The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Washington en Kitzbuhl
Hop! Montanes!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Andujar en Tursu!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Devv toch wel interessant. Als ie wint krijgt ie wrs Bellucci en daarna Russell/Young. In ieder geval potentie.
Reply
Zeker.

Toch blijft Kitzbuhel voorlopig het belangrijkst. Nu ook Chela op de baan. Andujar en Chela winnen en mijn week is wel geslaagd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Chela-Granollers, nog zo'n kraker in Kitzbuhl, voorlopig vallen er daar een hoop krakers goed. Vamos Marcel!
Reply
cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry cry Hitself Hitself Hitself Hitself Hitself Hitself Hitself
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad : kan ik de weddenscha nog intrekken :Big Grin
Reply
Kut Somdev, zo belangrijk deze. Baghdatis ook nog eens gekozen...
Reply
Kut, bps gemist.
Reply
Ik kijk niet meer vandaag. Krijg er hartkloppingen van
Reply
Andujar lijkt het ook niet te gaan redden, dat zou wel heel vervelend zijn.
Reply
Andujar cry

Eerst Ramos van de baan rossen en dan zelf van de baan gerost worden.
Reply
Prachtig toch!

Nu gaat Haase de finale halen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die moet ook nog maar zien te winnen.
Reply
Twee belangrijke potten vallen helemaal verkeerd. Chela en Tipsa moeten nu wel winnen.
Reply
hoppa, binnen 2 min de 2 meestgekozen spelers die ik niet heb uitgeschakeld.
Reply
Ai, Chela mist 2 bps op 4-3. Tipsa gaat prima, maar tegen Berrer is het ook NID.
Reply
Maar hij wint!

Speelde heel goed van wat ik gezien heb. Precies wat ik dacht; hij heeft even die winstpartij nodig en dan is ie los.
Reply
_Tampie Wrote:Lekker Haase, pak Seppi! En haal ook maar gewoon de finale, ongeacht of dat tegen Souza is of tegen Andujar. En win maar het toernooi ongeacht of.... etc.

Mooie finale zou Granollers - Haase zijn, typische win-win situatie!
Kitzbuhel gaat dramatisch, vooral Giraldo, Andujar en Seppi kunnen pijn gaan doen, die laatste gaat er zo hopelijk vlotjes af. Giraldo vond ik wel een lastige loting maar heeft wel potentie in deze draw. Andujar is een misser, Ramos/Ljubo gekozen. Doordat ik Ljubo wilde, vond ik Andujar te doen daar in de buurt want ik wilde veel in Washington investeren. Foute keuze voor Ljubo dus, daar ligt de sleutel van het drama in Kitzbuhel, hopelijk valt dat mee en wordt het in Washington een succes, maar daar kan ook nog veel gebeuren.

Die 3 zijn er gelukkig uit. Chela, Montanes, Haase allen 1x gekozen in de top 5, allen niet door Andre. En Souza heb ik wel en andre niet, het geluk lacht me weer toe in Kitzbuhel. Bagha, Tipsa en Monfils ook allen door. In de top 5 wordt het tov CC, andre een goede week en tov Arco kan er ook nog gewonnen worden zelfs. Buurs heeft zo'n raar team, daar is kan het nog alle kanten op.
Reply
Hup Nieminen en Russell, schade beperken in Washington.
Reply
Ad Wim Wrote:Maar hij wint!

Speelde heel goed van wat ik gezien heb. Precies wat ik dacht; hij heeft even die winstpartij nodig en dan is ie los.

Ik dacht even dat je het over Davy had, maar het is Chela waar dit over gaat :wink: .
Reply
_Tampie Wrote:Vanavond starten ze om 18:00 met het inhalen van de 6 potjes uit de 2R, om vervolgens de hele 3R te spelen vanaf op z'n vroegst 22:00. Dus eerst:
Monfils def. Sweeting
Tursu def. Cipolla
Llodra def. Dimitroef
Tipsa def. Berrer
Bagha def. Devva
Bellucci def. Haas

gevolgd door:
Young def. Russell
Steppie def. Nieminen
Isner def. Blake
Davy def. Nando
Bagha def. Bellucci
Monfils def. Tursu
Anderson def. Troicki
Tipsa def. Llodra

Dan is het afzeggen van Ljubicic wel min of meer gecompenseerd.

5 uit 6 voorlopig, als het andere rijtje ook maar 1 misser heeft dan is het goed! (Blake def. Isner)
Reply
_Tampie Wrote:
_Tampie Wrote:Lekker Haase, pak Seppi! En haal ook maar gewoon de finale, ongeacht of dat tegen Souza is of tegen Andujar. En win maar het toernooi ongeacht of.... etc.

Mooie finale zou Granollers - Haase zijn, typische win-win situatie!
Kitzbuhel gaat dramatisch, vooral Giraldo, Andujar en Seppi kunnen pijn gaan doen, die laatste gaat er zo hopelijk vlotjes af. Giraldo vond ik wel een lastige loting maar heeft wel potentie in deze draw. Andujar is een misser, Ramos/Ljubo gekozen. Doordat ik Ljubo wilde, vond ik Andujar te doen daar in de buurt want ik wilde veel in Washington investeren. Foute keuze voor Ljubo dus, daar ligt de sleutel van het drama in Kitzbuhel, hopelijk valt dat mee en wordt het in Washington een succes, maar daar kan ook nog veel gebeuren.

Die 3 zijn er gelukkig uit. Chela, Montanes, Haase allen 1x gekozen in de top 5, allen niet door Andre. En Souza heb ik wel en andre niet, het geluk lacht me weer toe in Kitzbuhel. Bagha, Tipsa en Monfils ook allen door. In de top 5 wordt het tov CC, andre een goede week en tov Arco kan er ook nog gewonnen worden zelfs. Buurs heeft zo'n raar team, daar is kan het nog alle kanten op.

Je zult de komende tijd meer rare teams van mij zien.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Stoer.

Trouwens 1e SF voor Haase sinds 2007. Pff, dat is wel even geleden zeg.
Reply
En wat een kans om een finale te halen. Halve finale tegen fucking Souza.
Reply
Tuurlijk Jarkko! Nu door in die 3e! Buursweek please!
En Blake moet z'n vorm doortrekken en 2 TB's van die lange draak winnen.
Reply
Buursweek kan het niet meer worden.

Reply
Blake en isner aan het inspelen.
Kan leuk potje worden.

Reply
Saat die Malisse nu een dubbelpotje te tennissen? Wat is dat voor rare opgave dan?
Reply
Malisse is gewoon een eikel, mentaal wrak.
Reply

Forum Jump: