22-07-2011, 10:13 PM
Vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Atlanta & Hamburg
|
22-07-2011, 10:13 PM
Vamos!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
22-07-2011, 10:14 PM
en verdasco eindigt met een kanonskogel =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
ATP MAFFIA !!!! Hoeveel zal de scheids ontvangen hier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
ongelofelijke Ad-week :eten:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Toch nog 2x SF in Hamburg. Nu zorgen dat Fish Atlanta wint en het is geen dramaweek.
Als Verdasco dan ook nog Hamburg wint, valt het zelfs best mee.
22-07-2011, 10:15 PM
Stille Wrote:ATP MAFFIA !!!! Hoeveel zal de scheids ontvangen hier
22-07-2011, 10:15 PM
Verdasco kon niets meer met die bal. Is die blind ofzo!
22-07-2011, 10:18 PM
Melzer
Fish en Almagro of Verdasco als toernooiwinnaar nu dan maar!
22-07-2011, 10:33 PM
Wat is er zo lachwekkend aan Melzer dan? Jij verwachtte toch helemaal niets van hem?
22-07-2011, 10:38 PM
Haha paar biertjes op. Het was meer Stille icm Melzer wat ik bedoelde...
22-07-2011, 10:46 PM
Nee neem jij drolfils maar. Schiet ook niet op :
22-07-2011, 10:53 PM
Die verdient minimaal net zo'n . Zowel een verlies tegen Simon als tegen Verdasco is natuurlijk triest. Daarbij vind ik het wel weer geinig dat Melzer z'n faalmodus teruggevonden heeft. Zo zie ik 'm het liefst.
23-07-2011, 06:47 AM
Prima week. Moet vaker op vakantie gaan. Wel mooi dat ik een topweek draai in een week waarvan vantevoren wordt gezegd dat het moeilijk te voorspellen is en dat er echte keuzes gemaakt moeten worden.
Youzhny!
Niets is sterker dan dat ene woord...
23-07-2011, 10:46 AM
Finale Fish def Isner = plaats 6. Come on !
23-07-2011, 12:51 PM
Harrison ook nog mp overleefd, pff.
23-07-2011, 01:47 PM
Ik keek op mijn telefoon toen ik rond 0500 wakker werd. Toen was de TB in de 3e set bezig, Harisson stond 5-1 voor en Ram kwam terug naar 5-5. Ik dacht dit wordt de choke van het toernooi maar helaas
23-07-2011, 01:58 PM
Die broek van Simon....zo fout
23-07-2011, 02:59 PM
Simon komt terug van een set achterstand, nu 2 bp voor een dubbele break in de derde! En raak, *3-0, allez Gilles!
23-07-2011, 03:13 PM
het is ongelofelijk hoe simon al die partijen cadeau krijgt.
nieminen die veel kansen mist. monfils was schandalig. youzhny mist in de eerste 2 games van de 2e set 5 bp en is nu zo vermoeid dat hij bijna alles fout slaat
23-07-2011, 03:17 PM
Prima toch? Als ik 3500 of meer in Atlanta had geinvesteerd, had ik Simon denk ook niet gehad. Hopen dat Simon nu gewoon die 500 punten opraapt, lang leve het laffe managen!
23-07-2011, 03:45 PM
Die Simon knalt heel mijn LTM overhoop. Inmiddels Mist daar nu 1e voor Kraai
23-07-2011, 04:39 PM
Mooie keus, Simon, mag wel beloond worden. Maar het moet wel bij de finale blijven.
23-07-2011, 06:07 PM
Netjes Nico!
24-07-2011, 10:30 AM
_Tampie Wrote:CC kan goede zaken doen deze week. Daartegenover staat dat Buurs, andre en arco weer wat verliezen. Het wordt wel tijd dat er weer een paar echte tampie-weken aankomen. Volgens mij is het een Tampie week (3e in weekstand)
24-07-2011, 10:30 AM
Klasse Mardy! Nog 1 potje winnen aub
24-07-2011, 11:01 AM
Stille Wrote:_Tampie Wrote:CC kan goede zaken doen deze week. Daartegenover staat dat Buurs, andre en arco weer wat verliezen. Het wordt wel tijd dat er weer een paar echte tampie-weken aankomen. :eeeek: ik heb niet het gevoel gehad dat het nou helemaal goed liep. Misschien wil ik ook wel teveel. Dan gaan we voorlopig nog maar even op deze voet verder (laf managen).
24-07-2011, 11:14 AM
Als Almagro en Fish winnen, is het nog een redelijke week, zeker gezien het begin. Simon mag nog wel winnen, maar Fish moet wel echt winnen, en daar ga ik ook wel vanuit.
24-07-2011, 02:21 PM
Simon overleeft direct een 0-40
24-07-2011, 03:03 PM
almagro mist voor de 2e keer een 0-40 in de 1e set :eeeek:
24-07-2011, 03:27 PM
En dan natuurlijk 6-4 Simon. Nu wel 3-0* voor Almagro. Hup Nico!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|