The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Washington en Kitzbuhl
Haha, suuuuure Undecided
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Ljubicic favoriet voor 250 punten?!

Lachwekkend idd. Mss net favoriet om van Souza te winnen maar verder toch niet. Uiteraard praat ik weer richting m'n eigen team... Andujar favoriet voor 250 punten, anders Seppi! :-({|=
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik praat gewoon objectief. Ik zou Ljubicic wellicht op nummer 10 qua favorieten zetten, maar niet hoger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Toch was het zo, bij alle bookies had Ljubicic de laagste quote voor toernooiwinst. Ik kon dat ook niet goed plaatsen.
Reply
Het zegt toch genoeg dat André en tampie hem ook hadden
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Jullie berekenen idd alles, daar vallen de quotes ook onder. Jullie laten je beinvloeden.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haase-Lopez staat weer op het SC
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Hup!
Reply
Lopez houdt na 15-30 zijn game. Haase komt op 30-0 en...
Reply
buurs Wrote:Het zegt toch genoeg dat André en tampie hem ook hadden
Jij bent de weg kwijt, maar van hen vond ik het idd een hele vreemde keuze. Niet omdat ze konden weten dat ie niet helemaal fit was (afgemeld voor Canada oa), maar zelfs als fit kon ie van iedereen verliezen.
Reply
Dat afmelden voor Montreal had ik ook gezien. Ik snapte ook al niet waarom ie dan nog wel op de draw van Kitzi stond
Reply
Regen?
Reply
Stille Wrote:Dat afmelden voor Montreal had ik ook gezien. Ik snapte ook al niet waarom ie dan nog wel op de draw van Kitzi stond

Zo ver kijk ik tegenwoordig niet meer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ad Wim Wrote:
buurs Wrote:Het zegt toch genoeg dat André en tampie hem ook hadden
Jij bent de weg kwijt, maar van hen vond ik het idd een hele vreemde keuze. Niet omdat ze konden weten dat ie niet helemaal fit was (afgemeld voor Canada oa), maar zelfs als fit kon ie van iedereen verliezen.

Ik probeer te forceren, maar dat lukt niet best.

Reply
buurs Wrote:
Stille Wrote:Dat afmelden voor Montreal had ik ook gezien. Ik snapte ook al niet waarom ie dan nog wel op de draw van Kitzi stond

SteveG heeft vaak zulke nieuwtjes via twitter
Reply
Nu is het scorebord weer terug naar 1-1 (15-30) terwijl er net 1-2 (30-0) stond
Reply
Ze ziin nu aan het inslaan
Reply
Montanes-Kohli ook op 't scoreboard. 1 van die sleutelpotten deze week. Vamos Albert!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Stille Wrote:
buurs Wrote:

SteveG heeft vaak zulke nieuwtjes via twitter

zal ik die even toevoegen. :8:

Reply
Hup Albert
Reply
30-30. Ze zijn weer van start.
Reply
bp Robin!
Reply
Breakie Break!! =D>
Reply
Daar gaat de volgende troef. Leuk spel!
Reply
Die Lopez loopt erbij....die heeft geen zin om in deze omstandigheden te spelen [gay]
Reply
Stille Wrote:Die Lopez loopt erbij....die heeft geen zin om in deze omstandigheden te spelen [gay]

mooi toch!
Reply
Voor LTM wel ja
Reply
Stille Wrote:Voor LTM wel ja

Dat jij in dit geval voor Lopez bent zeg! cry
Reply
Ach ik heb de vorige weken zoveel mensen hier zien posten tegen de Nederlanders. Te triest voor woorden. Ik ben hier voor niemand. Zowel winst Haase als Lopez is zowel goed als slecht
Reply
Misschien moet je even onder het dekbed van je favoriete zanger kruipen en je knuffeltje erbij pakken :beerbros:
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply

Forum Jump: