The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

's-Hertogenbosch / Eastbourne
Klote, had ERV nog sps?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ook op deze dag zijn de eerste 2 potten al fout gegaan. Komt er ooit een einde aan in dit gekut! Ja volgende week Hakkuh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Nee, Pet pakte mb naar 5-4, leverde die toen weer in en had op service van ERV ook al een MP op 6-5.
Reply
Ik dacht dat ERV 6-5 voor stond in de TB
Reply
Haha ik zat ook te twijfelen, maar was op 5-5 niet die lange slice rally die uiteindelijk naar Pet ging?

edit: nee volgens mij had ERV echt geen sp op eigen service. Commentator zei voor benut MP ook iets als "now on his own service..."
Reply
(21-06-2012, 11:35 AM)Stille Wrote: Ik zie dat Kuiper en Andre geen ERV hebben. Allez ERV!
Dan heb je niet goed gekeken.
Reply
Kom eens op Xavier!

Arme Sliceling...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Total domination. Zou ie Sijsling nog n game gunnen voor eigen publiek?
Edit: Ja, sportief van Ferrer.
Reply
Hup Muller!!!
Reply
Prima Xavier.
Reply
Malisse zo snel mogelijk eruit AUB!!
Reply
crySijsling

Paire is balen maar valt mee als Ferrer hem gewoon pakt...
Reply
Dus hup Paire!!
Reply
Alhoewel er momenteel wel gewoon getennist wordt in Eastbourne, zijn de herenpartijen volgens het dagschema toch afgelast: http://www.atpworldtour.com/Scores/sched...ventId=741

En ze staan nu ook niet meer op Flashscore. Raar, toch? Het is daar pas 17.30 uur.
Reply
Idioot idd, wel een dubbel laten spelen en geen enkel.

Flinke kans trouwens voor erv eind tweede set. Petje was op alles en iedereen aan het klagen, a la stille, maar erv beet niet door.
Reply
(21-06-2012, 09:41 AM)Ad Wim Wrote: Dat moet je zeker niet zo opvatten, want zo was het idd niet bedoeld.

Technisch gezien is het nog wel een jij-bak, maar omdat je dan ook nog reageert op mijn vraag, vind ik het beter thuis horen in een discussie.
Dan is het tenminste nog iets van een discussie.

En dit was misschien ook niet zo'n goed voorbeeld, omdat het idd niet heel netjes is om iemand met z'n neus op een verkeerde voorspelling te drukken. Dan schiet je al snel in de verdediging. Maar ik heb het ook meegemaakt middenin een discussie, en dan vind ik het echt vervelend.

Akkoord, zo kan ik er wel mee leven!
Reply
Flink wolkenpak boven Engeland op de radar. Gaat nog leuk worden met de QF en SF in Eastbourne vandaag...
Reply
Zo stom, want ze hadden gisteren echt nog wel die 2 overgebleven QFs kunnen spelen.
Reply
Heeft Istomin een goede conditie? Wink Belangrijkste troef die er nog in zit.
Reply
(22-06-2012, 10:55 AM)Ad Wim Wrote: Zo stom, want ze hadden gisteren echt nog wel die 2 overgebleven QFs kunnen spelen.

Ik tel er 4.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Sjezus Malisse...
Reply
Sjezus Matosevic...
Reply
sjesus bijna hele team van stille Wink
Reply
(22-06-2012, 12:41 PM)EB Sports Wrote: Sjezus Matosevic...
hij lijkt te luisteren...
Edit: Laat maar, meneer geeft een 5-2 voorsprong weg.
Sinds wanneer kan Fognini tennissen op gras? Dat ie in de QF staat is al een grote verrassing voor me, en nu breakt ie ook gelijk Roddick...
Reply
Darcis breakt uiteindelijk toch terug.Angry
Petz gaat voor de wedstrijd serveren.
Roddick breakt meteen terug.

Malisse breakt terug meteen na de regenpauze!
Roddick direct weer 0-40. Hij kan 't zelfs niet meer op gras tegen Fog. Au.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Malisse komt 2x tot 5-5, maar verliest 2x met 7-5.
Hup Mato!
Reply
Eerste zes punten van de TB bij Matosevic-Darcis --> 6 MB's
Reply
Klote dit.
Maar het gaat natuurlijk om Kohl-Seppi vandaag. Maar dit was ook wel leuk geweest.

Is Court 1 kapot trouwens?
Reply
Seppi is mijn troef, maar vrees het ergste in deze kloteweek.
Reply
Helaas. Zou trouwens ook mooi zijn als Harrison weet te winnen.
Reply

Forum Jump: