The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




TMS Canada 2012
Hup Gasquet en Fognini.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En Youzhny geeft het nogmaals weg Hakkuh

Delpo is oververmoeid zoals verwacht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Goed serveren in de tb wordt idd de key. Komop Steppie!

Verder: Allez Richard en Forza Fabio!
Reply
3-3 in de wissel. Zo belangrijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hehe, hup DelPo, Kuku en Kohllie!
Reply
Jammer, Steppie even met de mb voorsprong maar hij geeft hem terug. Komop!

Eventuele derde set heb ik niet zo veel vertrouwen in eigenlijk.
Reply
Pff wat matig gedaan dit.
Reply
mp Steppie! Take it!!!
Reply
mp step
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Delpo maakt wel een beetje uitgebluste indruk.

Maar dat is altijd zo.
Reply
Kom dan niet. Sukkel
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
stepanek wint nid van delpo.

zoals verwacht.
jammer dat al mijn troeven ook verliezen...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Yes! Lekker hoor Steppie, goed eruit gesleept. Delpo niet gebrand, kun je dit een tank noemen?
Reply
Eventueel gunstig voor Haas dit, dus geen man overboord!

(08-08-2012, 07:04 PM)_Tampie Wrote: Yes! Lekker hoor Steppie, goed eruit gesleept. Delpo niet gebrand, kun je dit een tank noemen?

Een schoolvoorbeeld wmb.
Reply
(06-08-2012, 10:54 AM)kuiper Wrote:
(06-08-2012, 10:04 AM)Ad Wim Wrote:
(06-08-2012, 08:48 AM)kuiper Wrote: Ik ga risico's nemen. Ik weet niet waarom, maar voel dat ik wat moet doen.
Gaan voor die 1e plaats en dan maar 10e worden.

Wat is het risico dan? Ik rekende nu op Djoko of Murray.

Ik had andere teams verwacht bij de concurrenten. Niet dus.
En ik heb een last minute wissel gedaan om toch Potro in mijn team te zetten. Dat had ik waarschijnlijk niet moeten doen. Nu al weer spijt!!
Hij komt vast niet opdagen. Dom!

Stom he. Gewoon je eerste keus laten staan.
Daar had ik dus ook Stepanek. Nu had ik het verschil kunnen maken en ik wist dat. Sukkel!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Tjonge die Potro zeg, alle kans om bij *5-3 op 6-3 te komen. Maar dan gewoon 4 punten op rij verliezen.

Het mp was een duidelijke tank.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat ontzettend kut dit. Ik had zo lang Tipsa ipv Potro.
Hopelijk is de week van de goede keuzes niet eenmalig geweest.
Gelukkig had Atlanta hem iig ook.

Allez Richard!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Benneteau-Berdych nu. Nog maar eens een R1 exit voor Berdych hopelijk!
Reply
Juist ML!
En Tsonga ook de baan op zo. Mijn twee belangrijkste troeven en de belangrijkste van Atlanta. Allez la France!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga helaas met 2 vingers in de neus naar 180 punten. Zoals eerder gezegd, de winnaar van Cilic-Tipsa moet hem stoppen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een topweek! Nog niemand kwijt!

STILLE WEEK !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(08-08-2012, 07:16 PM)Stille Wrote: Wat een topweek! Nog niemand kwijt!

STILLE WEEK !!!

Hakkuh
Reply
Haas is m'n grootste troef. Die krijgt nu natuurlijk wel mogelijkheden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Chardy breakt direct! Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Gasquet. Ook Chardy breakt Tsonga direct. Die jongen wint dit toernooi nu al 8(of 9) games op rij.Neiner
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Gasquet, de rest is kut.

Tsonga is mijn allergrootste troef deze week. En ik zie niet in waarom hij zou tanken dus ik houd het maar op gebrek aan ritme op hc.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ga eens retourneren, Ali!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tsonga trekt dit nog wel recht lijkt me. Ik weet niet meer wie het zei, volgens mij Atlanta, dat Tsonga in slechte vorm was. Maar waar is dat op gebaseerd? Hij draait toch gewoon een prima seizoen?
Reply
3 sets tegen bellucci....erg moeizaam tegen anti grasspeler Raonic...

maar tsonga trekt altijd al dit soort potjes er wel uit (helaas)
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Gasquet miste net nog 0-40 en nu gebroken. Waar gaat dit heen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: