The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Washington en Kitzbuhl
Als Giraldo en Haase hier winnen, gun ik het Granollers en CC nog wel. Anders vergooit CC ook maar in een week z'n klassement, zou zonde zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad mode : GVD alles gaat fout!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad Wim Wrote:Als Giraldo en Haase hier winnen, gun ik het Granollers en CC nog wel. Anders vergooit CC ook maar in een week z'n klassement, zou zonde zijn.

In 1 week klassement vergooien [-X
Reply
En dooooor Robin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Klasse Santi! Nu Robin nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die tyfus Giraldo. naar pleuris ventje! Vorige week had ik hem en verloor ie van fucking Haider Maurer en nu pakt ie minstens 45 punten. Daarnaast heeft de nummer 1 of 2 met LTM hem ook :letitallout:
Reply
Nu gaat natuurlijk Granollers ook winnen en zal ook Haase de zege gaan pakken (al vind ik dat niet zo'n groot probleem met oog op vaderlandliefde en LTM)
Reply
Kut, regen.
Reply
Goed voor Veic misschien
Reply
Mooi dat Granollers iig de break weer heeft!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Slecht nieuws!

<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://www.bergfex.at/kitzbuehel-kirchberg/wetter/">http://www.bergfex.at/kitzbuehel-kirchberg/wetter/</a><!-- m -->
Reply
Vandaag wordt er niet meer gespeeld. Morgen 11.30 uur hopen ze tussen de buien het een andere te kunnen spelen
Reply
Ook in Washingtin kampen ze met regen vandaag
Reply
Topfavoriet ljubicic speelt niet Undecided

Nu wordt de keuze Andujar/Ramos beloond :lol:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Young leidt met 4-1 en 30-0
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Young van 5-2 naar 5-5....de week gaat weer zoals de laatste weken Undecided

Reply
buurs Wrote:Topfavoriet ljubicic speelt niet Undecided

Nu wordt de keuze Andujar/Ramos beloond :lol:

](*,)
Reply
Washington: Go Davy, Young, Russell, Steppie en later nog: Cipolla, Matosevic, Bagha, Haas, Monfils, Harrison, Tipsa en Llodra. Belangrijke nacht zeg.
Reply
Ebden mist sp bij 5-4 en malisse heeft er geen zin in.

Reply
En Malisse geeft op Undecided

Het houdt maar niet op.

Young 2-0 voor in de 3e set.
Hij zal zo wel weer gebroken worden of opgeven.

Reply
Hoerige hoeren Melzer. Neem ik 1 iemand met risico, maar wel met een toploting, geeft ie op. Daar valt niet tegen te managen...
Reply
Young Notworthy
Reply
Hehehehe tegelijk. Puur overklast overigens, daar valt wél tegen te managen.
Reply
Inderdaad, want Young was zo goed bezig de laatste tijd...
Melzer had via Young-Russell-Baghdatis de SF van een 500 kunnen halen, zo'n makkelijke loting heb je maar zelden.
En dan ook nog Fish die daaronder wegvalt, man man.
Reply
Het is SB-journalistiek natuurlijk, maar ik kijk naar hoe gemakkelijk Young steeds die breaks maakte en hoe makkelijk hij 5-1 voorkwam.

Daarbij speelt Melzer al een aantal maanden flink onder niveau en is hij verre van een zekerheidje. Ik zag het dus andersom, met een zeer gemakkelijke SF voor Young of Baghdatis.
Reply
Melzer is verre van een zekerheidje de laatste tijd, daar was het ook een risico, maar toch nog wel drie niveaus beter dan het challengerniveau van Young, die zelfs van Bogdanovic verloor.

Melzer wordt oud met al die blessures. Hij gaf ook gewoon op tijdens de regenpauze...
Reply
Hehe dat wist ik niet. En als we zo potjes eruit pakken won Young ook van Murray en is dit verre van een verrassing.
Reply
tot nu toe weinig reden tot klagen

*klop* *klop*
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Malisse eruit is lekker. Davy en Steppie door is ook prima, 1 van hen moet de SF halen!
Reply
Vanavond starten ze om 18:00 met het inhalen van de 6 potjes uit de 2R, om vervolgens de hele 3R te spelen vanaf op z'n vroegst 22:00. Dus eerst:
Monfils def. Sweeting
Tursu def. Cipolla
Llodra def. Dimitroef
Tipsa def. Berrer
Bagha def. Devva
Bellucci def. Haas

gevolgd door:
Young def. Russell
Steppie def. Nieminen
Isner def. Blake
Davy def. Nando
Bagha def. Bellucci
Monfils def. Tursu
Anderson def. Troicki
Tipsa def. Llodra

Dan is het afzeggen van Ljubicic wel min of meer gecompenseerd.
Reply

Forum Jump: