08-08-2012, 06:49 PM
Hup Gasquet en Fognini.
Niets is sterker dan dat ene woord...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
TMS Canada 2012
|
En Youzhny geeft het nogmaals weg
Delpo is oververmoeid zoals verwacht.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
08-08-2012, 06:57 PM
Goed serveren in de tb wordt idd de key. Komop Steppie!
Verder: Allez Richard en Forza Fabio!
08-08-2012, 06:57 PM
Hehe, hup DelPo, Kuku en Kohllie!
08-08-2012, 06:58 PM
Jammer, Steppie even met de mb voorsprong maar hij geeft hem terug. Komop!
Eventuele derde set heb ik niet zo veel vertrouwen in eigenlijk.
08-08-2012, 07:01 PM
Pff wat matig gedaan dit.
08-08-2012, 07:02 PM
mp Steppie! Take it!!!
08-08-2012, 07:02 PM
mp step
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Delpo maakt wel een beetje uitgebluste indruk.
Maar dat is altijd zo.
08-08-2012, 07:04 PM
stepanek wint nid van delpo.
zoals verwacht. jammer dat al mijn troeven ook verliezen...
08-08-2012, 07:04 PM
Yes! Lekker hoor Steppie, goed eruit gesleept. Delpo niet gebrand, kun je dit een tank noemen?
08-08-2012, 07:05 PM
(06-08-2012, 10:54 AM)kuiper Wrote:(06-08-2012, 10:04 AM)Ad Wim Wrote:(06-08-2012, 08:48 AM)kuiper Wrote: Ik ga risico's nemen. Ik weet niet waarom, maar voel dat ik wat moet doen. Stom he. Gewoon je eerste keus laten staan. Daar had ik dus ook Stepanek. Nu had ik het verschil kunnen maken en ik wist dat. Sukkel!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
08-08-2012, 07:06 PM
Tjonge die Potro zeg, alle kans om bij *5-3 op 6-3 te komen. Maar dan gewoon 4 punten op rij verliezen.
Het mp was een duidelijke tank.
08-08-2012, 07:07 PM
Wat ontzettend kut dit. Ik had zo lang Tipsa ipv Potro.
Hopelijk is de week van de goede keuzes niet eenmalig geweest. Gelukkig had Atlanta hem iig ook. Allez Richard!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-08-2012, 07:07 PM
Benneteau-Berdych nu. Nog maar eens een R1 exit voor Berdych hopelijk!
08-08-2012, 07:09 PM
Juist ML!
En Tsonga ook de baan op zo. Mijn twee belangrijkste troeven en de belangrijkste van Atlanta. Allez la France!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
08-08-2012, 07:11 PM
Tsonga helaas met 2 vingers in de neus naar 180 punten. Zoals eerder gezegd, de winnaar van Cilic-Tipsa moet hem stoppen.
08-08-2012, 07:16 PM
Wat een topweek! Nog niemand kwijt!
STILLE WEEK !!!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
08-08-2012, 07:18 PM
08-08-2012, 07:22 PM
Haas is m'n grootste troef. Die krijgt nu natuurlijk wel mogelijkheden.
08-08-2012, 07:22 PM
Chardy breakt direct!
08-08-2012, 07:23 PM
Klasse Gasquet. Ook Chardy breakt Tsonga direct. Die jongen wint dit toernooi nu al 8(of 9) games op rij.
Klasse Gasquet, de rest is kut.
Tsonga is mijn allergrootste troef deze week. En ik zie niet in waarom hij zou tanken dus ik houd het maar op gebrek aan ritme op hc.
08-08-2012, 07:39 PM
Ga eens retourneren, Ali!
08-08-2012, 07:45 PM
Tsonga trekt dit nog wel recht lijkt me. Ik weet niet meer wie het zei, volgens mij Atlanta, dat Tsonga in slechte vorm was. Maar waar is dat op gebaseerd? Hij draait toch gewoon een prima seizoen?
3 sets tegen bellucci....erg moeizaam tegen anti grasspeler Raonic...
maar tsonga trekt altijd al dit soort potjes er wel uit (helaas)
08-08-2012, 07:49 PM
Gasquet miste net nog 0-40 en nu gebroken. Waar gaat dit heen?
|
« Next Oldest | Next Newest »
|