The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "dateline" - Line: 988 - File: inc/functions_post.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/functions_post.php 988 errorHandler->error_callback
/inc/functions_post.php 822 get_post_attachments
/showthread.php 1118 build_postbit
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

WOW!!! ONGELOFELIJK!!! WIE HAD DIT VERWACHT? VAN HARTE...
....Ad Wim met je 50.000e bericht op het forum!!!! Notworthy :beerbros:

Op naar de 100.000!!!

Deze mijlpaal mag wel even onder de aandacht worden gebracht. :8:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
:excited: 50.000 is wel erg veel zeg! Forza treurmuis !
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Kijk aan, daar drinken we op vanavond.

Ik vermaak jullie graag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Klasse Ad!
Reply
Die 50.000 staat wel mooi. Vanaf nu niet meer posten!!!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
[-o<
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Zelf ben je een goede 2e Buurs. :lol:

Attached Files
.doc   Ad50000.doc (Size: 215.5 KB / Downloads: 20)
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Gat is onoverbrugbaar tussen nr 1 en 2 :8:

Reply
Smile nummer 1 heeft meer dan de nummer 2 en 3 samen =D>

Ik sta netjes binnen de top 20!

Het voetbal forum valt aardig stil de laatste tijd, volledige top 5 is van het tennis forum =D>
Reply
Mindlight post toch ook aardig veel. Staat al in de top-5 terwijl hij pas 2,5 - 3 jaar is begonnen met posten.
Reply
Dat viel mij ook op ja, en het laatste jaar ben ik hier veel minder actief dan daarvoor. Volgens mij speelt het wel een belangrijke rol dat Mac de gehele historie vorig jaar heeft verwijderd, dat merkte ik niet echt in mijn postcount.
Reply
hmmm werden toen ook de postcounts aangepast dan? Als het goed is had dat geen invloed op elkaar.
Reply
Ml is hier toch al bijna 5 jaar?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ohh dat weet ik niet Mac, ik dacht alleen dat Ad Wim op een gegeven moment al 60000+ posts had.

En ik ben hier wel bijna 5 jaar, maar volgens mij pas vanaf medio 2008 wat serieuzer gaan posten, mijn aanmelding was destijds enkel om Mist (?) te kunnen bedanken voor de wekelijkse statistieken van TM.
Reply
Voor de 2e keer feli, Ad!!!!

Reply

Forum Jump: