The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wenen / St. Petersburg
#31
Tuurlijk Bogo, doe het maar weer voor me jongen.
OD heeft geen vertrouwen meer in je, maar ik wel! Rost hier even de man die alleen iets in Rusland kan van de baan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#32
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Bogo, doe het maar weer voor me jongen.
OD heeft geen vertrouwen meer in je, maar ik wel!

Hehe, wel lang over hem getwijfeld! Ik was natuurlijk lichtelijk teleurgesteld na de *4-0 derde set vorige week.. Was er ook een beetje bang voor tegen Kunitsyn en daarna Kohli. Maar goed, ik heb sowieso een fantasieteam deze week, dus Bogo had er op zich bij gekund.
Reply
#33
Overdune Wrote:Speaking of which, Haider-Maurer gaat een mooie duikeling maken volgende week..

Kukushkin wordt ook een koopje vanaf nu, hoewel hij ook niets kan natuurlijk.
Reply
#34
Chardy en Gulbis een break achter, die mogen er ook wel uit.
Reply
#35
Gulbis 3-6 cry
Reply
#36
Chardy 4-6 cry

Haas speelt een lange driesetter, als dat oude lijf dat nog maar aankan.
Reply
#37
Het is nu al slecht natuurlijk, tegen Chela. Dacht dat ie dat in 2 gladde setjes zou winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#38
Gulbis cry
Chardy was natuurlijk NID.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#39
oh oh oh die Gulbis.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#40
Tursu #-o
Reply
#41
Die Gulbis, wat een dramatennisser is dat. Nu is het belangrijk dat Benne die lelijke Youzhny pakt. Tursu tankt even een eerste set en zet daarna zijn motor aan.
Reply
#42
Haha, wat een week zeg, nu al. Alle drollen verzamelen!!

Ik ben blij dat ik maar 2 belangen heb deze week; en dat die in ieder geval niet heel erg worden geschaad voorlopig; minimaal gelijk met andre en Ad geen weekwinst.
Voor de strijd met andre gaat het prima, Ad heeft Chardy en Gulbis mooi ontweken, en heeft prima ingekocht om voor een weekwinst te gaan. Tsonga moet er snel uit dan komt dat helemaal goed. Ik zou niet weten waarom hij hier wil vlammen, maar als hij er deze week zin in heeft kan hij indoor het hele veld aan, dat is duidelijk.
Reply
#43
Tursu Hakkuh
Reply
#44
Scholten! Wrote:Tursu tankt even een eerste set en zet daarna zijn motor aan.

Eerder al! Tricky. Blake verliest, Ad heeft hem niet... gaat lekker bij je.
Reply
#45
Blake en Gaba er ook af, prima.
Reply
#46
Muster ondanks een gefixte loting op achterstand tegen de nummer 1890 van de wereld. Hij won trouwens vorige maand nog van Leonardo Mayer op gravel. Undecided
Reply
#47
_Tampie Wrote:Hoe lang gaat die Muster nou nog door met die tranentrekkende pogingen?

Hij is ermee gestopt, nu echt. Smile Blijkbaar had hij dat vóór Wenen al aangekondigd.

<!-- m --><a class="postlink" href="http://teletekst.nos.nl/?650-01">http://teletekst.nos.nl/?650-01</a><!-- m -->
Reply
#48
Tuurlijk Haas, NID! Verder gaat het uitstekend deze week, ik kan niet anders zeggen.
Reply
#49
Blake cry
Die kan het in deze maanden alleen maar in Stockholm. Prima voor Melzer ook dit. GGL kan niks.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
_Tampie Wrote:Haha, wat een week zeg, nu al. Alle drollen verzamelen!!

Ik ben blij dat ik maar 2 belangen heb deze week; en dat die in ieder geval niet heel erg worden geschaad voorlopig; minimaal gelijk met andre en Ad geen weekwinst.
Voor de strijd met andre gaat het prima, Ad heeft Chardy en Gulbis mooi ontweken, en heeft prima ingekocht om voor een weekwinst te gaan. Tsonga moet er snel uit dan komt dat helemaal goed. Ik zou niet weten waarom hij hier wil vlammen, maar als hij er deze week zin in heeft kan hij indoor het hele veld aan, dat is duidelijk.
Waarom zou ie niet gaan vlammen? Hier een leuke week en de WTF is zo goed als zeker.
Maar de komende weken zijn daarvoor idd belangrijker. Toch, niet gespeeld sinds Azië dus hij kan niet moe zijn.

Tatashvili is wel jammer met het oog op weekwinst. Alles moet dan meezitten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#51
Karlo blijft een held:

ivokarlovicivo karlovic
F word back injury at F word 4/1 up in F word tiebreak.This S word is not F word fair. Knew I shouldnt F word come here. Im so F word pissed
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#52
Ad Wim Wrote:Blake cry
Die kan het in deze maanden alleen maar in Stockholm. Prima voor Melzer ook dit. GGL kan niks.

Verliezen van GGL is inderdaad in-triest. Maar zoals je terecht aangeeft is dit goed nieuws voor Melzer, die mag wel weer eens gaan tennissen deze week.
Reply
#53
Pff, Berlocq verkloot een 5-3 voorsprong tegen Kohl.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Nu 6-3 Berlocq in de tb en ook Andreev een set achter. Dat gaat weer prima zo. =D>
Reply
#55
Set Berlocq =D>
Reply
#56
Hop!
Al kan ik me niet voorstellen dat Berlocq dit gaat winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#57
Mist ie even 6 bps om terug te breaken...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
8 inmiddels, haha.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Breakt ie eindelijk, wordt ie daarna meteen weer gebroken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
wat een spanning zeg.... :-&
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply


Forum Jump: