The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2012
gsm federer

Ad jaar!

kun je nu niet meer ontkennen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Nou, nu wel een belangrijke TB die goed valt.

Wie weet een TB voor 1910 punten, maar dan moet Federer wel beter gaan spelen.
Reply
Hup Benneteau. Geef me nog een reden om nog met FTM te spelen!
Reply
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA EN MAAR KLAGEN !!!!!!!!!!!!!!!!!! LACHERTJE !!!!!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Bibberig begin, maar iig de winst. Meteen gas erop, Roger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ik ben niet zo van het klagen, maar heb ook maar eens een directe vergelijking met Ad Wim gemaakt:

- Janowicz: verspeelt 2 matchpoints
- Berdych: verliest in 3 tiebreaks van Gulbis die zijn beste partij van het jaar speelt
- Odesnik: verspeelt een 2-1 voorsprong
- Raonic: verliest 2 tiebreaks waarin hij in allebei setpoints heeft
- Federer: door het oog van de naald
- Malisse: komt goed weg tegen Verdasco
- Mahut: mazzelt in de 1e ronde tegen Lorenzi

tegenover slechts:

- dezelfde Janowicz: treft een veel slechtere Berdych en sleept die partij er uit
- Haas: had van Kohlschreiber moeten winnen
Reply
Zo kan iedereen zowat een lijst maken Andre. Maar blijkbaar ziet meneer zelf het niet op die manier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
eens zal het omslaan dit jaar


benne nu ook nog geblesseerd aan zijn knie Idontgetit
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gaat Benneteau daar nou door z'n knie?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-06-2012, 10:04 PM)Ad Wim Wrote: Gaat Benneteau daar nou door z'n knie?

logisch toch?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Ah, niks aan de hand dus.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(29-06-2012, 10:05 PM)Ad Wim Wrote: Ah, niks aan de hand dus.
Ik neem aan dat je ook liever wint door de partij uit te spelen.
Reply
Klasse Roger!

Haha, dit mag helemaal niet. Hij wordt gewoon gemasseerd!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Echt heel knap Confused. Maar goed : laat ie Malisse maar verslaan
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
heb je geluk gehad, ad?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Doodziek ervan. Zo close. Al die klote potjes voor 20 punten in Verweggistan die boeien niet. Het gaat om deze.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Aan Benneteau heb ik ook niks. Sad
Reply
Klasse Roger. Niveau van de laatste 3 sets is goed genoeg om iig SF te halen.
En dan maar weer eens opstaan, zoals vroeger.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
NID GOAT!

Proost Ad!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Story of his life. In die 4e set TB mist Benneteau 3 x een 2e serve return terwijl ie de rest van de partij zowat alles terug slaat. Hup Federer tegen Malisse
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik proost met jullie mee, Haggie en Ad!
Reply
(29-06-2012, 10:02 PM)andre Wrote: Ik ben niet zo van het klagen, maar heb ook maar eens een directe vergelijking met Ad Wim gemaakt:

- Janowicz: verspeelt 2 matchpoints
- Berdych: verliest in 3 tiebreaks van Gulbis die zijn beste partij van het jaar speelt
- Odesnik: verspeelt een 2-1 voorsprong
- Raonic: verliest 2 tiebreaks waarin hij in allebei setpoints heeft
- Federer: door het oog van de naald
- Malisse: komt goed weg tegen Verdasco
- Mahut: mazzelt in de 1e ronde tegen Lorenzi

tegenover slechts:

- dezelfde Janowicz: treft een veel slechtere Berdych en sleept die partij er uit
- Haas: had van Kohlschreiber moeten winnen

Ik zie dit nu pas en dit had ik idd niet achter jou gezocht.
Ik had gedacht dat jij een goede verliezer was, itt een hoop anderen hier.

Ik ben er ook wel een beetje klaar mee eigenlijk. Sinds ik bovenaan sta, heb ik ongeveer alles wel naar m'n hoofd gekregen. Ik sta er alleen maar door mazzel, klaag alleen maar, speel laf, etc. etc.

Ik heb een geweldige tennisavond/-dag gehad, maar beleef er totaal geen lol aan zo, als ik me constant moet verdedigen of de hele tijd van die treurige frustratie- en nijdposts voor m'n kiezen krijg (en dan heb ik het uiteraard niet alleen over jou).
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Misschien weer eens tijd dan om tweede viool te gaan spelen Ad Wink

Trek het je niet aan, mensen die de wind tegen hebben klagen natuurlijk over diegenen die de wind mee hebben. En jij hebt de wind wel mee dit jaar, enjoy the ride.
Reply
Wilde precies hetzelfde zeggen. Ik zou er idd niet al teveel op ingaan.
Reply
Dat zou wat geweest zijn, Fed er ook uit. Ben het met CC eens dat dit gelukkig de vorm van Fed wat in perspectief plaatst.
Reply
(30-06-2012, 12:11 AM)_Tampie Wrote: Misschien weer eens tijd dan om tweede viool te gaan spelen Ad Wink

Trek het je niet aan, mensen die de wind tegen hebben klagen natuurlijk over diegenen die de wind mee hebben. En jij hebt de wind wel mee dit jaar, enjoy the ride.
Reply
Maar Ad klaagt ook als ie de wind mee heeft Smile Eigenlijk altijd Eusa_think
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(30-06-2012, 12:11 AM)_Tampie Wrote: Misschien weer eens tijd dan om tweede viool te gaan spelen Ad Wink

Trek het je niet aan, mensen die de wind tegen hebben klagen natuurlijk over diegenen die de wind mee hebben. En jij hebt de wind wel mee dit jaar, enjoy the ride.

Dat doe ik wel, maar dat is mijn eigen probleem. Ik vind het alleen bizar hoeveel posts er mijn kant op komen. Ik voel me ergens wel vereerd, maar het negatieve neemt de overhand. Het zit ook in m'n aard om overal op te reageren. Kijk, op buurs en still reageer ik al lang niet meer altijd, maar op anderen wel.

Maar goed, ik zal eens kijken wat ermee te doen, want het verpest m'n plezier in het spel. En ach, als Djokovic het toernooi wint, sta ik ook niet meer bovenaan, dus wellicht verandert dat een hoop.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Baker keeps on going!Eusa_clap

Cilic def Querrey
Roddick def Ferrer
Baghdatis def Murray

Tijd voor held Roddick om te laten zien of hij nog iets wil met zijn carriere!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ja die Baker joh, wat een prachtverhaal. Op RG al en nu kan hij zomaar in de QF Wimbledon staan. Voor mij nu al de held van het jaar hoor Eusa_clap.

Edit; vooral in Nice natuurlijk, niet RG.
Reply


Forum Jump: