04-06-2012, 01:21 PM
voor degene die niet op t voetbalforum komen; interesse in meedoen in een ek poule voor 15 eutjes.
Check dan t voetbalforum even
The great old Ludwig von...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
ek poule
|
04-06-2012, 01:21 PM
voor degene die niet op t voetbalforum komen; interesse in meedoen in een ek poule voor 15 eutjes.
05-06-2012, 08:53 PM
zo met Kraai erbij heeft deze post iig toegevoegde waarde gehad
Het EK gaat beginnen!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Ga jij ff lekker de poule van Gitter zwart lopen maken in zn eigen topic.
08-06-2012, 09:01 AM
Is niet kwaad bedoeld, want zijn EK poule ziet er prima uit.
Ik vind het alleen jammer dat wanneer het er echt omgaat, je niks meer kan voorspellen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
09-06-2012, 12:03 PM
was niet vervelend opgevat Buurs.
Ik begrijp wat je bedoelt, maar ik heb hiervoor gekozen. Succes in ieder geval degene die meedoen, op voetbalforum gaat het topic verder en kun je ook het (volledige) excel formulier downloaden
|
« Next Oldest | Next Newest »
|