The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Basel Valencia
Klasse Kubot.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Prima Beest, Kubot en Haase.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Federer in de 2e set tegen Nieminen met 1-4* een dubbele break achter. Laatste game verloor hij met 3 DF's op rij. :eten:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Nieminen wint voor het eerst in z'n carriere een set van Federer. Federer weer heerlijk hopeloos slecht in de 2e set.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hij trekt het uiteraard wel gewoon recht. En ik zou niet weten wie hem nog uit de finale kan houden, behalve hij zelf. Maar dan nog, 300 punten voor 7500 is nog niet genoeg.

Belangrijker is natuurlijk de winst van Q-bot! En dat Gael niet tankt en het er voorlopig goed uitziet tegen Andujar.
Met het verlies van Raonic is goud wel erg ver weg voor Ad. Al is zilver ook meer dan welkom lijkt me.
Reply
Wat een verhaal joh, ik was van het weekend al verbaasd om te zien dat Murray een last-minute WC had aangevraagd. Chiudinelli (die oorspronkelijk een WC had gekregen), gaf richting organisatie aan dat hij zijn WC wel af wilde staan, als een soort bedankje voor de WC's van de laatste jaren. En nu komt die drol gewoon niet opdagen Undecided

Wel gunstig voor Haase of die bolle dit. Koning Ivan moet Mayer zien te verslaan, dan ziet dat stuk draw er goed uit.
Reply
Monfils :angry: .

Serveert op *6-5 voor de wedstrijd, nu tb.
Reply
Toch GSM, NID Gael!!!

Nu Querrey nog eruit!

Overigens heeft Kuku 10 punten te weinig (ll).
Reply
Faal-Liciano Lopez in de bocht weer hier...
Reply
Tuurlijk Bogo, held! Ik denk de meest onderschatte speler hier ooit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dat denk ik niet, ik had alleen hogere verwachtingen van Lopez, ook hij mag indoor in eigen land imo niet van Bogo verliezen.
Reply
Ad Wim Wrote:Tuurlijk Bogo, held! Ik denk de meest onderschatte speler hier ooit.

Hij blijft verbazen inderdaad. Misschien moet ik mijn verwachtingspatroon mbt hem maar eens gaan bijstellen.
Reply
Zometeen de belangrijkste van de dag: Querrey - Tsonga. Allez Jo!!!
Reply
Hup Sam!
Reply
Tuurlijk Querrey, NID.
Reply
Dead dit is echt zwaar kut.
Reply
Hoezo nr 2 en 3 hebben hem toch ook en Sam is nu toch eindstation
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Cilic begint goed met hakken zeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Aantal belangrijke potjes bezig. Cilic goed begonnen iig, Blake 4-1 achter. Die moet toch echt even Kuku pakken hier.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tuurlijk Sam! Jammer dat ie net buiten m'n selectie viel toen Pospisil won, maar toch prima dat Jo eruit is.
NID natuurlijk, die tank van Jo.

Granollers en Kuku ook prima, zie ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lekker Kuku, hele belangrijke!

Begint er goed uit te zien. Potro in de finale, dus Querrey en Monfils/Cilic verslaan, en een medaille zou weer kunnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kuku is heel mooi, Querrey moet er dan nu wel uit. Het ziet er goed uit voor je, Ad. Als Cilic wint is goud onbereikbaar voor je, maar zilver brengt je ook al aan kop. Brons maakt de stand helemaal gelijk, daar kan ik op zich wel mee leven.

Voor de duidelijkheid, bij gelijke stand worden prijzen voor nr.1 en nr.2 bij elkaar opgeteld en door 2 gedeeld, neem ik aan?
Reply
Volgens mij scenario haal ik ook zilver. Maar Cilic staat op verlies, dat zou helemaal mooi zijn.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Cilic eruit is prima, helaas een wedstrijd te laat getankt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Bij F voor Federer dan heb je denk ik vooral van Stille en RonnieV concurrentie. Bij W voor Federer dan is zilver welhaast zeker. Monfils F zou dan je grootste gevaar zijn.
Reply
Ik ga er bij mijn scenario natuurlijk wel vanuit weer de twee winnaars te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Lijkt me niet zo realistisch. Maar dat is 't mooie aan zo'n calculator, kan iedereen berekenen hoe hij of zij aan het eind van de week bovenaan staat.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Inderdaad, totaal onrealistisch om Ferrer (zijn toernooi, winnaar vorig jaar, on fire) en Federer (zijn toernooi) als winnaars in te schatten...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zelfs in mijn scenario pakt Ad goud! En dan heb ik nog Djoko en Potro als winnaars ook. Hulde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:Zelfs in mijn scenario pakt Ad goud! En dan heb ik nog Djoko en Potro als winnaars ook. Hulde.

Het meest realistische scenario waarin Ad geen goud pakt is als Monfils even ver komt als Federer (en dan ga ik uit van beide F). Dan blijft Ad nog achter mij, dus zit het medaille-technisch sowieso goed.
Reply


Forum Jump: