The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells 2013
Het pakt nu zo uit, maar ik zei dit al wel direct na de deadline. Met Djoko viel gewoon niet veel te winnen, en wel veel te verliezen.

Berdych is bij SF ongeveer net zo rendabel als Djokovic bij toernooiwinst. Nadal bij een F rendabeler. Zoals je terecht opmerkte aan het begin van de week was een enorm risico Nadal te nemen, dat gelukkig goed uitpakt.
Reply
Maar de kans dat Berdych de SF haalde, achtte ik lager dan toernooiwinst Djoko.
Nu valt er niet veel te winnen, maar jij weet ook dat Berdych er makkelijk eerder had uit kunnen liggen, en Nadal zeker ook.

Het is nu voor mij verreweg het meest ongunstige scenario, dat had ook heel anders gekund en dan had ik bij toernooiwinst Djoko wel flink kunnen winnen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-03-2013, 01:32 PM)Ad Wim Wrote: Maar de kans dat Berdych de SF haalde, achtte ik lager dan toernooiwinst Djoko.
Nu valt er niet veel te winnen, maar jij weet ook dat Berdych er makkelijk eerder had uit kunnen liggen, en Nadal zeker ook.

Het is nu voor mij verreweg het meest ongunstige scenario, dat had ook heel anders gekund en dan had ik bij toernooiwinst Djoko wel flink kunnen winnen.

Je had het wel zo verwacht want je staat akelig hoog met atp fantasy draw
Reply
Ik had daar dus Federer in de finale, SF tegen Ferrer. En daar gaat het nu juist mis bij FTM.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(15-03-2013, 01:32 PM)Ad Wim Wrote: Maar de kans dat Berdych de SF haalde, achtte ik lager dan toernooiwinst Djoko.

Wat een onzin weer.

Dimitrov had ook de 1e set moeten pakken tegen Djoko...

En Berdych was vooraf al favoriet om de halve finale te halen.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply

Nadal had ik wel op minimaal SF ingevuld (anders had ik hem uiteraard niet genomen). Bij hem is het mooie dat de upside natuurlijk toernooiwinst is. Berdych zit zeker niet tegen, maar stond ook voor minimaal QF genoteerd.

En je wint nu niet veel met toernooiwinst, maar je hebt aan de andere kant ook niet de pech dat Djoko er vroeg uit ligt. Dan waren de gevolgen helemaal niet te overzien geweest (en dat bedoelde ik ook aan het begin van de week).
Reply
Please :
djo def tso
mur def pot

ber def nad
djo fef mur

djo def ber
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
JUAN MARTIN DEL POTRO: I'm still having some feelings on my wrist, but nothing dangerous. I have tomorrow to recover it, to do my treatments, and then be ready for Friday.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Oei, slecht nieuws!
Reply
Hakken moet je! Pak eens een echte zege! Pak Federer op de ranglijst!
Reply
Eind vorig jaar hebben we tijdens cincinatti gezien, dat de backhand van delpo dan kwetsbaar is. hij moest toen zelfs veel slicen.

hopelijk leest andy dit Wink Big Grin

Reply
(15-03-2013, 05:12 PM)Stille Wrote: Please :
djo def tso
mur def pot

ber def nad
djo fef mur

djo def ber

Ik hoop het ook Stille...zou goud voor mij betekenen maar ik denk niet dat Berdych van Nadal wint.
Reply
(15-03-2013, 09:36 AM)Haggie Wrote: Schijnvaar was t echt een baggerpot.

@RD_Tennistalk: Federer not moving well to the forehand side. Nadal not moving well to any side. #GoodTimes

@RD_Tennistalk: how awesome would it be if one of these two fellas hits a winner?

@RD_Tennistalk: Federer just hit a drop-volley that landed close to the baseline. Interesting tactic!

Overal wordt gezegd dat Nadal super was!

de stats bevestigen het!

Federer was slecht, maar dat is logisch.

Reply
(15-03-2013, 01:48 PM)mindlight Wrote:

Nadal had ik wel op minimaal SF ingevuld (anders had ik hem uiteraard niet genomen). Bij hem is het mooie dat de upside natuurlijk toernooiwinst is. Berdych zit zeker niet tegen, maar stond ook voor minimaal QF genoteerd.

En je wint nu niet veel met toernooiwinst, maar je hebt aan de andere kant ook niet de pech dat Djoko er vroeg uit ligt. Dan waren de gevolgen helemaal niet te overzien geweest (en dat bedoelde ik ook aan het begin van de week).

Maar wanneer verloor Djokovic voor het laatst vroeg in een toernooi als ie de week ervoor rust had?
Dus die kans leek me te verwaarlozen.

Betreft Berdych doelde ik eigenlijk niet zozeer op hoe dit toernooi verloopt. Maar meer dat je hem vooraf niet snel een zekere diepe run ziet maken. Die verliest nog wel eens vroeg.
Reply
Please (word weekwinnaar in dit geval):

Djokovic def. Tsonga
Murray def. Delpo of Delpo def. Murray

Nadal def. Berdych
Djokovic def. Delpo/Murray

Djokovic def. Nadal
Reply
(15-03-2013, 06:44 PM)buurs Wrote:
(15-03-2013, 09:36 AM)Haggie Wrote: Schijnvaar was t echt een baggerpot.

@RD_Tennistalk: Federer not moving well to the forehand side. Nadal not moving well to any side. #GoodTimes

@RD_Tennistalk: how awesome would it be if one of these two fellas hits a winner?

@RD_Tennistalk: Federer just hit a drop-volley that landed close to the baseline. Interesting tactic!

Overal wordt gezegd dat Nadal super was!

de stats bevestigen het!

Federer was slecht, maar dat is logisch.

Nadal hoefde alleen maar terug te brengen. Federer was drama. Nadal niet exceptioneel goed.

(15-03-2013, 05:55 PM)buurs Wrote: JUAN MARTIN DEL POTRO: I'm still having some feelings on my wrist, but nothing dangerous. I have tomorrow to recover it, to do my treatments, and then be ready for Friday.

Mindgame voor Murray.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
djoko andermaal matig, maar tsonga helemaal drama.... raonic Angry

Reply
Djokovic NID. Wel een stuk makkelijker dan verwacht.
Reply
Krachten sparen :-)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Alles of niets nu!
Reply
Goed zo jongens...beul elkaar maar af !Idontgetit
Andy 7-6
Reply
Tweede set naar Argentinië...prima! Ennnn doooor
Reply
Hup Potro!
Reply
Potro vergeet een uitbal van Murray te challengen en heeft BP tegen...

Toch de hold, mooi!
Reply
Break Potro! Lekker!
Reply
Geweldig! Murra mist bp en Potro pakt hem! *2-1
Reply
Dooooooooooooor Potrooooooo
Reply
Terecht ook, Potro had de eerste set al moeten winnen.
Buurs zal wel weer gaan zeuren over dat ene bp nl.
Reply
Potro wat doe je? Ga tennissen hou op met challengen
Reply
3-1, erg moeizaam wel.
Reply

Forum Jump: