, maar die lijkt in vorm.

Wel apart dat je zoveel geld in Hamburg steekt, maar dan mannen als Chela, Nieminen en Bolelli mist.

De top 4 seeds hoeven natuurlijk maar 2 potjes te winnen om SF te halen en daarvoor zijn ze allemaal favoriet. Er zitten echter nog wel wat gasten tussen die deze mannen het lastig gaan maken. Voor Fish is 90 niet genoeg; en Isner zie ik wel als heel grote favoriet om de finale te halen.

In Hamburg wilde ik de tegenstanders van Chela, Nieminen en Bolelli hebben, en dus hen niet gekozen. Chela is toch ook maar een drol voor die 1510.
Volledige top 5 met Cilic trouwens, en top 3 met Simon. Terwijl ik dacht daarmee troeven te hebben voor het AK. Dat zijn nu Dolgo, Mayer en Monaco.
Reply
En dan noem je net zo'n beetje de meest onzekere gasten, met Dolgo, Mayer en Monaco. Alleen met Mayer heb je iemand die echt ver kan komen imo.

Chela is die 1500 wellicht niet waard, en heeft een lastige 1e ronde, maar is wel onfire op gravel tot nu toe dit jaar, dus kan in dit veld best winnen of iig ver komen.
Maar toegegeven, dat is mijn grootste gok.

In Atlanta zie ik Anderson toch wel als de grootste favoriet voor de finale. Man is in vorm, banen zijn perfect voor hem hier en de loting tot de SF is te doen. Isner heeft eerst nog Blake om mee af te rekenen.

Cilic en Simon zijn op zich logische keuzes, maar ik had ze niet zo snel in de top 10 verwacht. Cilic is het meest onzeker, die kan er ook zomaar af tegen Knittel en die zie ik ook het toernooi niet winnen. Simon kan dat wel, maar die heeft weer een lastige loting.
Reply
We gaan het zien. Sinds Hamburg een 500 is, kan er echt van alles gebeuren daar. Weinig topseeds die het ver schoppen en veel verrassingen.
Reply
direct 3 belangrijke partijen.

hopelijk winnen iig bolelli en petzschner.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
1100 Granollers-Gimeno, Ilhan-Petzschner, Stepanek-BECK, BOLELLI-Monaco
1315 Dolgopolov-NIEMINEN, Benneteau-Andujar, Stakhovsky-Simon, KAMKE-Chela
1530 Fognini-Crivoi, FERRERO-Stebe, Reister-Garcia Lopez, Youzhny-BERLOCQ
1745 Golubev-Kohlschreiber

Hup Beck, Monaco
Hup Dolgo, Simon, Kamke
Hup Fognini, Ferrero, GGL, Berlocq

belangrijke dag daar zeg! En morgen weer waarschijnlijk, dan de resterende 10 2e ronde partijen!
Reply
Monaco gaat iig spelen
Reply
Monaco in ieder geval de baan op! Vamos!
Reply
Hup Gimeno, Bolelli, Stepanek en Ilhan!
Reply
Hup Gimeno, Bolelli, Beck en Petzschner
Reply
Ad Wim Wrote:Hup Gimeno, Bolelli, Stepanek en Ilhan!

Jij geen Beck? Herinner ik me goed dat jij wel achter zijn kwaliteiten stond?
Reply
Heeft hem zelfs in zijn LTM team :Big Grin
Reply
wanneer gaat petzschner nou eens breaken...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zal je zien dat Monaco (als ik hem een keer niet heb) zo fris als een hoentje is. Ik heb die gast denk ik na Davy constant het vertrouwen gegeven maar presteren...ho maar
Reply

Forum Jump: