The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Newport / Stuttgart / Bastad / Umag
#91
(10-07-2012, 03:46 PM)Ad Wim Wrote:
(10-07-2012, 03:33 PM)buurs Wrote:
(10-07-2012, 03:31 PM)Ad Wim Wrote: Had je deze rebreak door een df ook voorspeld?

ja, en uiteindelijk pakt Schwank toch de tb

Kenner.

Ik heb em natuurlijk niet voor niks gekozen Wink
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#92
Jaja, lul er maar overheen. Het was gewoon weer indekken, in combinatie met stilliaans klagen halverwege een partij, die uiteindelijk nog goed valt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#93
(10-07-2012, 04:02 PM)Ad Wim Wrote: Jaja, lul er maar overheen. Het was gewoon weer indekken, in combinatie met stilliaans klagen halverwege een partij, die uiteindelijk nog goed valt.

Moet jou bekend in de oren klinken Adje Neiner
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
#94
Ik wil net zeggen.......
Die rat wim Bduh
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#95
En dan ook nog eens van 40-15 naar de break tegen. Tja.

Paire kan nog een gevaarlijke jongen worden zo.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
(10-07-2012, 04:09 PM)Ad Wim Wrote: En dan ook nog eens van 40-15 naar de break tegen. Tja.

Paire kan nog een gevaarlijke jongen worden zo.

ga jij even lekker klagen zeg...

vorige week heb je 1910 pnt cadeau gekregen...dit gaat om 20 pnt Bduh

(10-07-2012, 04:02 PM)Ad Wim Wrote: Jaja, lul er maar overheen. Het was gewoon weer indekken, in combinatie met stilliaans klagen halverwege een partij, die uiteindelijk nog goed valt.

over het algemeen werkt indekken goed bij die kleine poeptoernooien.

(10-07-2012, 04:09 PM)Ad Wim Wrote: En dan ook nog eens van 40-15 naar de break tegen. Tja.

Paire kan nog een gevaarlijke jongen worden zo.

normaal pakt hij 90 pnt, maar aangezien jij hem niet hebt max 20
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#97
(10-07-2012, 04:13 PM)buurs Wrote: over het algemeen werkt indekken goed bij die kleine poeptoernooien.

Dus blijf je het maar doen, ondanks dat men hier meermaals heeft aangegeven het vrij treurig te vinden?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#98
Nee dat geklaag van jou terwijl je dik 1e staat.....dat is pas treurig Icon_evil
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#99
Kom op Alves... tijd om wakker te worden.
Reply
Lekker Starace en Andreev!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Korolev heeft het op z'n heupen out of nowhere. Was in de qualies ook al tegenstanders eraf aan het rossen met dikke cijfers.
Reply
Gaat die Alves nog een keer beginnen met tennissen of niet? Dacht dat dat wel een redelijke Q was (in ieder geval qua loting in ronde 1), maar 6-0 en 2*-1 achter momenteel...
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Forza Potito, troef!
Haas-Andreev is niet zo belangrijk en Alves eigenlijk ook niet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Korolev heeft op jonge leeftijd in ATP-finales gestaan, maar de laatste jaren is ie louter geblesseerd geweest om tussendoor van nono's te verliezen. Dit is het eerste toernooi sinds 2 elleboogoperaties waar hij weer goed aan het spelen is.
Komt bij dat Alves natuurlijk een bijzonder matige tennisser is.
Reply
Hij is al vanaf begin dit jaar terug, en heeft nog vrijwel niets laten zien, dus dat hij dit presteert, is vrij verrassend.
Alleen paar weken terug future gewonnen, maar dat is even wat anders.

Plus dat het een enorm wisselvallige drol is, dus hij kan dit nog zomaar verliezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Daag, Alves!
Reply
(10-07-2012, 05:12 PM)Ad Wim Wrote: Hij is al vanaf begin dit jaar terug, en heeft nog vrijwel niets laten zien, dus dat hij dit presteert, is vrij verrassend.
Alleen paar weken terug future gewonnen, maar dat is even wat anders.

Plus dat het een enorm wisselvallige drol is, dus hij kan dit nog zomaar verliezen.

Kenner!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Er is echt momenteel nog geen touw aan vast te knopen hoe je team het doet. Eerst maar eens een paar dagen resultaten afwachten en als de stofwolken opgetrokken zijn, vrijdag maar weer eens kijken hoe je ervoor staat.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Is Tipex nu zo traag of ligt dat aan mij? Huh
Don't care what people say, just follow your own way.

Hattrick: Jansoe United (503329)
Reply
Gaat weer eens kut met mijn team. Dat wordt dus binnenkort weer wedden bij Unibet.
Reply
Had ik ERV genomen i.p.v. Rochus, klerezooi!!!!!
Reply
Wat een drama standen de afgelopen 2 uur. Op Fognini na gaat alles fout!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Gaat lekker zie ik. Ferrero, wtf?!

Raonic is een nog slechtere grasspeler dan ik al dacht.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Shit, shit en nog eens shit!!
Reply
ERV eruit is dan wel leuk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als het weer niet goed gaat deze week, dan is het over met FTM. Dat zal die spelers leren mij een halt toe te roepen.
Reply
Muller geeft het 4-0 voorsprong weg...

Veic
Lorenzi
Istomin
Stebe
Muller
Zeballos

FU
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(10-07-2012, 07:35 PM)Stille Wrote: Muller geeft het 4-0 voorsprong weg...

Ongelofelijk weer...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
GVD Istomin, wat een choker. Komt niet meer goed, dat weet ik.
Reply
Kut Istomin!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: