The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Michaela Krajicek
#61
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Ben sinds een paar maanden weer begonnen.
Ik zal zeggen, bekijk mijn resultaten :wink:

Ik had je resultaten al gezien en zag dat je je had ingeschreven voor Meppel. Ik zag dat je het in Emmen goed gedaan had, als je zo doorgaat dan ben je volgend jaar 5. Welke onderdelen speel je in Meppel?

3 maand geleden was ik nog 7,88 en nu 5,71.
Niet slecht dacht ik zo, maar ik heb al spelers met speelsterkte 4 verslagen, dus 6 is niet echt mijn niveau. Maar nu het nog kan, waarom niet...??? :8:

Na dit jaar 5 en dan volgend jaar op naar de 4.

Ik heb me trouwens ingeschreven voor de 6.
In Emmen trouwens 2 finales gespeeld. Laatste 24 uur 5 partijen gespeeld. Dat was iets te veel. Maar de 1e finale nog wel gewonnen met 6-1, 6-0 :wink:

Doe je ook mee in Meppel??
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#62
Laten we deze discussie voeren waar hij hoort. Jullie vervuilen het topic van onze kleine talent.

Toch pak ik nog regelmatig sets van jullie met tafeltennis en gewoon tennis. Van Haggeman win ik zelfs regelmatig gewoon de wedstrijd. Die backhand van hem is zo week als een jong kuikentje.

Haggeman en Scholten kunnen mij echter ondanks vele pogingen niet bedreigen met tennismanagersspellen zoals TM of MV. Ook de poll is aan deze kenners niet besteed. En de december/januari sport Darts denken ze ook te beheersen, helaas zal deze jongen het Baak Open naar zich toetrekken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#63
centre court Wrote:Laten we deze discussie voeren waar hij hoort. Jullie vervuilen het topic van onze kleine talent.

Toch pak ik nog regelmatig sets van jullie met tafeltennis en gewoon tennis. Van Haggeman win ik zelfs regelmatig gewoon de wedstrijd. Die backhand van hem is zo week als een jong kuikentje.

Haggeman en Scholten kunnen mij echter ondanks vele pogingen niet bedreigen met tennismanagersspellen zoals TM of MV. Ook de poll is aan deze kenners niet besteed. En de december/januari sport Darts denken ze ook te beheersen, helaas zal deze jongen het Baak Open naar zich toetrekken.

Hup Krajicek..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#64
Haggie Wrote:
centre court Wrote:Laten we deze discussie voeren waar hij hoort. Jullie vervuilen het topic van onze kleine talent.

Toch pak ik nog regelmatig sets van jullie met tafeltennis en gewoon tennis. Van Haggeman win ik zelfs regelmatig gewoon de wedstrijd. Die backhand van hem is zo week als een jong kuikentje.

Haggeman en Scholten kunnen mij echter ondanks vele pogingen niet bedreigen met tennismanagersspellen zoals TM of MV. Ook de poll is aan deze kenners niet besteed. En de december/januari sport Darts denken ze ook te beheersen, helaas zal deze jongen het Baak Open naar zich toetrekken.

Hup Krajicek..

Zal Mischa goed kunnen darten?
Reply
#65
Ze komt deze week tot de halve finale en dan spaart ze zich, op de Aus Open gaat ze vlammen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#66
Vandaag al lichte krampverschijnselen. Ze moet zeker niet te lang doorgaan nee..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#67
buurs Wrote:
Tripplexxx Wrote:
buurs Wrote:Ben sinds een paar maanden weer begonnen.
Ik zal zeggen, bekijk mijn resultaten :wink:

Ik had je resultaten al gezien en zag dat je je had ingeschreven voor Meppel. Ik zag dat je het in Emmen goed gedaan had, als je zo doorgaat dan ben je volgend jaar 5. Welke onderdelen speel je in Meppel?

3 maand geleden was ik nog 7,88 en nu 5,71.
Niet slecht dacht ik zo, maar ik heb al spelers met speelsterkte 4 verslagen, dus 6 is niet echt mijn niveau. Maar nu het nog kan, waarom niet...??? :8:

Na dit jaar 5 en dan volgend jaar op naar de 4.

Ik heb me trouwens ingeschreven voor de 6.
In Emmen trouwens 2 finales gespeeld. Laatste 24 uur 5 partijen gespeeld. Dat was iets te veel. Maar de 1e finale nog wel gewonnen met 6-1, 6-0 :wink:

Doe je ook mee in Meppel??

Ja ik doe ook mee. Sta ingeschreven voor de 3 en 4, maar de 3 laat ik waarschijnlijk vallen ivm tijdgebrek.
Reply
#68
Hoe heet je??
Misschien dat ik je kan zien spelen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#69
buurs Wrote:Hoe heet je??
Misschien dat ik je kan zien spelen.

Zie pb
Reply
#70
Staat je naam niet bij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#71
Michaella weer een ronde verder :Big Grin

A. Bondarenko 2 3
M. Krajicek 6 6
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#72
En vrij gemakkelijk. Waarom zou ze dit toernooi niet gewoon afspelen, finale is vrijdag en ze is de beste die nog in het toernooi zit. Mogelijk hoeft ze dinsdag pas weer aan te treden op de AO.
Reply
#73
Iemand een idee waar je haar halve finale live kan volgen?? :roll:
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#74
Ze leidt met 6-4, 1-0!! =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#75
<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.sportsline.com/tennis/scoreboard">http://www.sportsline.com/tennis/scoreboard</a><!-- m -->

Dit is de beste die ik kan vinden.
Reply
#76
Thxs
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#77
Ze wint:

<!-- m --><a class="postlink" href="http://www.misa-krajicek.nl/nieuws.htm">http://www.misa-krajicek.nl/nieuws.htm</a><!-- m -->

Michaella Krajicek bereikt finale Hobart

Michaëlla Krajicek heeft zich met een 6-4, 6-2 zege op Jelena Kostanic geplaatst voor de finale van het toernooi in Hobart. Krajicek kende wederom geen noemenswaardige moeite met haar opponente. Michaella mag in haar tweede WTA-finale aantreden tegen de als vifde geplaatste Tsjechische Iveta Benesová.
Later meer

=D> =D>
Reply
#78
Bij toernooiwinst zal ze weleens richting top 40 kunnen gaan
=D> =D> =D>
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#79
Als ze het toernooi wint zal ze tussen de 45 en 50 staan volgende week.
Reply
#80
En nu nog een mooie loting voor de AO, want in deze vorm hoeft ze voor niemand buiten de top 15 bang te zijn. Dat zijn immers maar vette varkens, aldus broerlief.
Reply
#81
_Tampie Wrote:En nu nog een mooie loting voor de AO, want in deze vorm hoeft ze voor niemand buiten de top 15 bang te zijn. Dat zijn immers maar vette varkens, aldus broerlief.

Inderdaad, ben ook heel benieuwd! Wanneer is die loting? Met een beetje lekkere loting zit er zeker een 4R in en met een beetje geluk misschien wel een QF!
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#82
De loting is pas zondag, 11 uur Australische tijd. Dus als je wakker wordt staat ie erop.
Reply
#83
Nee, vrijdag is de loting al. Foutje op de site daar. (Zondag is de loting "compleet", met alle qualifiers ingevuld)
Reply
#84
Supermooi, Mischa! Op naar de top!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#85
Bij William Hill is Mischa favoriet met 1.40 tegen 2.75!
Reply
#86
Ik zou Mischa in de QF van de AO wel willen zien tegen een krachtmens, bijv. venus williams, davenport of mauresmo.. ben benieuwd of ze mee kan komen met dat niveau.
Reply
#87
Scholten! Wrote:Ik zou Mischa in de QF van de AO wel willen zien tegen een krachtmens, bijv. venus williams, davenport of mauresmo.. ben benieuwd of ze mee kan komen met dat niveau.

Dat zou ik in de 2e ronde ook wel willen zien hoor :8:
Simr ('90+2)
El butre "15"
"Al mot ik kruupen"
<!-- m --><a class="postlink" target="_blank" href="http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=">http://nl.youtube.com/watch?v=AqaJBKvsXGM&eurl=</a><!-- m -->
Reply
#88
Ik zie haar het liefste in de finale, tegen Yuliana Fedak!
Reply
#89
6-2 *4-1 voor de kleine kraai in de finale.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#90
6-2 6-1 en haar 2e titel is binnen. Nu nog een GS. Aus Open? :8:
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: