The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Atlanta & Hamburg
Hmm, is wel echt een CC-week zo. Jammer dat ik maar weinig overeenkomsten met hem heb.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Partij van de dag nu, hup Turk!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mayer, auf geht's! Laat me niet in de steek jongen!

Stille heeft het geluk ook weer aan zijn zijde, Melzer lijkt hem eruit te slepen.
Reply
geluk weer aan mijn zijde? Dan had Cilic eruit moeten vliegen. En Melzer gaat dit geen eens winnen. Wordt achter elkaar gebroken. Dit gaat nergens over. Ben er alweer helemaal klaar mee vandaag en ga lekker de tour zitten volgen. Daar win ik tenminste wel prijzen en niet zo weinig ook :Big Grin Inmiddels al bijna een half maandsalaris binnen :Big Grin
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Tuurlijk Melzer 5-7. Opperdrol!
Reply
Melzer nu 5 serve games op rij verloren. Dit gebeurt hem echt nooit
Reply
Waar heb je het over? Hij heeft er in totaal deze partij pas 3 verloren...
Reply
Monaco met de breekpunten....

Mayer gaat al lekker, had nogmaals moeten breken.
Reply
Ja was typfoutje. Hij had er 3 achter elkaar verloren
Reply
Maar nu 2 op rij gewonnen ondanks een 0-30 in de 1e game. Nu zelf 0-30 op de serve van DGT
Mayer gaat prima!
Reply
Melzer was natuurlijk NID. Gimeno kan niks.
Tegen Fognini wordt het interessant. Twee onvoorspelbare gasten tegen elkaar.
Reply
En dan nog een set verliezen tegen zo'n drol maar goed iig 45 punten binnen. Tgen Fognini zal ie wel beter voor de dag moeten komen
Reply
Die Monaco is ook lekker geblesseerd...
Reply
Had ie verdomme vorige week moeten doen!
Reply
Hmm, wissel GGL en Ilhan voor Mayer pakt niet echt goed uit.
Reply
Onderin gaat het volgens plan; Mayer def. Almagro en Fognini def. Verdasco als QF graag; bovenin wat meer problemen en daar moet het dan maar Simon def. Monfils en Cilic def. Youzhny worden.

In Atlanta uiteraard NID Isner def. Fish.
Reply
Hup Ilhan!

Verdasco begint iig prima. 2e pot van de dag.
Reply
Monaco breekt voor de wedstrijd, prima! Tb bij Mayer, die moet hij wel even pakken. Vamos Nando!
Reply
Mayer wint ook. Nu Nando, Almagro nog en dan is de dag ok. Ramos kan er nog een mooie kers op de taart bij doen. En morgenochtend uiteraard even zien dat Anderson verloren heeft!!
Reply
Almagro is belangrijk, zo lang over hem getwijfeld.
Reply
Als Rosol en Ramos winnen, dan stop ik ermee.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
O wacht, dat maakt het weer wat interessanter.
Reply
_Tampie Wrote:Mayer wint ook. Nu Nando, Almagro nog en dan is de dag ok. Ramos kan er nog een mooie kers op de taart bij doen. En morgenochtend uiteraard even zien dat Anderson verloren heeft!!

Die is om 22.00 uur dus goed te volgen :Big Grin
Reply
buurs Wrote:Als Rosol en Ramos winnen, dan stop ik ermee.

Puke
Reply
Ach, hij jaagt tenminste de machinisten niet de stuipen op het lijf..
Reply
Ramos geef ik trouwens wel een serieuze kans. Die is echt ongelooflijk on fire de laatste maand.
Reply
Monfils moet eigenlijk de finale halen, maar het liefst winnen, maar als Verdasco anders het toernooi maar wint of Fognini moet al winnen van Verdasco, dan maakt het niet zoveel uit. Maar dan moet Monfils toch wel het toernooi winnen, maar dat zal wel niet gebeuren...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
mindlight Wrote:Ach, hij jaagt tenminste de machinisten niet de stuipen op het lijf..

moet jij eens opletten...ga vanavond wissels veranderen op het spoor
Reply
buurs Wrote:Monfils moet eigenlijk de finale halen, maar het liefst winnen, maar als Verdasco anders het toernooi maar wint of Fognini moet al winnen van Verdasco, dan maakt het niet zoveel uit. Maar dan moet Monfils toch wel het toernooi winnen, maar dat zal wel niet gebeuren...

SIGNATURE !!!!
Reply
buurs Wrote:Monfils moet eigenlijk de finale halen, maar het liefst winnen, maar als Verdasco anders het toernooi maar wint of Fognini moet al winnen van Verdasco, dan maakt het niet zoveel uit. Maar dan moet Monfils toch wel het toernooi winnen, maar dat zal wel niet gebeuren...
Helaas, leuk geprobeerd, maar dit loopt voor geen meter.
Reply

Forum Jump: