The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Roland Garros
Nog 5 jaar jongens dan spelen ze ook 's avonds bij licht
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Wat is het eigenlijk voor onzin om de partijen zo te plannen? Ze hebben 19 banen of zo ter beschikking en dan zetten ze 4 partijen op 1 court, dan weet je dat je een grote kans hebt dat je het niet gaat halen.
Je kunt het naar je publiek toe niet maken en het is ook nog eens competitievervalsing, een partij uitspelen is natuurlijk heel wat anders dan een partij in één stuk spelen. En dan heb je ook nog eens dat een speler 3 dagen achter elkaar moet tegen Federer en Djokovic die een dag hebben kunnen uitrusten.

EDIT: Wat hier al staat in de draad dus.
Reply
Na vandaag kan ik zeggen of mijn RG geslaagd is of niet.
Helaas is maandag altijd de drukste dag hier, dus ik krijg er weinig van mee.
En er wordt regen verwacht vandaag.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Momenteel motregen. Hopen dat ze om 1100 uur kunnen beginnen. Partij van Rus gaan ze nooit op SL halen vandaag. Tipsa-Almagro gaat op zeker minstens 3 uur duren. Del Potro nog minstens een uur. Nadal doet er ook minstens 2 uur over en die dames ook. Zal wel verplaatst worden naar C1. Daar staan alleen wat dubbels gepland
Reply
Baan op, baan af en nu toch weer inspelen
Reply
Denk dat ik 4e word in de subleague, geen medaille dus dankzij die falende Bellucci Angry Verder prima team. Tenzij Wawa toch nog weet te winnen vandaag...
Reply
Gisteren lukte het niet om 4 partijen per court af te werekn, zonder dat de partijen extreem lang waren of dat het regende. Daarom programmeren ze vandaag nog wat extra's per court.
Reply
Almagro mist de kansen en Tipsa pakt ze wel. Kom op, vriend!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(04-06-2012, 11:26 AM)andre Wrote: Gisteren lukte het niet om 4 partijen per court af te werekn, zonder dat de partijen extreem lang waren of dat het regende. Daarom programmeren ze vandaag nog wat extra's per court.

Prima toch. Zo zien de werkende mensen na 1800 uur ook nog tennis thuis

Ferrer in control! Niet anders verwacht tegen deze Granollers Baan schijnt door de regen mega traag te zijn. Misschien is er voor Waw nog iets te halen maar denk het niet. Gewoon 2 serve games van Jo en het is over en sluiten
Reply
Elke game kansen voor Nico, maar Tipsa houdt het nog vol.
Beest NID.
Reply
Max de Vroome is interessanter dan Almagro. Gaat prima tot nu toe
Reply
(04-06-2012, 11:34 AM)Ad Wim Wrote: Almagro mist de kansen en Tipsa pakt ze wel. Kom op, vriend!

Om deze pot maak je je toch niet druk?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Niet echt qua FTM, maar Almagro is gewoon een held en moet winnen.
Reply
(03-06-2012, 09:27 PM)Ad Wim Wrote: Niet echt goede planning ook, om die manenpartijen de hele tijd als laatste te zetten.

Dat maakt op zich natuurlijk niet uit!
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Tsonga-Wawrinka of Berdych-Potro verplaatsen ze niet snel naar court 1 of 2, als ze in tijdnood komen, Kuznetsova-Errani of Martic-Kerber wel.
Reply
Ferrer erg sterk. Granollers wordt helemaal zoek gespeeld
Reply
NID. Almagro schiet ook redelijk op, goed voor het schema.
Reply
(04-06-2012, 11:51 AM)Stille Wrote:
(04-06-2012, 11:26 AM)andre Wrote: Gisteren lukte het niet om 4 partijen per court af te werekn, zonder dat de partijen extreem lang waren of dat het regende. Daarom programmeren ze vandaag nog wat extra's per court.

Prima toch. Zo zien de werkende mensen na 1800 uur ook nog tennis thuis

Dan kunnen ze ook 1 partij van elk court op court 1 programmeren en bij de laatste partij zeggen dat deze niet start voor een bepaalde tijd. Nu is de kans heel groot dat ze het schema niet af krijgen (tenzij ze nog wat gaan schuiven) en dat wil je koste wat kost voorkomen.

Overigens gaat het nu inderdaad wel lekker snel, maar van dat soort toevalligheden moet je niet afhankelijk zijn.
Reply
Nou, daar gaan we dan zo. Allez Jo!

Een punt-voor-punt zou fijn zijn.
Reply
GSM Tsonga. Dat ging wel heel snel die 2 games pff
Reply
(04-06-2012, 01:20 PM)Stille Wrote: GSM Tsonga. Dat ging wel heel snel die 2 games pff

??
Reply
vamos!! break terug, helaas nu een meeting. Als ik terugkom verwacht ik een nette 6-4 voor stan
Reply
Break Wawje
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Man man man...
Reply
Nu komt de laatste game
Reply
Stand? (liefst niet Stille, ik hoop op een daadwerkelijke stand).
Reply
MP Tso

5-4 tso en nu deuce. Waw werkt MP weg al heb ik geen beelden
Reply
Tyfus!
Reply
Weer 40-40

Ad kap nou eens met dat schelden. Het wordt gewoon genant !
Adv Waw

Weer 40-40. Waw kom op nou man

MP AD week Ad week Ad jaar Ad jaar
Reply
Vamooooooooos!
Reply

Forum Jump: