04-08-2011, 07:18 PM
Hop! Montanes!
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Washington en Kitzbuhl
|
04-08-2011, 07:19 PM
Prima Andujar en Tursu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-08-2011, 07:21 PM
Devv toch wel interessant. Als ie wint krijgt ie wrs Bellucci en daarna Russell/Young. In ieder geval potentie.
04-08-2011, 07:22 PM
Zeker.
Toch blijft Kitzbuhel voorlopig het belangrijkst. Nu ook Chela op de baan. Andujar en Chela winnen en mijn week is wel geslaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
04-08-2011, 07:23 PM
Chela-Granollers, nog zo'n kraker in Kitzbuhl, voorlopig vallen er daar een hoop krakers goed. Vamos Marcel!
04-08-2011, 07:34 PM
Ad : kan ik de weddenscha nog intrekken :
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
04-08-2011, 07:34 PM
Kut Somdev, zo belangrijk deze. Baghdatis ook nog eens gekozen...
04-08-2011, 07:37 PM
Kut, bps gemist.
04-08-2011, 07:38 PM
Ik kijk niet meer vandaag. Krijg er hartkloppingen van
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
04-08-2011, 07:38 PM
Andujar lijkt het ook niet te gaan redden, dat zou wel heel vervelend zijn.
04-08-2011, 07:51 PM
Andujar
Eerst Ramos van de baan rossen en dan zelf van de baan gerost worden.
04-08-2011, 07:53 PM
Prachtig toch!
Nu gaat Haase de finale halen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
04-08-2011, 07:54 PM
Die moet ook nog maar zien te winnen.
04-08-2011, 08:13 PM
Twee belangrijke potten vallen helemaal verkeerd. Chela en Tipsa moeten nu wel winnen.
04-08-2011, 08:13 PM
hoppa, binnen 2 min de 2 meestgekozen spelers die ik niet heb uitgeschakeld.
04-08-2011, 09:05 PM
Ai, Chela mist 2 bps op 4-3. Tipsa gaat prima, maar tegen Berrer is het ook NID.
04-08-2011, 09:15 PM
Maar hij wint!
Speelde heel goed van wat ik gezien heb. Precies wat ik dacht; hij heeft even die winstpartij nodig en dan is ie los.
04-08-2011, 09:58 PM
_Tampie Wrote:Lekker Haase, pak Seppi! En haal ook maar gewoon de finale, ongeacht of dat tegen Souza is of tegen Andujar. En win maar het toernooi ongeacht of.... etc. Die 3 zijn er gelukkig uit. Chela, Montanes, Haase allen 1x gekozen in de top 5, allen niet door Andre. En Souza heb ik wel en andre niet, het geluk lacht me weer toe in Kitzbuhel. Bagha, Tipsa en Monfils ook allen door. In de top 5 wordt het tov CC, andre een goede week en tov Arco kan er ook nog gewonnen worden zelfs. Buurs heeft zo'n raar team, daar is kan het nog alle kanten op.
04-08-2011, 10:00 PM
Hup Nieminen en Russell, schade beperken in Washington.
04-08-2011, 10:01 PM
Ad Wim Wrote:Maar hij wint! Ik dacht even dat je het over Davy had, maar het is Chela waar dit over gaat :wink: .
04-08-2011, 10:03 PM
_Tampie Wrote:Vanavond starten ze om 18:00 met het inhalen van de 6 potjes uit de 2R, om vervolgens de hele 3R te spelen vanaf op z'n vroegst 22:00. Dus eerst: 5 uit 6 voorlopig, als het andere rijtje ook maar 1 misser heeft dan is het goed! (Blake def. Isner)
04-08-2011, 11:14 PM
_Tampie Wrote:_Tampie Wrote:Lekker Haase, pak Seppi! En haal ook maar gewoon de finale, ongeacht of dat tegen Souza is of tegen Andujar. En win maar het toernooi ongeacht of.... etc. Je zult de komende tijd meer rare teams van mij zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
04-08-2011, 11:27 PM
Stoer.
Trouwens 1e SF voor Haase sinds 2007. Pff, dat is wel even geleden zeg.
04-08-2011, 11:44 PM
En wat een kans om een finale te halen. Halve finale tegen fucking Souza.
04-08-2011, 11:46 PM
Tuurlijk Jarkko! Nu door in die 3e! Buursweek please!
En Blake moet z'n vorm doortrekken en 2 TB's van die lange draak winnen.
04-08-2011, 11:48 PM
Buursweek kan het niet meer worden.
04-08-2011, 11:49 PM
Blake en isner aan het inspelen.
Kan leuk potje worden.
04-08-2011, 11:54 PM
Saat die Malisse nu een dubbelpotje te tennissen? Wat is dat voor rare opgave dan?
05-08-2011, 12:02 AM
Malisse is gewoon een eikel, mentaal wrak.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|