The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier Vina del Mar en Zagreb
Hup Simon, troef!
Hup Kavcic, held!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Simon begint ook alweer bagger.

Volgende week zit ik met alle kleintjes en winnen de grote weer.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
En jahoor... Seppi trekt zich terug! LL Marcan vervangt hem!


GODVER! Waar eindigt deze kwelling?
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Aargh balen zeg.
Reply
Eusa_clap

Nu wel extra balen van Klizan...wat een pech
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Simon pakt de set na met 3-5 achtergestaan te hebben...

Baghdatis wordt gebroken wanneer hij voor de partij serveert...

het gaat lekker
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Lol, nu die Baghdatis weer tegen Kavcic die ook gewoon DC gespeeld heeft. Wat ik dus zeg, geen pijl op te trekken.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tering bagh. Ook al zon structurele faler.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Simon, gelukkig! Klasse!

Come on Blaz, finish it! HELD!

BLAZZZZZZ
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Eindelijk een kleine glimlach deze weekSmile
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nu Llodra def Tipsa please.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Het moet wel heel gek lopen, wil de finale niet Gasquet/Monfils - Simon/Llodra worden.

Gasquet - Llodra acht ik het grootst.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Winnaar Gasquet/Monfils is wel favoriet voor een finaleplaats, maar 1 van hun staat maar in de QF straks, dus 1 van die wisselvallige kneuzen moet 2 partijen winnen om de finale te halen. Dus het loopt niet heel raar als er een ander staat. Benneteau, Nieminen en Stakhovsky zijn prima in staat om Clownfils van zichzelf te laten verliezen.
Reply
(07-02-2013, 05:29 PM)buurs Wrote: Het moet wel heel gek lopen, wil de finale niet Gasquet/Monfils - Simon/Llodra worden.

Gasquet - Llodra acht ik het grootst.

Ik zie Benneteau stunten.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Lekker Petje!
Voor vanavond: hup Cilic en Karlo!
Reply
Ik zou er niet van staan te kijken als Clownfils Gasquet pakt straks, dan is de rampweek iig compleet.

(07-02-2013, 05:35 PM)_Tampie Wrote: Winnaar Gasquet/Monfils is wel favoriet voor een finaleplaats, maar 1 van hun staat maar in de QF straks, dus 1 van die wisselvallige kneuzen moet 2 partijen winnen om de finale te halen. Dus het loopt niet heel raar als er een ander staat. Benneteau, Nieminen en Stakhovsky zijn prima in staat om Clownfils van zichzelf te laten verliezen.

Ik vind Monfils een stuk minder favoriet dan Benneteau.
Jullie schatten Clownfils iets te hoog in imo. Ik vind hem zwaar underdog vanavond, ook al heeft Gasquet DC gespeeld.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
ALLEZZZZZ!!!
Reply
(07-02-2013, 06:29 PM)Ad Wim Wrote: Jullie schatten Clownfils iets te hoog in imo. Ik vind hem zwaar underdog vanavond, ook al heeft Gasquet DC gespeeld.

Bookies geven het ongeveer 60/40, ik ga daarin mee. En de winnaar zal voor mij favoriet zijn in de QF in principe; in het geval het Gasquet is iets zwaarder favoriet.
Reply
Prima Cilic...moet een toernooizege zijn met dit veld!

Kom op Gael voor straks!
Reply
Andujar kom eens op joh!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Pfff Ramos en Andujar op achterstand...jongens er liggen mogelijkheden voor een finale tegen Rafa!
Reply
Andujar er ook nog af, kan er ook nog wel bij.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
je bent wel weer de klager van de week.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Allez Gael!
Reply
wat een ongelofelijke set van Gael!

nog eentje aub!

Keurig Ramos en Zeballos Eusa_clap
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Mooi, Karlovic breakt terug, door nu!
Reply
Tuurlijk Ivo!
Reply
Ai, Gael verliest en Ivo staat ook achter.
Reply
Robredo eraf, fijn zo!
Nu Montanes nog!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Prima Richard, eindelijk weer eens goed nieuws.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: