17-05-2012, 09:58 PM
heel matig wat del p laat zien
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rome
|
17-05-2012, 09:58 PM
heel matig wat del p laat zien
17-05-2012, 10:09 PM
Ad Week...
Overigens gewoon een goede keus
17-05-2012, 10:15 PM
Dank. Altijd heerlijk als een hoop valt, zoals je van tevoren voorspelt en zegt.
Bij Potro was dat zeker het geval. Zoiets gebeurt wel vaak in een Ad-week, dus nu dan ook maar goud. Volgens mij moet daarvoor Ferrer morgen winnen en Nadal het toernooi.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
17-05-2012, 10:20 PM
Hm, DelPo verloren zie ik net. Jammer. Kan alleen nog een redelijke week worden als Ferrer morgen wint.
17-05-2012, 10:21 PM
Federer spaart zich trouwens verre van. Wat een niveau!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Gaat niet echt lekker met FTM de laatste 3 weken. Gravel is ook niet mijn ondergrond (zoals te zien is bij de ondergrond stand); laat het grasseizoen maar snel beginnen! Alhoewel, ik won wel Houston/Casablanca en Monte Carlo. RG maar winnen dan.
17-05-2012, 10:26 PM
Ik wilde juist net zeggen dat het bij mij wel lekker gaat op gravel. 2e op MC, 3e week erna en nu weer prima. Laat RG maar komen!
17-05-2012, 10:28 PM
Jij gaat lekker de laatste tijd idd! Is het eigenlijk elk jaar zo geweest dat het zo vlak voor RG allemaal nog zo dicht bij elkaar staat in de stand?
(17-05-2012, 06:19 PM)Ad Wim Wrote:(17-05-2012, 01:29 PM)centre court Wrote:(17-05-2012, 01:01 PM)Ad Wim Wrote: Waar heb je het toch de hele tijd over man? Kijk ajb eens naar jezelf. Je begint de week al met onzin en daarna wijs je alleen maar naar anderen met ongefundeerde en onbeargumenteerde onzin, en ga je ook nog eens nergens op in. Ontzettend zwak. Potro was ook topfit. (17-05-2012, 10:28 PM)Atlanta Wrote: Jij gaat lekker de laatste tijd idd! Is het eigenlijk elk jaar zo geweest dat het zo vlak voor RG allemaal nog zo dicht bij elkaar staat in de stand? Nee man, dit is echt uitzonderlijk. Meestal is er dan wel een top 5 of zo, maar scheelt het bij de groep daaronder zeker al een punt of 1000. Nu is het 1000 punten naar de nummer 12, elke week een andere koploper, echt heel leuk!
17-05-2012, 10:36 PM
Goh, leuk idd; houdt het spannend! Ben benieuwd of het na Wimbledon nog steeds zo dicht bij elkaar staat; denk dat er dan wel redelijke verschillen zijn gemaakt.
En het is leuk dat er een hoop meezit deze week, maar in zo'n gravel-TMS pak je dan bijna niks op de concurrentie. Dat zijn traditioneel saaie weken sinds Nadal er is. Ik pak hooguit 200 punten uit mensen uit de top 10 als Ferrer morgen wint, jippie.
Dus het gaat echt om de medailles. Goud zou echt een mooie stap zijn in het MK.
17-05-2012, 10:37 PM
(17-05-2012, 10:36 PM)Ad Wim Wrote: En het is leuk dat er een hoop meezit deze week, maar in zo'n gravel-TMS pak je dan bijna niks op de concurrentie. Ik pak hooguit 200 punten uit mensen uit de top 10 als Ferrer morgen wint, jippie. Je maakt goede kans. SF Ferrer en W Nadal en je hebt 'm!
17-05-2012, 10:38 PM
(17-05-2012, 10:36 PM)Atlanta Wrote: Goh, leuk idd; houdt het spannend! Ben benieuwd of het na Wimbledon nog steeds zo dicht bij elkaar staat; denk dat er dan wel redelijke verschillen zijn gemaakt. Wimbledon wordt onwijs interessant idd, daar zijn klappers te maken. En we hebben 2x Wimbledon dit jaar Op RG misschien ook wel als Federer bij Djokovic zit.
ha ha, hoe bizar slecht kan een partij verlopen
Wawrinka die een 15-40 mist bij 5-5 in de 2e set...3-0 voor in de tb 2e set + een mp bij 6-5 5-2 voor in de 3e set en bij 5-3 nog een 40-15 op eigen service 6-3 voor in de tb 3e set... scheelt wel even 180 punten met Ad en Tennistempel...gewoon te bizar voor woorden. En er wordt hier maar geschreeuwd om een Buurs-week en Buurs-jaar Het heeft nog nooit zo tegen gezeten als dit jaar. Ongelofelijk eigenlijk dat ik zo dicht op de koploper sta... Als Ad dit jaar FTM niet wint, kan hij beter stoppen. Stille en Ad tot nu toe trouwens de mazzelaars van 2012... Ad geniet volgens mij wel van sport1 24/7 aan het tennis kijken.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-05-2012, 10:51 PM
Als je dit ziet, is het verdomd snel gravel. Wat een tempo!
17-05-2012, 11:07 PM
Ferrero pakt gewoon de set tegen Roger...Wat gebeurd hier allemaal?!
Ik kijk niet meer maar lijkt mij geen teken van een snelle baan?
17-05-2012, 11:07 PM
Bizar dit. Nu eens kijken in hoeverre Federer er echt voor gaat.
Wel prachtig om te zien dat de oude krijger nog zo goed mee kan.
17-05-2012, 11:08 PM
Seppi zal het toernooi wel winnen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
17-05-2012, 11:17 PM
Tandje erbij en 3-0
17-05-2012, 11:34 PM
De week is klaar. Als Nadal van Berdych wint kom ik op 1940 punten deze week.
18-05-2012, 08:34 AM
De week is nog zeker niet klaar...Djokovic moet het toernooi winnen voor een zilveren medaille.
Roger zal Seppi toch wel stoppen mag ik hopen...Net zoals dat Ferrer wel van Gasquet zal winnen. Eerst maar eens zien deze week.
18-05-2012, 08:54 AM
Feli Ad. Je puzzelstukjes vallen mooi in elkaar deze week, netjes.
18-05-2012, 12:27 PM
Hup Ferrer!
Hup Nadal! Hup Superheld! Hup Tsonga!
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
18-05-2012, 12:38 PM
(17-05-2012, 10:15 PM)Ad Wim Wrote: Dank. Altijd heerlijk als een hoop valt, zoals je van tevoren voorspelt en zegt. Hoop op goud voor jou, Ad Wim. Heb 35 punten minder dan jij en dat is ook niet meer inte halen. Bij goud voor jou pak ik (als ik het goed zie) een gedeelde 3e plek en dus een medaille. Dat is al heel wat voor een leek als ik
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Hek open, het beest is los!
(18-05-2012, 12:38 PM)Jansoe Wrote:(17-05-2012, 10:15 PM)Ad Wim Wrote: Dank. Altijd heerlijk als een hoop valt, zoals je van tevoren voorspelt en zegt. Ik houd nog even een slag om de arm. Ik heb vaker heel dicht bij goud gezeten dit jaar, en het dan net niet gehaald aan het eind. Djokovic of Federer kan ook best van Nadal winnen in de finale.
18-05-2012, 12:54 PM
Hmm, dit is minder. Gasquet schakelt even een tandje bij.
18-05-2012, 01:09 PM
Kom op Beest, belangrijk dat je die 1e set pakt. Gasquet serveert wel erg sterk.
18-05-2012, 01:13 PM
Ik vind Ferrer tactisch echt heel dom spelen
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
18-05-2012, 01:13 PM
Ooh, wat een rally!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|