27-07-2011, 04:01 PM
Shit. Goed voor Thom Hachemann
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
CTM voorspellingen week 28 voor maandag 22 uur
|
27-07-2011, 04:01 PM
Shit. Goed voor Thom Hachemann
27-07-2011, 04:11 PM
centre court Wrote:De namen van spelers zouden hier vaker geschreven moeten worden zoals je 't uitspreekt, heerlijk. Qbot, Bleek, Vis en Del Bonie zijn daar enkele voorbeelden van. Verder zijn Staraatsjie, Joesnie en Kweeevas leuke spelerts. Neem een abonnement op de Volkskrant, bij Joesnie zitten ze daar al redelijk in de buurt.
27-07-2011, 04:22 PM
bij de telegraaf doen ze dat ook, verschrikkelijk
27-07-2011, 04:26 PM
Teletekst is ook al drama. Gelukkig lees ik op tennisgebied nooit een krant. Nieuws en uistlagen weten we toch altijd al, en voor de diepte-interviews of artikelen hoef je het ook niet te doen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-07-2011, 05:13 PM
Ja teletekst joezjny, gabasjvili, andrejev. Prutsers!
27-07-2011, 05:15 PM
Hop, Kravchuk wint weer, Ad-week!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
28-07-2011, 07:08 AM
Ter info voor Stille: Bij Mindlight mag/moet er bij Chiudinelli en NIeminen nog een * gezet worden....
28-07-2011, 09:27 AM
Mitch:
Astana: Golubev def. Kukushkin Tampere: Prodon def. Paire Wuhai: Soeda def. Weintraub Dortmund: Schoorel def. Zeballos Recanati: Clement def. Sijsling Mindlight: Astana: Sela def. Chiudinelli* Tampere: Paire def. Nieminen* Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Greul def. Phau Recanati: Clement def. Schuettler Haggie: Astana: Golubev def. Kuku Tampere: Haggie* def Buurs* Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Schoorel def Zeballos Recanati: Del Bonis* def. Schuettler Buurs: Astana: Chiudinelli* def Dustov* Tampere: Dasnieres de Veigy* def Klec* Wuhai: Ouanna* def Klaasen* Dortmund: L. Mayer* def Stebe* Recanati: Bautista-Agut* def Nielsen* Center Court: Astana: Golubev def. Kukushkin Tampere: Knittel def. Paire Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Schoorel def. Stebe Recanati: Del Bonis* def. Schuettler Scholten: Astana: Golubev def. Kukushkin Tampere: Prodon def. Guez Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Zeballos def. Ignatik Recanati: Clement def. Sijsling Ad Wim: Astana: Beck d. Kravchuk Tampere: Prodon d. Paire Wuhai: Soeda def. Ryderstedt Dortmund: Schoorel d. Mayer* Recanati: De Schepper d. Sijsling Stille: Astana : Kukushkin def Golubev Tampere : Prodon def Gensse Wuhai : Soeda def Weintraub Dortmund : Stebe* def Schoorel Recanati : De Schepper def Bautista*
28-07-2011, 09:34 AM
Klaasen wint van de veelgekozen Ryderstedt \/
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
28-07-2011, 09:36 AM
En Weintraub door! Yeah! Van Kuku kan ik geen uitslag vinden. Wedstrijd is wel afgelopen
28-07-2011, 09:56 AM
Stille Wrote:En Weintraub door! Yeah! Van Kuku kan ik geen uitslag vinden. Wedstrijd is wel afgelopen #-o
He i’m back, koploper FTM 2018!
28-07-2011, 10:02 AM
Er was regen in Astana. Wedstrijd is net begonnen. Stand is 4-3* voor Molchanov. Bet365 point to point
28-07-2011, 10:49 AM
Dit is niet best meneer Ku Klux Klan
28-07-2011, 11:22 AM
ai, kuku van 6-7 2-4 naar 1-1 in sets...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
28-07-2011, 11:39 AM
Sijsling pakt de break! Maak de set ook maar af nu!
28-07-2011, 11:42 AM
Come on Kenny en Igor!
28-07-2011, 11:44 AM
Kenny heeft easy in zn eigen games, maar bp's krijgen doet ie nog niet. Hij mag er wel uit! Hup Gerard!
28-07-2011, 11:47 AM
Het is een Karlovic, dus hij moet gewoon die TBs pakken.
Sijsling gaat prima.
28-07-2011, 11:50 AM
Hop, en de set!
28-07-2011, 12:03 PM
Brugues is on fire. Die gaat ook Golubev pakken!
28-07-2011, 12:05 PM
Dat denk ik ook maar ook hij zal een keer vermoeid gaan raken. Golubev gelukkig als verliezend finalist gegokt
28-07-2011, 12:16 PM
Kuku en Kenny door. Prima tot nu toe!
28-07-2011, 12:17 PM
Tuurlijk Kenny! Nu Sijsling nog.
28-07-2011, 12:26 PM
Sijsling kennende wordt 't 67 26! Dat hoop ik uiteraard niet!
28-07-2011, 01:01 PM
Uiteraard verprutst die kansloze Sijsling dit nog, wel prima voor ctm.
Niets is sterker dan dat ene woord...
28-07-2011, 01:04 PM
Wat een prutser! Lag in de lijn van verwachting na zijn verloren tb!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|