The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Madrid
wow ook djoko verliest hier even...zou zomaar kunnen dat er niemand van de top4 in de halve finale staat straks
Reply
(11-05-2012, 09:08 PM)Stille Wrote: Wat een mooie zege zeg. Is nu wel van mega belang dat Federer wint anders wordt het wederom een drama week
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi is dat : Buurs en ik zijn zo voor Federer terwijl de Federer-trekkers die Ferrer hebben tegen hem juichen Blush
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
ik niet hoor, ik blijf gewoon trekken
Reply
vooral op de wedstrijd als ik de eerste game zo zie
Reply
BREAKING NEWS: een dameswedstrijd zonder breaks! Hradecka (die ook nog eens 19 aces sloeg) won met 7-6, 7-6 van Stosur.
Reply
federer pakt vrij gemakkelijk de eerste set. Geen enkele keer in de problemen geweest. Ferrer z'n dubbele fouten in t begin braken m een beetje op
Reply
(11-05-2012, 09:58 PM)Atlanta Wrote: BREAKING NEWS: een dameswedstrijd zonder breaks! Hradecka (die ook nog eens 19 aces sloeg) won met 7-6, 7-6 van Stosur.

is dat voor het eerst? nee toch?
Reply
(11-05-2012, 10:05 PM)Mac Wrote:
(11-05-2012, 09:58 PM)Atlanta Wrote: BREAKING NEWS: een dameswedstrijd zonder breaks! Hradecka (die ook nog eens 19 aces sloeg) won met 7-6, 7-6 van Stosur.

is dat voor het eerst? nee toch?

Denk dat het wel vaker is gebeurd, maar het is in ieder geval wel zeldzaam.
Reply
solide overwinning, ferrer op de belangrijke momenten net wat teveel fouten helaas.
Reply
31 UE ferrer in 20 games was net iets teveel hahaha. Het was gewoon bar slecht wat beest liet zien
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Vaker doen dat blauwe gravel. De zeurpieten zijn naar huis en de echte toptennissers komen bovendrijven. Wat een topkwartet in de halve finale.
Reply
(11-05-2012, 10:46 PM)Stille Wrote: 31 UE ferrer in 20 games was net iets teveel hahaha. Het was gewoon bar slecht wat beest liet zien

Hoeveel Winners had ie dan? Aantal UE's is alleen interessant als je daar een aantal winners tegenover zet. In de eerste set liep ie, op de dubbele fouten na, namelijk gewoon 1 op 1
Reply
Ferrer zou wel even gaan winnen... Zo enorm kansloos weer.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Volgens mij heb ik dat nauwelijks gelezen hier.
Reply
Ad was aardig overtuigd.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een fucking bizar toernooi. Hup Potro dan maar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Zoals verwacht een saaie week. Alleen buurs doet goede zaken in zijn buurs-week, en Kuiper heeft een dramatische week als Potro vandaag wint.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Terwijl op circuit de Catalunya het Wilhelmus klinkt, tie-break in de eerste set.
Berdych stond 5-2 voor, maar Del Potro nu terug naar 5-5
En dan toch Berdych 7-5..
Reply
Om mijn schade te beperken heb ik op Unibet gewed dat of Berdych en Tipsarevic gaan winnen, of Berdych en Federer. Aangezien Berdych al door is, win ik sowieso geld. Nu maar hopen op Tipsarevic voor misschien meer dan 100 euro.
Reply
fuck zeg Berdych wint 'm gewoon.
Pakte snel een break in de 2e, werd later gerepareerd door Del Potro, die in de tweede helft van de set het betere van het spel leek te hebben. Was op 6-5* 30-0 al dichtbij. Ze stonden allebei wel aardig te rammen trouwens, met meer winners dan fouten.
In de tie-break gaf Berdych een minibreak voor weg met een dubbele fout. Op 5-6 werkte Del Potro het eerste MP weg met een ace. Daarna leek hij nog een ace te slaan, maar werd overruled en bleek op de hawk-eye idd een millimeter uit te zijn. De rally na de 2e service werd door Berdych gewonnen, die het vervolgens op eigen service afmaakte.
Had m.i net zo goed andersom kunnen vallen, Kuiper komt hier goed weg!
Reply
En ik.
Reply
(12-05-2012, 06:09 PM)Mist Wrote: fuck zeg Berdych wint 'm gewoon.
Pakte snel een break in de 2e, werd later gerepareerd door Del Potro, die in de tweede helft van de set het betere van het spel leek te hebben. Was op 6-5* 30-0 al dichtbij. Ze stonden allebei wel aardig te rammen trouwens, met meer winners dan fouten.
In de tie-break gaf Berdych een minibreak voor weg met een dubbele fout. Op 5-6 werkte Del Potro het eerste MP weg met een ace. Daarna leek hij nog een ace te slaan, maar werd overruled en bleek op de hawk-eye idd een millimeter uit te zijn. De rally na de 2e service werd door Berdych gewonnen, die het vervolgens op eigen service afmaakte.
Had m.i net zo goed andersom kunnen vallen, Kuiper komt hier goed weg!

Mag ook wel zeg, wat een kut week. Alles zat ook zo ongeveer tegen.
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
wat een baakweek voor ftm maar wat een respect voor koning roger...
Reply
Baakweek? Niet omdat ik 't zo goed doe. Scholt en Hag wellicht? Kan hun teams niet meer checken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(12-05-2012, 07:00 PM)kuiper Wrote:
(12-05-2012, 06:09 PM)Mist Wrote: fuck zeg Berdych wint 'm gewoon.
Pakte snel een break in de 2e, werd later gerepareerd door Del Potro, die in de tweede helft van de set het betere van het spel leek te hebben. Was op 6-5* 30-0 al dichtbij. Ze stonden allebei wel aardig te rammen trouwens, met meer winners dan fouten.
In de tie-break gaf Berdych een minibreak voor weg met een dubbele fout. Op 5-6 werkte Del Potro het eerste MP weg met een ace. Daarna leek hij nog een ace te slaan, maar werd overruled en bleek op de hawk-eye idd een millimeter uit te zijn. De rally na de 2e service werd door Berdych gewonnen, die het vervolgens op eigen service afmaakte.
Had m.i net zo goed andersom kunnen vallen, Kuiper komt hier goed weg!

Mag ook wel zeg, wat een kut week. Alles zat ook zo ongeveer tegen.
Vaak kan ik een eind met je mee gaan, maar in dit geval was het gewoon een slechte keuze om Del Potro niet te nemen.
Reply
(13-05-2012, 01:25 AM)andre Wrote:
(12-05-2012, 07:00 PM)kuiper Wrote:
(12-05-2012, 06:09 PM)Mist Wrote: fuck zeg Berdych wint 'm gewoon.
Pakte snel een break in de 2e, werd later gerepareerd door Del Potro, die in de tweede helft van de set het betere van het spel leek te hebben. Was op 6-5* 30-0 al dichtbij. Ze stonden allebei wel aardig te rammen trouwens, met meer winners dan fouten.
In de tie-break gaf Berdych een minibreak voor weg met een dubbele fout. Op 5-6 werkte Del Potro het eerste MP weg met een ace. Daarna leek hij nog een ace te slaan, maar werd overruled en bleek op de hawk-eye idd een millimeter uit te zijn. De rally na de 2e service werd door Berdych gewonnen, die het vervolgens op eigen service afmaakte.
Had m.i net zo goed andersom kunnen vallen, Kuiper komt hier goed weg!

Mag ook wel zeg, wat een kut week. Alles zat ook zo ongeveer tegen.
Vaak kan ik een eind met je mee gaan, maar in dit geval was het gewoon een slechte keuze om Del Potro niet te nemen.

Mee eens, maar ik was er stellig van overtuigd dat Isner hem zou verslaan. Maar zover kwam het niet eens. En achteraf is het altijd gemakkelijk praten natuurlijk.Blush
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
(12-05-2012, 08:45 PM)centre court Wrote: Baakweek? Niet omdat ik 't zo goed doe. Scholt en Hag wellicht? Kan hun teams niet meer checken.

Haha mooie typefout...baaLweek
Reply
Berdych is goooood
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
idd als berdych zo blijft spelen heeft roger weinig kans ben ik bang
Reply


Forum Jump: