The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




US Open 2011
64 62 ??
Reply
Gasquet geeft z'n break weg in de 4e, das niet handig!
Reply
Hmm, iets mindere uitslagen, maar ben nog steeds niemand kwijt. En dat kan volgens mij alleen andré nog zeggen in de top 10. Ook al vallen er steeds spelers weg, het is nog iets te weinig. Stepanek en Gasquet eruit is prima, maar zie toch liever Berdych en Tsonga gaan, maar die hebben nu beiden een erg lastige tegenstander. Alleen goedkope gasten als Karlovic en Ferrero door is kut. Al gun ik het Ferrero van harte.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
_Tampie Wrote:Isner wint in 4 van Bagha, netjes en belangrijk!

Van mijn 12 spelers die tegenover andre's Djoko staan, zijn slechts de q's Gensse en Soeda gesneuveld, voor 70 punten (voor 811 euro).
Door zijn er 4 die in de 2R underdog zijn; Karlo (Gasquet), Ferrero (Monfils), Tomic (Cilic), Blake (Ferrer)
2 licht favorieten: Benneteau (Istomin), Gulbis (Muller)
4 moeten er zeker winnen: Berdych (Fognini), Tsonga (Bubka), Fish (Jaziri), Isner (Ginepri)

2 van de underdogs winnen gewoon, uit 3 die vannacht speelden. Plus de 3 favorieten zonder kleerscheuren, uitstekende dag dus! Tomic is een drol maar het grootste smetje is misschien wel de manier waarop Djoko ze staat te raken, al is ook Berlocq geen graadmeter. Maar de kansen op toernooiwinst voor Djoko stijgen imo wel iets.

Ook Karlo heeft met Dolgo wel vrij aardige kansen om zelfs naar 180 punten te komen. Zo gaan er toch een aantal spelers boven mijn maximale verwachting uit komen, het max aantal van mijn 'Djoko-alts' gaat hoger worden dan 1700 zo.
Reply
Tampie, alle complimenten voor jouw team.

Jij hebt in mijn ogen het beste team dat er is.
Ook al zou je de gouden plak niet pakken door een overwinning van Djoko wellicht.

Ik heb een beetje vreemd gedaan met Petzschner, Rochus en Malisse.
Daarvoor heb jij Isner en Gulbis.

Daarnaast heb jij ook nog Benneteau.

Mooie keuzes en ze pakken goed uit. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Het is idd een behoorlijke tampie-week aan het worden. Gelukkig ga jij ook weg. Al verwacht ik nog wel wat tegenslag de komende dagen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klote Benneteau maakt een beste run. Del Clinic gaat ook weer lekker.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Klote Benneteau maakt een beste run. Del Clinic gaat ook weer lekker.

Je zult ook Junqueira of Berlocq in de 2e ronde hebben cry
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gisteren al Roger-Vasselin tegen gekomen in de stad en nu net Rafter Notworthy
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gisteren al Roger-Vasselin tegen gekomen in de stad en nu net Rafter Notworthy

Patrafter Patrick Rafter
Can't believe my eyes. I just saw Thomas Fransman walking at the park! #hemademyday
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gisteren al Roger-Vasselin tegen gekomen in de stad en nu net Rafter Notworthy

Patrafter Patrick Rafter
Can't believe my eyes. I just saw Thomas Fransman walking at the park! #hemademyday

Undecided
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ad Wim Wrote:Gisteren al Roger-Vasselin tegen gekomen in de stad en nu net Rafter Notworthy

Ad, ga jij even de hele dag op het forum in je vakantie Undecided

Ik neem aan dat je straks naar een kroeg gaat om Murray - Haase te kijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haggie Wrote:
Ad Wim Wrote:Gisteren al Roger-Vasselin tegen gekomen in de stad en nu net Rafter Notworthy

Patrafter Patrick Rafter
Can't believe my eyes. I just saw Thomas Fransman walking at the park! #hemademyday
Heel gek, het was helemaal niet in een park...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Gisteren al Roger-Vasselin tegen gekomen in de stad en nu net Rafter Notworthy

wow Undecided
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
je hebt je handtekeningenboekje toch wel bij je?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Hmm, duidelijk verkeerde timing. De leuke potjes gaan nu beginnen. Allez Stan en Ernst!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ad Wim Wrote:Hmm, duidelijk verkeerde timing. De leuke potjes gaan nu beginnen. Allez Stan en Ernst!

Was maar een geintje Ad. Veel plezier daar! Haase gaat stunten. Heb je oranje shirt aan? :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Hup Young en Gulbi! Klote Benneteau.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
potro is ook mooi aan het kloten!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Potro, Gulbis en Young. Nu Istomin nog ff breaken. Die ouwe Benne moet toch een keer die run gaan voelen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb maar eens wat euri op Haase gezet..you never know :8:
Reply
Come on Muller!!!
Reply
Juist Scholten!
Reply
Muller komt nog wel terug, ML. Gewoon 3 tb's winnen [-o<
Reply
Yep, maar sowieso zijn service eens wat makkelijker gaan houden om mee te beginnen.
Reply
Dat wordt Gulbis in 3.
Hetzelfde geldt voor Chela. Wat een held is dat!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kraai Wrote:Heb maar eens wat euri op Haase gezet..you never know :8:

5 sets overwinning, quote'tje van 15. :8:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Muller is echt een zak stront!

Als Chela 180 haalt deze week, wordt hij ook officieel een held! Als enige mijn supertroef!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Muller-Gulbis van 1-5 naar 5-5 Undecided
Reply
Scholten! Wrote:Muller-Gulbis van 1-5 naar 5-5 Undecided

Dat is helemaal niet waar joh! Volg het eens goed! :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply


Forum Jump: