The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Djabs Wrote:
Jansoe Wrote:Mertens, Strootman en Wijnaldum 18 miljoen
Matavz 7 miljoen
Tyton 2 miljoen
De Rijck 700k

En dan nog een spits uit Uruguay naar het schijnt en de geruchten gaan dat ze nog een verdediger of zo van Sparta willen halen.

En enkel geld van uitgaande transfers zouden ze hiervoor beschikbaar stellen heb ik ergens gehoord.

Dzuszak 14 miljoen.

waar halen ze die andere slordige 15 miljoen dan vandaan?


Spelers in laatste 2 jaar: 26 miljoen + allemaal salarisposten kleiner dan 1 miljoen die jij noemt en Marcelo (3M), Berg (1M)
Spelers uit laatste 2 jaar: 30 mljoen + allemaal salarisposten groter dan 1 miljoen (oa. Dzsudzsak 14M, Lazovic 7M, Afellay 3M, Maza 2,5M, Amrabat 2M, Simons 1,5M en transfervrij de salarisreuzen Koevermans en Kromkamp)

Speel je dus per saldo ongeveer quitte. In de salarissfeer win je zelfs structureel miljoenen per jaar.

Quitte spelen had PSV zich zonder herfinancieringen en extra sponsorinkomsten natuurlijk niet kunnen permitteren, maar nu PSV ook zonder CL geen jaarlijks verlies meer lijdt kunnen alle transferinkomsten geherinvesteerd worden. En dat is dus ook gebeurd.

Als PSV nog ooit CL durft te halen is dat evengoed een extra'tje dat geinvesteerd kan worden, want begroten mag PSV CL niet meer van de gemeente.

Maar nee, het gemeentegeld is niet (0,0) uitgegeven aan spelers. Daarmee zijn andere (hoger rentende) leningen afgelost zodat ze structureel voordeel opleveren.

PSV profiteert er gewoon van dat het eindelijk de zakelijke regio echt achter zich heeft staan met hogere sponsorbedragen etc.
Reply
Quote:Denk niet dat het helemaal waar is dat de inkomsten uit verkoop van spelers gelijk is aan uitgaven aan inkoop van spelers.
Je moet niet vergeten dat Afellay verkocht is afgelopen seizoen (3m), Amrabat (2m) en Maza (2m). Bovendien is Tyton gehuurd, dat geld gaat pas volgende transferperiode naar Roda (schijnt voor Roda beter te zijn m.b.t. financiele regels van de KNVB)
De grote besparingen zitten m.i. in de salarissen van de spelers en de renteloze leningen verkregen van grote regionale bedrijven. Alle nieuwe mannen passen volgens Brands 'binnen het salarishuis' (lees: ruim onder €1m/jr). Afellay zat op €2m, Maza op €1,3m, Kromkamp op €1,6m, Koevermans op €0,9m, Bakkal €0,8m.

Ik weet ook niet wat er allemaal van waar is, maar er waren enigszins onduidelijkheden over toen ze Mertens, Strootman en wijnaldum snel haalden nadat ze die grond voor ongeveer 50 miljoen aan de gemeente hadden verkocht. Toen werden er wel vraagtekens bij dat beleid gezet en meen ik me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat men het geld wat men zou krijgen van spelersverkoop zou gebruiken om nieuwe spelers aan te trekken. Daarover werd niet gesproken over salarissen en dergelijke...

Maar goed, die 15 miljoen heb jij al voor meer dan de helft verklaard, dus als die cijfers op waarheid berusten, zal het wel ergens kloppend zijn.

Quote:maar nu PSV ook zonder CL geen jaarlijks verlies meer lijdt kunnen alle transferinkomsten geherinvesteerd worden.

Is dat wel zo? Ik weet nog dat PSV in 2009/2010 een fors verlies leed. Over vorig seizoen kan ik zo gauw nog niets vinden, maar we zullen het zien.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Quote:Denk niet dat het helemaal waar is dat de inkomsten uit verkoop van spelers gelijk is aan uitgaven aan inkoop van spelers.
Je moet niet vergeten dat Afellay verkocht is afgelopen seizoen (3m), Amrabat (2m) en Maza (2m). Bovendien is Tyton gehuurd, dat geld gaat pas volgende transferperiode naar Roda (schijnt voor Roda beter te zijn m.b.t. financiele regels van de KNVB)
De grote besparingen zitten m.i. in de salarissen van de spelers en de renteloze leningen verkregen van grote regionale bedrijven. Alle nieuwe mannen passen volgens Brands 'binnen het salarishuis' (lees: ruim onder €1m/jr). Afellay zat op €2m, Maza op €1,3m, Kromkamp op €1,6m, Koevermans op €0,9m, Bakkal €0,8m.

Ik weet ook niet wat er allemaal van waar is, maar er waren enigszins onduidelijkheden over toen ze Mertens, Strootman en wijnaldum snel haalden nadat ze die grond voor ongeveer 50 miljoen aan de gemeente hadden verkocht. Toen werden er wel vraagtekens bij dat beleid gezet en meen ik me te herinneren dat ik ergens gelezen had dat men het geld wat men zou krijgen van spelersverkoop zou gebruiken om nieuwe spelers aan te trekken. Daarover werd niet gesproken over salarissen en dergelijke...

Maar goed, die 15 miljoen heb jij al voor meer dan de helft verklaard, dus als die cijfers op waarheid berusten, zal het wel ergens kloppend zijn.

Quote:maar nu PSV ook zonder CL geen jaarlijks verlies meer lijdt kunnen alle transferinkomsten geherinvesteerd worden.

Is dat wel zo? Ik weet nog dat PSV in 2009/2010 een fors verlies leed. Over vorig seizoen kan ik zo gauw nog niets vinden, maar we zullen het zien.

PSV leed structureel 10M per jaar verlies als het geen CL haalde.

Met de deal met de gemeente, nieuwe sponsors en verbeterde lopende sponsorcontracten heeft de hele zakelijke regio de handen ineen geslagen en is het structurele gat gedicht van 10M gedicht. Jaarlijks 5M extra sponsorinkomsten, jaarlijks 5M bezuiniging op rentelasten van leningen en spelersalarissen.

Als PSV geen herfinancieringen had gedaan had Matavz nu nog in Groningen gespeeld, maar toch is er geen cent van het gemeentegeld direct aan andere clubs overgemaakt. Het is allemaal gebruikt als aflossing van duurdere leningen.

Wat overigens ook best vermeld mag worden: PSV weet allang dat het eindelijk geweldige jeugd heeft lopen waardoor komende jaren niet zoveel gekocht hoeft te worden. Naast Labyad gaan vooral Locadia, Depay en Ritzmaier (als Eriksen eigen jeugd is bij Ajax is hij dat bij PSV ook) erg hard!!
Reply
15.08: Dmitri Bulykin wordt Ajacied. De aanvaller verliet zojuist het AMC, waar hij succesvol door de medische keuring kwam. Binnen enkele uren zal de Rus zijn handtekening onder een contract zetten.

14.45: De komst van Tim Matavz van FC Groningen, zorgt voor een tijdelijk vertrek van Género Zeefuik bij PSV. De spits - die achter Matavz, Ola Toivonen en Jeremain Lens anders vierde keus in de punt van de aanval zou worden - wordt volgens het Eindhovens Dagblad verhuurd aan NEC. Zeefuik heeft nog een contract tot 2013 bij PSV.

14.24: ADO Den Haag heeft zich versterkt met Mitja Mörec. De 28-jarige Sloveense verdediger, die al op proef was bij de eredivisionist, ondertekende een contract voor één seizoen.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Hihi, Keje Molenaar zei maandag in VI nog dat Bulykin de goedkeuring van Cruijff absoluut niet zo kunnen krijgen (duur in salaris en geen restwaarde). Benieuwd hoe lang Cruijff op zn post blijft.
Reply
jdnijlandHans Nijland
Een bod op Tadic afgewezen. Straks op de persconferentie daarover meer.



Twente?
Reply
Flixieluv Wrote:
EJR Wrote:
waf Wrote:tenzij bakkal idd liever naar feyenoord wil, dan kunnen ze zoveel overeenstemming bereiken...

fer gaat voor 5,5 mio volgens sjoerd mossou. dat is toch wel briljant uitonderhandeld door van geel....

Van Geel boft dat Ruiz 12 mille gaat opleveren voor Twente. Anders had ik het nog moeten zien.

Aan de andere kant, als ze CL hadden gehaald had dat ook weer 7 mio opgeleverd. Lag m.i. in de lijn der verwachting dat er de afgelopen weken linksom rechtsom knaken zouden vrijkomen. En 12 mio voor Ruisch is niet gek... NB: gaat heimweekind Wesley V nu niet ook alsnog naar Twente? Zou geen gekke zet zijn, me dunkt...

Dat moet dan in de komende 8 uur gebeuren. Hier zijn nog nul geruchten over in het haagse, dus die kans lijkt me klein. Wel heel naar vind ik dat Bulykin transfervrij naar 020 gaat, terwijl ADO 2 maanden lang tegen een te hoge transfersom heeft zitten aanhikken. Ze zitten nu om 5 voor 12 dus echt te slapen in DH. Ik vind Bulykin echter een slechte keus voor Ajax. Bulykin is een lopende spits die een hele wedstrijd moet spelen om 'goed' te zijn en die afhankelijk is van de aanvoer vanaf de zijkanten. Bij Ajax is hij invaller en bovendien speelt Ajax 90% op de helft van de tegenstander en heeft geen Verhoek lopen.
[i][b]GUESS WHO'S BACK[/b][/i]
Reply
Geen Verhoek, wel Boerrigter.

Maar goed, ik weet ook niet echt wat ik van Bulykin moet denken hoor. Vond hem vorig jaar goed voor Ado, maar of hij dat ook kan bij Ajax als invaller? Ik waag het te betwijfelen.
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
ja, jij blijft maar wedden bij thuiswedstrijden van PSV.... als je dan nou ook eens oppert als Ajax thuis speelt (of was die andere wedstrijd nou wel een thuiswedstrijd, maar was een gelijkspel ook voor jou, ik weet het niet meer)
The great old Ludwig von...
Reply
Peter Wrote:Met de huidige basiselftallen pakt PSV Ajax over 2,5 week.

En toch vind je PSV geen titelkandidaat :-k

Bulykin trouwens definitief naar Ajax, en El Ham wellicht naar Espanyol.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Definitief: Jetro Willems voor drie jaar naar PSV
PSV heeft jeugdinternational Jetro Willems (17) voor drie seizoenen vastgelegd, zo maakt de club bekend op de officiële website. Woensdag tekende de van Sparta Rotterdam afkomstige linksback zijn contract. Afgaande op het bericht op PSV.nl wordt hij niet terug verhuurd aan Sparta, zoals de geruchten gingen.

Engelaar blijft. Ai, duur.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
gittermaster Wrote:ja, jij blijft maar wedden bij thuiswedstrijden van PSV.... als je dan nou ook eens oppert als Ajax thuis speelt (of was die andere wedstrijd nou wel een thuiswedstrijd, maar was een gelijkspel ook voor jou, ik weet het niet meer)

Vorige keer was het Ajax-PSV. Jij wist zeker dat Ajax ging winnen, ik ging daar tegenin. Toen ontstond de weddenschap '1' = 50 euro voor jou, '2' of '3' is 50 euro voor mij. Nu alleen alles andersom.
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Met de huidige basiselftallen pakt PSV Ajax over 2,5 week.

En toch vind je PSV geen titelkandidaat :-k

Nee, door die wisselvalligheid. Ajax-thuis maak ik me niet druk om, dan lukt vanzelf alles met het publiek erachter. Maar als het bijvoorbeeld bij Heracles uit ff niet loopt mist PSV een 'Cocu' die de boel ff op sleeptouw neemt. De jeugdigheid op het middenveld en voorin gaat nog zeker 5x puntverlies kosten en de verdediging is nog even goed/slecht als vorig seizoen. 34 goals ga je dit jaar ook wel tegen krijgen. En dat kan alleen als het voorin en op het middenveld altijd top is, maar dat mag je nog niet verwachten van al die talenten vind ik. Dit jaar ingespeeld raken en volgend seizoen en jaar daarop vlammen, dan cashen.

Bovendien vind ik Ajax voor dit nog erg sterk met Vertonghen en Eriksen en al meer ingespeeld.
Reply
FC Groningen: 6 miljoen euro voor Matavz

FC Groningen maakte zojuist bekend dat de club 'inclusief redelijk haalbare bonussen' 6 miljoen euro netto van PSV ontvangt voor de transfer van Tim Matavz.

Hoewel FC Groningen dus geen groen licht had gegeven, kozen Texeira en diens zaakwaarnemers er zondagavond op eigen initiatief tóch voor naar Nederland af te reizen. Kennelijk hoopte de Uruguayaanse delegatie erop dat er alsnog een akkoord tussen FC Groningen en PSV zou worden bereikt. Daar leek het tot dinsdagmiddag niet op. Met de wetenschap dat Texeira alsnog in Nederland was én het feit dat PSV nog steeds geïnteresseerd was in de overname van Matavz zijn er opnieuw gesprekken gevoerd tussen beide clubs.
--

Lijkt me een mooie prijs. 6M mits doelstellingen worden gehaald. Doelstelling zal wel om duels en goals gaan.. als die er inderdaad veel komen is 6M niet teveel betaald. Matavz en zaakwaarnemer zien van hun fee af. Best opmerkelijk. Die wilde dus erg graag.

Verder meesterzet van Brandts om die Texeira gewoon mee het vliegtuig in te sturen met Betancourt. Die jongens hebben dezelfde zaakwaarnemer en Betancourt kwam toch al naar PSV.

Hele stuk op fcgroningen.nl is ook leuk om te lezen. Nijland is blij omdat Groningen nu bijna net zoveel krijgt als Napoli maanden terug wilde geven. En dat terwijl hij de hele week riep de hoofdprijs te willen.
Reply
Ook opmerkelijk: Twente bood vanmiddag nog op Tadic. FC Groningen heeft het meteen afgewezen omdat Matavz al verkocht is.

Zelfde verhaal als met Wijnaldum en Fer.

Munsterman zal PSV wel weer vervloeken in de media deze week.
Reply
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:ja, jij blijft maar wedden bij thuiswedstrijden van PSV.... als je dan nou ook eens oppert als Ajax thuis speelt (of was die andere wedstrijd nou wel een thuiswedstrijd, maar was een gelijkspel ook voor jou, ik weet het niet meer)

Vorige keer was het Ajax-PSV. Jij wist zeker dat Ajax ging winnen, ik ging daar tegenin. Toen ontstond de weddenschap '1' = 50 euro voor jou, '2' of '3' is 50 euro voor mij. Nu alleen alles andersom.

deal!
zonder voorbehoud. Als verthongen of Mertens zijn been morgen breekt is het gewoon pech, oke?
The great old Ludwig von...
Reply
Daar zal Peter het wel niet mee eens zijn. Zonder Mertens is PSV tot nu toe dit seizoen helemaal niets gebleken...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
gittermaster Wrote:
Peter Wrote:
gittermaster Wrote:ja, jij blijft maar wedden bij thuiswedstrijden van PSV.... als je dan nou ook eens oppert als Ajax thuis speelt (of was die andere wedstrijd nou wel een thuiswedstrijd, maar was een gelijkspel ook voor jou, ik weet het niet meer)

Vorige keer was het Ajax-PSV. Jij wist zeker dat Ajax ging winnen, ik ging daar tegenin. Toen ontstond de weddenschap '1' = 50 euro voor jou, '2' of '3' is 50 euro voor mij. Nu alleen alles andersom.

deal!
zonder voorbehoud. Als verthongen of Mertens zijn been morgen breekt is het gewoon pech, oke?

Net als vorige keer, dus MET blessurevoorbehoud. :razz: Al zal 1 blessure het verschil niet gaan maken.
Reply
Jansoe Wrote:Daar zal Peter het wel niet mee eens zijn. Zonder Mertens is PSV tot nu toe dit seizoen helemaal niets gebleken...

Dat weet je niet want PSV heeft nog geen duel zonder Mertens gespeeld.
Reply
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Daar zal Peter het wel niet mee eens zijn. Zonder Mertens is PSV tot nu toe dit seizoen helemaal niets gebleken...

Dat weet je niet want PSV heeft nog geen duel zonder Mertens gespeeld.

Dat is maar goed ook voor PSV!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Jansoe Wrote:
Peter Wrote:
Jansoe Wrote:Daar zal Peter het wel niet mee eens zijn. Zonder Mertens is PSV tot nu toe dit seizoen helemaal niets gebleken...

Dat weet je niet want PSV heeft nog geen duel zonder Mertens gespeeld.

Dat is maar goed ook voor PSV!

Stop s met ophemelen van dat menneke dat eind vorig seizoen nog op de bank van FC Utrecht zat. Als Drieske niet oppast speelt Labyad hem uit de basis en gaat Lens naar links, dus onze Belg moet eerst maar eens laten zien dit spel een seizoen lang te kunnen brengen.
Reply
Peter Wrote:Hoewel FC Groningen dus geen groen licht had gegeven, kozen Texeira en diens zaakwaarnemers er zondagavond op eigen initiatief tóch voor naar Nederland af te reizen. Kennelijk hoopte de Uruguayaanse delegatie erop dat er alsnog een akkoord tussen FC Groningen en PSV zou worden bereikt.

Verder meesterzet van Brandts om die Texeira gewoon mee het vliegtuig in te sturen met Betancourt. Die jongens hebben dezelfde zaakwaarnemer en Betancourt kwam toch al naar PSV.

Icon_question
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:
Peter Wrote:Hoewel FC Groningen dus geen groen licht had gegeven, kozen Texeira en diens zaakwaarnemers er zondagavond op eigen initiatief tóch voor naar Nederland af te reizen. Kennelijk hoopte de Uruguayaanse delegatie erop dat er alsnog een akkoord tussen FC Groningen en PSV zou worden bereikt.

Verder meesterzet van Brandts om die Texeira gewoon mee het vliegtuig in te sturen met Betancourt. Die jongens hebben dezelfde zaakwaarnemer en Betancourt kwam toch al naar PSV.

Icon_question

Verhaal niet meegekregen?

Korte resume:
- Groningen stel PSV deadline zondagavond 20.00 uur
- PSV laat deadline verlopen
- Nijland belt Texeira, de beoogde nieuwe spits die al op het vliegveld in Uruguay klaarstond, af
- Brands belt de zaakwaarnemer van Betancourt (tevens zaakwaarnemer van Texeira) dat hij beide spelers toch het vliegtuig in moet sturen
- Texeira knalt op zn facebook en twitter dat hij onderweg is naar FC Groningen en daar erg blij mee is
- PSV komt dinsdag met verbeterd bod en tegelijkertijd wordt Groningen geconfronteerd met een Texeira vol verwachtingen
- Matavz en zaakwaarnemer doen richting Groningen afstand van hun rechten, wat het gat tussen vraag en aanbod met 0,5 miljoen dicht
- De club van Texeira wordt bereid gevonden 0,3M te dalen in prijs voor Texeira
enz.enz. en dag later tekenen Matavz en Texeira gewoon hun contracten.

Zie verder uitgebreider het officiele bericht op fcgroningen.nl waar Nijland ook aangeeft tevreden te zijn met de Matavz-deal als je het geheel bekijkt (netto opbrengst door afzien recht Matavz en zaakwaarnemer, verlaagde prijs te betalen voor opvolger Texeira). Maar Nijland blaatte dus 10 dagen terug over nu 7,5M en elke dag dat het langer duurt 100.000 meer. Nu is het op 6M uitgekomen. Voor alle partijen prima deal.

Maar als Brands en die zaakwaarnemer Texeira niet tegen de wil van Nijland in op het vliegtuig hadden gezet was Matavz nu nog speler van Groningen.



Overigens errug storend dat zo'n Arno Vermeulen op nationale TV roept dat hij niet snapt waar PSV de transfers van betaald terwijl hij gewoon de helft van de inkomsten van PSV verzwijgt. Stemmingmakerij.. Dead
Reply
Peter Wrote:Overigens errug storend dat zo'n Arno Vermeulen op nationale TV roept dat hij niet snapt waar PSV de transfers van betaald terwijl hij gewoon de helft van de inkomsten van PSV verzwijgt. Stemmingmakerij.. Dead

jij doet ook aan stemmingmakerij, want je hebt ongeveer alle transfers van de afgelopen 3 jaar meegenomen in je overzicht.

leuk dat je bijv de tig mio voor appelvlaai meetelt, maar ik geloof niet dat brands dat op een aparte transferrekening heeft gezet. op het moment dat dat geld binnenkwam, had psvee dat ook hard nodig om tekorten aan te zuiveren. de kans is zeer aannemelijk dat het gewoon in de exploitatie is verdwenen.

arno vermeulen weet niet alles, jij weet ook niet alles. psvee heeft gewoon in 2 maanden tijd verschrikkelijk veel geld uit gegeven, terwijl niet helemaal duidelijk is waar dat vandaan komt. extra sponsorgeld kan hoor, dat zijn dan gewoon investeerders, maar ik geloof ook echt niet dat er gewoon 30 mio op de bank stond.
Reply
Maar zowel Ajax als PSV zitten nog met dure spelers die eigenlijk weg hadden gemoeten. Ook niet echt jofel.
Transfers naar ik geloof Turkije / Rusland kunnen echter nog?!
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Was dit niet water en vuur?

Quote:Transfervrije Bruins staat voor hereniging met Been
01/09/2011 09:16

De kans is aanwezig dat Luigi Bruins wordt herenigd met Mario Been. De middenvelder krijgt de mogelijkheid zichzelf te bewijzen bij het Belgische RC Genk, de nieuwe club van Been. Genk speelt binnenkort een oefenwedstrijd tegen Alemannia Aachen.

De twee werkten eerder samen bij Excelsior en Feyenoord. Bruins vertrok deze zomer transfervrij bij laatstgenoemde club en kan door deze status op ieder gewenst moment bij een nieuwe club aan de slag.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Maar zowel Ajax als PSV zitten nog met dure spelers die eigenlijk weg hadden gemoeten. Ook niet echt jofel.
Transfers naar ik geloof Turkije / Rusland kunnen echter nog?!
Yep nog 5 dagen
Reply
waf Wrote:
Peter Wrote:Overigens errug storend dat zo'n Arno Vermeulen op nationale TV roept dat hij niet snapt waar PSV de transfers van betaald terwijl hij gewoon de helft van de inkomsten van PSV verzwijgt. Stemmingmakerij.. Dead

jij doet ook aan stemmingmakerij, want je hebt ongeveer alle transfers van de afgelopen 3 jaar meegenomen in je overzicht.

leuk dat je bijv de tig mio voor appelvlaai meetelt, maar ik geloof niet dat brands dat op een aparte transferrekening heeft gezet. op het moment dat dat geld binnenkwam, had psvee dat ook hard nodig om tekorten aan te zuiveren. de kans is zeer aannemelijk dat het gewoon in de exploitatie is verdwenen.

arno vermeulen weet niet alles, jij weet ook niet alles. psvee heeft gewoon in 2 maanden tijd verschrikkelijk veel geld uit gegeven, terwijl niet helemaal duidelijk is waar dat vandaan komt. extra sponsorgeld kan hoor, dat zijn dan gewoon investeerders, maar ik geloof ook echt niet dat er gewoon 30 mio op de bank stond.

PSV had een buffertje van 20 miljoen door alle CL inkomsten tig jaar op rij. Dat buffertje is de afgelopen 2 seizoen verdampt, maar alle transferinkomsten bleven nog over.

Ik weet niet alles, maar wel heel veel. Er is een zeer uitgebreid financieel topic op psv netwerk waar alle ins en outs van alle deals staan. Je moet boekhouder zijn om alles te begrijpen, maar het komt erop neer dat PSV niets meer heeft uitgegeven aan transfers dan er aan transferinkomsten zijn geweest de afgelopen jaren. Dat Dzsudzsak opeens miljoenen meer oplevert dan Ruiz, dat kun je PSV toch niet kwalijk nemen. Als je hoofdprijs krijgt voor je spelers kun je zelf ook elders de hoofdprijs betalen.

Of er echt 30M op de bank stond, vast niet. Transfers (zowel inkomend als uitgaand) worden zelden zo ineens afgetikt, dus daar zal vanalles spelen.
Reply
Peter Wrote:
waf Wrote:
Peter Wrote:Overigens errug storend dat zo'n Arno Vermeulen op nationale TV roept dat hij niet snapt waar PSV de transfers van betaald terwijl hij gewoon de helft van de inkomsten van PSV verzwijgt. Stemmingmakerij.. Dead

jij doet ook aan stemmingmakerij, want je hebt ongeveer alle transfers van de afgelopen 3 jaar meegenomen in je overzicht.

leuk dat je bijv de tig mio voor appelvlaai meetelt, maar ik geloof niet dat brands dat op een aparte transferrekening heeft gezet. op het moment dat dat geld binnenkwam, had psvee dat ook hard nodig om tekorten aan te zuiveren. de kans is zeer aannemelijk dat het gewoon in de exploitatie is verdwenen.

arno vermeulen weet niet alles, jij weet ook niet alles. psvee heeft gewoon in 2 maanden tijd verschrikkelijk veel geld uit gegeven, terwijl niet helemaal duidelijk is waar dat vandaan komt. extra sponsorgeld kan hoor, dat zijn dan gewoon investeerders, maar ik geloof ook echt niet dat er gewoon 30 mio op de bank stond.

PSV had een buffertje van 20 miljoen door alle CL inkomsten tig jaar op rij. Dat buffertje is de afgelopen 2 seizoen verdampt, maar alle transferinkomsten bleven nog over.

Ik weet niet alles, maar wel heel veel. Er is een zeer uitgebreid financieel topic op psv netwerk waar alle ins en outs van alle deals staan. Je moet boekhouder zijn om alles te begrijpen, maar het komt erop neer dat PSV niets meer heeft uitgegeven aan transfers dan er aan transferinkomsten zijn geweest de afgelopen jaren. Dat Dzsudzsak opeens miljoenen meer oplevert dan Ruiz, dat kun je PSV toch niet kwalijk nemen. Als je hoofdprijs krijgt voor je spelers kun je zelf ook elders de hoofdprijs betalen.

Of er echt 30M op de bank stond, vast niet. Transfers (zowel inkomend als uitgaand) worden zelden zo ineens afgetikt, dus daar zal vanalles spelen.

ik zie ook dat je veel weet, je bent beter geinformeerd dan vi (hoiewel dat niet echt moeilijk is) maar ook cijfers kun je verschillend presenteren en interpreteren. als psvee al gebruik maakt van gemeenschapsgeld, dan zullen ze dat uiteraard nooit vertellen. dat kan niet. maar het slaat natuurlijk nergens op. als de gemeente geen steun had gegeven, had die mooie opbrengst van doedelzak gewoon in de exploitatie gemoeten.

arno vermeulen liet ook veel info weg, dat ben ik eens, maar ze behandelden daar echt alleen de grote lijn dus zo vreemd is dat niet. maar ik ben wel eens dat het stemmingmaken is. maar ook jij stelt het zeer simplistisch voor. iedereen weet dat psvee cl inkomsten had, maar ook weet iedereen dat psvee leegliep omdat de financiele verplichtingen waren afgestemd op cl voetbal. precies de reden waarom feyenoord na 2002 is leeggelopen, maar dat terzijde.
Reply
Het mooie van heel de Fer soap vind ik trouwens dat Munsterman toen PSV Wijnaldum kocht het hardste riep (lees PSV afpiste) dat hij nooit 5M ging betalen voor een speler met een contract voor nog maar 1 jaar :razz: . Nu betaalt ie dus 5.5 voor zo'n speler.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply


Forum Jump: