The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
#31
Tripplexxx Wrote:
_Tampie Wrote:Krajicek won afgelopen nacht van Foretz, en geeft haar goede optreden in de Hopman Cup nu dus een vervolg met een QF in Hobart. Ze moet in de QF tegen de winnaar van Dellacqua (184) en Bondarenko (89). Opnieuw kansen dus.

In een eventuele SF wacht Kostanic (84) of Granville (62). Van de mogelijk oppositie in de finale wordt je ook niet echt bang, dus hier zou weleens de 2e wta toernooiwinst in kunnen zitten.

Loting is niet ongunstig inderdaad, maar Krajicek is niet geheel fit. Dat is ze sowieso al niet, maar na een weekje Hopman Cup ( 5 singles en 4 dubbels), klaagt ze over vermoeidheid en een pijnlijk bovenbeen. Is even afwachten dus.

Tanken dan die QF en volle bak op de AO, of zou ze wille wachten tot de loting voor ze hem tankt?
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#32
Laat 'r maar dit toernooi winnen. Lijkt me meer waard dan een vierde ronde AO.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
Ad Wim Wrote:Laat 'r maar dit toernooi winnen. Lijkt me meer waard dan een vierde ronde AO.

[-X
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#34
Winst in dit toernooi is 95 punten waard. AO 4R levert 90 punten op. Maar ik weet niet hoe het bij de dames ranking zit met de 'mandatory' en 'non-mandatory' events, maar ik kan me voorstellen dat uiteindelijk de AO 4R meer oplevert. Hoewel een toernooizege ook altijd mooi staat in de prijzenkast, vraag dat maar aan Kournikova.
Reply
#35
_Tampie Wrote:Winst in dit toernooi is 95 punten waard. AO 4R levert 90 punten op. Maar ik weet niet hoe het bij de dames ranking zit met de 'mandatory' en 'non-mandatory' events, maar ik kan me voorstellen dat uiteindelijk de AO 4R meer oplevert. Hoewel een toernooizege ook altijd mooi staat in de prijzenkast, vraag dat maar aan Kournikova.

Nou ik zou ook tekenen voor een 4e ronde AO, levert waarschijnlijk behalve iets meer centjes ook veel meer publiciteit op. Ze kan een hele goede worden, titels gaat ze nog genoeg pakken. Een titel staat leuk op de lijst maar 4e ronde AO geeft zeker een beter gevoel als een overwinning op dit misschien wel iets te hoog gekwalifiveerd toernooi waarin ook de tegenstanders niet echt aansprekend zijn. Iig stukken minder als bij de hopman cup...

Maar als ze eerste ronde AO Clijsters loot kan ik snappen dat ze dit toernooi wil winnen en dan 1 x volle bak gaan tegen Clijsters en dan ff een weekje rust..
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#36
Kwartfinale deze week en 4e ronde AO levert sowieso meer punten
op dan winst deze week en 1e ronde AO :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Ik wist niet hoeveel punten er gemoeid waren met beiden, maar het ging mij er meer om dat het belangrijk is om nu een titel te pakken voor het vertrouwen. In GSs komt ze echt nog wel ver. En mij lijkt juist een titel meer publiciteit op te leveren dan een vierde ronde AO.
Op onze TT zie je het wel staan als een buitenlander een toernooi wint, maar meestal niet als diegene de vierde ronde haalt op een GS.
Reply
#38
Ad Wim Wrote:Op onze TT zie je het wel staan als een buitenlander een toernooi wint, maar meestal niet als diegene de vierde ronde haalt op een GS.

Zeker wel!! Als een meisje van 16 (ze wordt morgen 17 toch?) de 4e ronde haalt op een GS staat dat zeker wel op TT, daarbij hebk het over publiciteit binnen de tenniswereld niet expliciet in de media. Als je kijk naar de tegenstanders deze week is het echt niet zo bijzonder als ze wint... wat is de hoogst geplaatste speelster die ze nog tegen kan komen? Nummer 50 van de wereld ofzo... dan zegt zo'n titel van een overgewaardeerd toernooitje zonder toppers..of toppers die het zien als warming upje voor de AO echt niet zo veel...

4R AO is zeker weten in de picture!!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#39
Ad Wim Wrote:Ik wist niet hoeveel punten er gemoeid waren met beiden, maar het ging mij er meer om dat het belangrijk is om nu een titel te pakken voor het vertrouwen. In GSs komt ze echt nog wel ver. En mij lijkt juist een titel meer publiciteit op te leveren dan een vierde ronde AO.
Op onze TT zie je het wel staan als een buitenlander een toernooi wint, maar meestal niet als diegene de vierde ronde haalt op een GS.

Die finale zal alleen in Nieuw Zeeland uitgezonden worden....
4e ronde AO over de hele wereld.
In ieder geval samenvatting op eurosport. :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#40
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wist niet hoeveel punten er gemoeid waren met beiden, maar het ging mij er meer om dat het belangrijk is om nu een titel te pakken voor het vertrouwen. In GSs komt ze echt nog wel ver. En mij lijkt juist een titel meer publiciteit op te leveren dan een vierde ronde AO.
Op onze TT zie je het wel staan als een buitenlander een toernooi wint, maar meestal niet als diegene de vierde ronde haalt op een GS.

Die finale zal alleen in Nieuw Zeeland uitgezonden worden....
4e ronde AO over de hele wereld.
In ieder geval samenvatting op eurosport. :wink:

Zouden ze Kiekkebos in Meppel ook op Eurosport uitzenden Buurs?
Reply
#41
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wist niet hoeveel punten er gemoeid waren met beiden, maar het ging mij er meer om dat het belangrijk is om nu een titel te pakken voor het vertrouwen. In GSs komt ze echt nog wel ver. En mij lijkt juist een titel meer publiciteit op te leveren dan een vierde ronde AO.
Op onze TT zie je het wel staan als een buitenlander een toernooi wint, maar meestal niet als diegene de vierde ronde haalt op een GS.

Die finale zal alleen in Nieuw Zeeland uitgezonden worden....
4e ronde AO over de hele wereld.
In ieder geval samenvatting op eurosport. :wink:

Zouden ze Kiekkebos in Meppel ook op Eurosport uitzenden Buurs?

Alleen op TV Drenthe :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#42
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:
Ad Wim Wrote:Ik wist niet hoeveel punten er gemoeid waren met beiden, maar het ging mij er meer om dat het belangrijk is om nu een titel te pakken voor het vertrouwen. In GSs komt ze echt nog wel ver. En mij lijkt juist een titel meer publiciteit op te leveren dan een vierde ronde AO.
Op onze TT zie je het wel staan als een buitenlander een toernooi wint, maar meestal niet als diegene de vierde ronde haalt op een GS.

Die finale zal alleen in Nieuw Zeeland uitgezonden worden....
4e ronde AO over de hele wereld.
In ieder geval samenvatting op eurosport. :wink:

Zouden ze Kiekkebos in Meppel ook op Eurosport uitzenden Buurs?

Ik zal het uitzendschema in de gaten houden. Ben wel benieuwd hoe een echte tennismanager het er zelf op de baan vanaf brengt :wink:
Alleen op TV Drenthe :wink:
Reply
#43
Ben sinds een paar maanden weer begonnen.
Ik zal zeggen, bekijk mijn resultaten :wink:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#44
Heb jij je trouwens ook ingeschreven?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#45
buurs Wrote:Ben sinds een paar maanden weer begonnen.
Ik zal zeggen, bekijk mijn resultaten :wink:

Ik had je resultaten al gezien en zag dat je je had ingeschreven voor Meppel. Ik zag dat je het in Emmen goed gedaan had, als je zo doorgaat dan ben je volgend jaar 5. Welke onderdelen speel je in Meppel?
Reply
#46
Ah kijk, fanatieke 'zelftennissers' op het forum =D>
Reply
#47
Scholten! Wrote:Ah kijk, fanatieke 'zelftennissers' op het forum =D>

Dubbel niet gewonnen met Kobussen?
Reply
#48
Daarvoor hadden we te weinig getennist, de jongens tegen wie we moesten staan 3x per week op de baan, dan ben je bij voorbaat al kansloos :wink:
Reply
#49
Vanaf die nederlaag ben ik Scholten in vorm aan het tennissen! Hij komt er langzamerhand weer helemaal bovenop :Big Grin
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#50
Haggie probeert nog wel is een setje tegen me te pakken, maar tevergeefs :razz:
Reply
#51
Scholten! Wrote:Haggie probeert nog wel is een setje tegen me te pakken, maar tevergeefs :razz:

Is natuurlijk alleen om jou beetje zelfvertrouwen te geven... :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#52
Haggie Wrote:Vanaf die nederlaag ben ik Scholten in vorm aan het tennissen! Hij komt er langzamerhand weer helemaal bovenop :Big Grin

Is altijd zo als je meedoet aan Bieze Open. Drie maanden tennisloos is dan heel gewoon hoor. Laat die gasten maar trainen......talent komt altijd wel bovendrijven.... :wink:
Reply
#53
Tripplexxx Wrote:
Haggie Wrote:Vanaf die nederlaag ben ik Scholten in vorm aan het tennissen! Hij komt er langzamerhand weer helemaal bovenop :Big Grin

Is altijd zo als je meedoet aan Bieze Open. Drie maanden tennisloos is dan heel gewoon hoor. Laat die gasten maar trainen......talent komt altijd wel bovendrijven.... :wink:

ja klopt wel, het gevoel gaat nooit meer weg he, als je eenmaal op de baan staat bloei je vanzelf op :8:
Reply
#54
Haggeman-Scholten is gepruts in de marge. In Baak zijn andere tennissers populairder! :wink:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
Centre Court is een echte publieksspeler, maar omdat er bij ons nooit publiek is krijgt hij altijd een potje smeer van haggie en scholten
Reply
#56
centre court Wrote:Haggeman-Scholten is gepruts in de marge. In Baak zijn andere tennissers populairder! :wink:

Xtragaap4de ...
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#57
Scholten! Wrote:Centre Court is een echte publieksspeler, maar omdat er bij ons nooit publiek is krijgt hij altijd een potje smeer van haggie en scholten

En als er dan publiek is, heeft hij geen racket meer. Want die liggen met de onderlinge duels te vaak in het hek :wink:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#58
Scholten! Wrote:Centre Court is een echte publieksspeler, maar omdat er bij ons nooit publiek is krijgt hij altijd een potje smeer van haggie en scholten

Maar met clubkampioenschappen stijg ik dan ook altijd boven mezelf uit. :8:

Haggie faalt hier dan altijd weer hopeloos op 1 jaar na.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
centre court Wrote:
Scholten! Wrote:Centre Court is een echte publieksspeler, maar omdat er bij ons nooit publiek is krijgt hij altijd een potje smeer van haggie en scholten

Maar met clubkampioenschappen stijg ik dan ook altijd boven mezelf uit. :8:

Haggie faalt hier dan altijd weer hopeloos op 1 jaar na.

Het is jammer dat de uitslagen ervan niet op internet staan. CC zegeviert altijd in de verliezersronde :razz:
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#60
Vechttennis, vechtvoetbal, vechttafeltennis: Centre Court heeft eigenlijk geen enkel talent... De beste man ontbeert techniek en dat vind ook hijzelf erg frustrerend.. Het is dat MV Game hem op de been houdt anders was het niet goed afgelopen met deze vent.
Reply


Forum Jump: