Threads: 131
mindlight Wrote:buurs Wrote:De studie voor RA is theoretisch volgens mij nog 1 jaar langer, maar dat heeft er mee te maken dat je ook veel internationale bedrijven controleert. Er komt dus meer theorie bij kijken.
En mensen die er geen verstand van hebben, kennen alleen de RA kant, omdat die nog weleens in het nieuws komen, wat logisch is aangezien de grote bedrijven het nieuws halen.
En die vergelijking met de buschauffeur slaat ook nergens op, want in de accountancy is het natuurlijk zo, dat hoe hogere functie je hebt, des te meer klantcontact je hebt.
Ik doelde ook op HBO vs. Universitair... En die hogere functie en meer klantcontact komt vreemd op mij over. Jij bent toch veel te druk met het aansturen van al die mensen onder je?
AA ==> HBO en daarna Post-HBO
RA ==> HBO en daarna Universitair
Verschil zit hem voornamelijk in de hoeveelheid theorie.
AA is veel meer praktijkgericht.
En aansturen valt echt wel mee.
Ik ben gewoon cliëntmanager voor al mijn klanten.
Collega's met een lagere functie bereiden werk voor mij voor.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
En nog even ter aanvulling, ML.
Ik onderhoud het contact met de klanten en leid besprekingen.
Dan heb je naar mijn mening meer klantcontact, dan iemand die voornamelijk uitvoerend werk doet.
Dit lijkt me voldoende.
Nu weer on-topic.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.
Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Threads: 31
Ik vind het mooi. Vanochtend moest ik alleen even lachen om jouw profiel op linked-in en weet ik veel wat een assistent precies doet. Maar weer OT-gaan vind ik prima hoor, al is er geen potje nu.
je hebt bij BDO junior-assistent, assistent en senior-assistent.
Maakt ook allemaal niet uit, als ik er maar plezier in heb.
En iets van partner mag ik aannemen?
mindlight Wrote:En iets van partner mag ik aannemen?
fg 1: trainee
fg 2: jr assistent
fg 3: assistent
fg 4: sr assistent
fg 5: jr manager
fg 6: manager
fg 7: sr manager
fg 8: partner
in principe blijf je ongeveer 3/4 jaar in een functiegroep.
Ok ik ben weer helemaal bij!
eindelijk. :8:
Threads: 97
Eindelijk weer eens een resultaat, dat had ie nodig ook. Nu op voor de titel!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Giraldo of Montanes maakt me niet zoveel uit, dat zijn beiden troeven.
In Washington is het nu een stuk belangrijker. Hup Tursu, Sweeting en Devvarman.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Hup Haas, Monfils, Baghdatis en Cipolla!
Dima gaat lekker, ook al zo'n troef.
Threads: 21
Ach dat zijn allemaal van die gasten die 45 punten halen voor 800-1000 euro. Allemaal lood om oud ijzer. Je moet in beide toernooien de finalisten hebben, daar wordt 't weer beslist. Zoals elke week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
2 behoorlijke belangrijke potjes nu in Kitzbuhl. De winnaar van Montanes-Giraldo kan het toernooi gaan winnen en beide zijn vrij vaak gekozen. Montanes 6-1 2-2 voor! Hop!
Ook Andujar-Souza gaat beginnen. De winnaar tegen Haase voor een finaleplaats, ook voor deze beide helden een kans. Hoop en verwacht dat Andujar deze easy binnen shipt.
Washington is niet mijn toernooi, uberhaupt een kuttoernooi en daar focus ik me nu dus ook maar even niet op. :8:
Baghdatis kan het nu wel hoor, dikke lul.
Andujar-Souza is missch wel de belangrijkste van vandaag. Hup Pablo, zorg dat ik die 4 halve finalisten krijg!
centre court Wrote:Ach dat zijn allemaal van die gasten die 45 punten halen voor 800-1000 euro. Allemaal lood om oud ijzer. Je moet in beide toernooien de finalisten hebben, daar wordt 't weer beslist. Zoals elke week. Deze gaan we onthouden. Andujar en Haase ook van die gasten?
Threads: 328
Als Cip en Dev hier verliezen heb ik 0 uit 6 vandaag. is dat een record?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ach dat zijn allemaal van die gasten die 45 punten halen voor 800-1000 euro. Allemaal lood om oud ijzer. Je moet in beide toernooien de finalisten hebben, daar wordt 't weer beslist. Zoals elke week. Deze gaan we onthouden. Andujar en Haase ook van die gasten?
Andujar niet natuurlijk, zet hierboven net dat ie morgen tegen Haase voor een finaleplaats gaat spelen. Haase in principe net als Tursu 45 punten ja.
Stille Wrote:Als Cip en Dev hier verliezen heb ik 0 uit 6 vandaag. is dat een record?
Ik heb Devv zelf ook maar als je toch dit soort, goedkope, prutsers hebt dan vraag je toch om dat soort records?
Is ook zo maar zo extreem als dit....
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ach dat zijn allemaal van die gasten die 45 punten halen voor 800-1000 euro. Allemaal lood om oud ijzer. Je moet in beide toernooien de finalisten hebben, daar wordt 't weer beslist. Zoals elke week. Deze gaan we onthouden. Andujar en Haase ook van die gasten?
Andujar niet natuurlijk, zet hierboven net dat ie morgen tegen Haase voor een finaleplaats gaat spelen. Haase in principe net als Tursu 45 punten ja. Zie geen verschil tussen Andujar en Tursunov. Beiden hebben dit jaar al bewezen zo'n toernooi te kunnen winnen en zijn even duur.
Dat jij denkt dat Tursunov 45 punten gaat halen, maakt niet uit.
En daar ben ik dus maandag 2 uur mee bezig geweest. Overigens was Tursunov de afgelopen weken niet fit dus zo gek is de keuze voor Cipolla niet
Goede start voor Devv in de 2e set, pak die bolle dan maar op conditie.
Montanes moet niet verslappen, zoveel beter in de 1e set. Nu al voor de 2e keer een break achter in de 2e.
Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ach dat zijn allemaal van die gasten die 45 punten halen voor 800-1000 euro. Allemaal lood om oud ijzer. Je moet in beide toernooien de finalisten hebben, daar wordt 't weer beslist. Zoals elke week. Deze gaan we onthouden. Andujar en Haase ook van die gasten?
Andujar niet natuurlijk, zet hierboven net dat ie morgen tegen Haase voor een finaleplaats gaat spelen. Haase in principe net als Tursu 45 punten ja. Zie geen verschil tussen Andujar en Tursunov. Beiden hebben dit jaar al bewezen zo'n toernooi te kunnen winnen en zijn even duur.
Het gaat toch niet om wat voor type spelers 't zijn en wat ze in 't verleden al hebben gepresteerd? Jij noemt Tursu een troef, ik zeg dat ie, in deze draw, goed is voor 45 punten en daarmee net als zoveel gasten weinig rendabel is in de cat. 800-1000 euro. Laat ik 't anders zeggen... Tursu gaat voor jou deze week niet 't verschil maken, een gast als Melzer had dat evt wel kunnen doen.
3-0 Devv en Montanes breakt weer terug. Hou nou die service eens en maak 't dan af.
5-0 Devv =D>
2e set maakt Bagh maar 8 punten en hij krijgt een bagle om z'n oren. Is ie blessee of echt zo slecht? Doorrrr Devv!
centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ad Wim Wrote:centre court Wrote:Ach dat zijn allemaal van die gasten die 45 punten halen voor 800-1000 euro. Allemaal lood om oud ijzer. Je moet in beide toernooien de finalisten hebben, daar wordt 't weer beslist. Zoals elke week. Deze gaan we onthouden. Andujar en Haase ook van die gasten?
Het gaat toch niet om wat voor type spelers 't zijn en wat ze in 't verleden al hebben gepresteerd? Jij noemt Tursu een troef, ik zeg dat ie, in deze draw, goed is voor 45 punten en daarmee net als zoveel gasten weinig rendabel is in de cat. 800-1000 euro. Laat ik 't anders zeggen... Tursu gaat voor jou deze week niet 't verschil maken, een gast als Melzer had dat evt wel kunnen doen. En dat is dus rete-voorbarig. Had je verwacht dat Granollers vorige week zou winnen? Of Dolgo? Of Gulbis?
Nee dus. En dit is nog meer een tussenweek dan vorige week, dus dan heb je juist wat aan die jongens van 800-1000 die het toernooi willen winnen en zich niet willen sparen voor het echte werk vanaf volgende week.
Montanes mist 2 keer een bp in een rally op 5-5. Nu 6-5* Giraldo, als dat maar goed gaat.
Kom op Andujar, nu niet gaan kloten, dan is m'n week alsnog kut.
|