The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier Vina del Mar en Zagreb
Choke!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Precies Hag. En het mooie is ook, dat er geen touw aan vast te knopen valt. Berlocq heeft veel langer op de baan gestaan, en staat hier ook gewoon te walsen. En zo zijn er nog talloze voorbeelden.
Kijk, als je nog de halve wereld over moet en je hebt het hele weekend 3 uur op de baan gestaan a la, maar dit...

Buurs zal wel weer zeggen dat ie het allemaal heeft voorzien, maar ik als ook ergens dat Monaco niet fit scheen te zijn. Toch staat ie gisteren te dubbelen en vandaag ook weer te spelen.
Seppi morgen nog ziek afmelden en het feest is compleet.
Gelukkig hoef ik het allemaal niet meer te lezen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Super Rufin!
Reply
(06-02-2013, 09:03 PM)Ad Wim Wrote: Die buurs, het seizoen is nog geen twee weken oud...

keurig Monaco!

ha ha, ik heb het vooraf gezegd...

(06-02-2013, 09:16 PM)Ad Wim Wrote: Precies Hag. En het mooie is ook, dat er geen touw aan vast te knopen valt. Berlocq heeft veel langer op de baan gestaan, en staat hier ook gewoon te walsen. En zo zijn er nog talloze voorbeelden.
Kijk, als je nog de halve wereld over moet en je hebt het hele weekend 3 uur op de baan gestaan a la, maar dit...

Buurs zal wel weer zeggen dat ie het allemaal heeft voorzien, maar ik als ook ergens dat Monaco niet fit scheen te zijn. Toch staat ie gisteren te dubbelen en vandaag ook weer te spelen.
Seppi morgen nog ziek afmelden en het feest is compleet.

Cilic moet ook nog even vroeg verliezen Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooie uitslag! Kon ik goed gebruiken!
Reply
Waarom focust Ad zich eigenlijk weer zo mij?

veel forummers waren ook verstandig en hebben Monaco ook niet.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi dat Monaco eruit ligt, wel jammer van mijn laatste wissel Rufin -> Mayer.
Reply
Die Ad....blijft vermakelijk
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Stomme darcis pakt de eerste set tegen paire.
Ook giraldo op achterstand...
Kom op heren!
Straks kijken hoe het met rafa is
Reply
Lekker Darcis! Heb daar Simon genomen en daarom Paire laten liggen, zag ik net pas.
Reply
Paire en Berlocq kom eens op man.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De aanvankelijk walsende, maar nu toch schijnbaar vermoeide Berlocq heeft het moeilijk tegen Giraldo.
Reply
Paire zwijnt, die zal buurs dan ook wel hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Paire op mp tegen een netbal sjonge
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Paire pielt de set eruit! Twee wedstrijdpunten voor darcis gehad
Giraldo stoomt lekker door in de derde...hou vol!
Reply
Paire had zelfs 2 netballen in de TB. In het begin ook eentje. Heb de stream maar uitgegooid. Je weet wel wie er nu gaat winnen

edit direct break paire FU
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
*1-0 delbonis
Reply
Eerste game bij terugkomst glansrijk gebroken!
Bonieeeeeeeeeeee!!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(06-02-2013, 11:19 PM)Haggie Wrote: Eerste game bij terugkomst glansrijk gebroken!
Bonieeeeeeeeeeee!!

Love game erachteraan
Reply
Giraldo schande!!! 3 bp;s voor dubbel break naar 1-4 missen en nu 3-3
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Leuk om op een doordeweekse dag eens volle tribunes te zien bij een 250-toernooi Smile
Reply
Vamos!

Prachtig om GOAT weer in actie te zien! Eusa_clap Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
De vermoeide Berlocq zet de wals nog even aan en wint alsnog, prima!
Reply
Stomme giraldo...wat een zure nederlaag

Rafa is warm
Reply
Tuurlijk Paire!
Reply
Monaco *54 voor eerste set en easy winst.
Darcis mist mps in tb 2e set.
Giraldo mist 0-40 voor dubbele break.

Fijne afsluiting vd dag! FML
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Vandaag Cilic er maar eens af. Zemlja kan een taaie zijn. Verder op het lijstje:
Llodra def Tipsa
Chardy en Robredo easy door
Bagh en Seppi als aankomend finalisten door vandaag
Lelijke Haase def Klizan

Met die laatste wedstrijd wordt de dag afgetrapt. Direct duel tussen Buurs en mijn eigen persoontje. Klizan al gezwijnd tegen fucking Viola. Die heeft zijn ''one time'' al gebruikt. Maar een direct duel tegen Buurs waarbij jezelf ook nog voor Haase moet zijn betekent weinig goeds. Tegen wie ie ook speelt.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik heb risico genomen met Klizan.
Hopelijk pakt het goed uit.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Robin pakt simpel de eerste set.
Reply
Haase gaat pimra. Riskante, maar mooie keus, die goed uit gaat pakken als Seppi zich afmeldt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: