21-03-2013, 12:04 PM
De man die leeft voor het spel FTM heeft nu alleen als doel om keihard te cashen en nipt de top 15 te halen. Jammer.
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Miami 2013
|
21-03-2013, 12:04 PM
De man die leeft voor het spel FTM heeft nu alleen als doel om keihard te cashen en nipt de top 15 te halen. Jammer.
21-03-2013, 12:16 PM
Nipt de top 15 is wel ongeveer de EV van stille, dus het wordt nog spannend.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
(21-03-2013, 12:01 PM)buurs Wrote:(21-03-2013, 11:39 AM)Stille Wrote: Yep 150 eurootjes (maar niet met iemand van het forum) Je hebt diegene wel eens gezien trouwens Buurs (21-03-2013, 12:04 PM)Scholten! Wrote: De man die leeft voor het spel FTM heeft nu alleen als doel om keihard te cashen en nipt de top 15 te halen. Jammer. Dat is al geruime tijd niet meer zo. Denk zelfs dat jij het meer volgt als ik nu Trouwens als je effe niets te doen hebt: http://www.soundboard.com/sb/harryhakbijl
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
21-03-2013, 12:35 PM
(21-03-2013, 12:26 PM)Stille Wrote:(21-03-2013, 12:01 PM)buurs Wrote:(21-03-2013, 11:39 AM)Stille Wrote: Yep 150 eurootjes (maar niet met iemand van het forum) van AD?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
21-03-2013, 05:18 PM
Hup Falla, DGT en Ito!
21-03-2013, 05:20 PM
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
21-03-2013, 05:20 PM
Breakje DGT, dat is mooi.
21-03-2013, 05:21 PM
Traver break voorsprong
21-03-2013, 05:22 PM
Ginepri moet ook nog even winnen, zit in het rijtje
21-03-2013, 05:53 PM
falla moet nu wel een keer zijn kansen gaan benutten.
21-03-2013, 05:54 PM
Natuurlijk verliezen de 2 spelers die ik heb de 1e set
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
21-03-2013, 06:12 PM
Traver
Bogdanovic inmiddels gewonnen voor een quote van 1,65 Ito 4-1 voor in de 2e set
21-03-2013, 06:20 PM
Ito geeft zijn break weg... nu gaat het zwaar worden
Klasse Copil, en door!
Klasse Ollie, NID!
He i’m back, koploper FTM 2018!
21-03-2013, 07:10 PM
Prima Rochus, kut van copil. En die was belangrijker.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
21-03-2013, 07:13 PM
Klasse Rufin. Nu Williams nog even. Gicquel gaat 't niet redden, mocht nog wel voor de set serveren maar verliest 'm vervolgens met 7-5. Dan moet Tomic Murray maar pakken.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Jij bent voor een monsterteam gegaan, ik ben benieuwd hoe ver je daarmee komt.
Uiteindelijk staat er namelijk vrijwel nooit iemand buiten de toppers in de finale. Als je die tactiek kiest, had ik het vorige week gedaan. Toen was het vooraf een stuk minder voorspelbaar namelijk. En dan kies je ook nog Potro ipv Berdych, terwijl de onderste helft minder voorspelbaar is.
21-03-2013, 08:10 PM
(This post was last modified: 21-03-2013, 08:13 PM by centre court.)
Monsterteam? Een team met veel subtop bedoel je? Ik vond dit wel een mooi moment. Denk dat Potro 't nog wel een keer kan. Heeft genoeg rust tussen de 2 toernooien. Djoko vorige week hele week al niet zo best(Berlocq/Dimi etc), Murray treft in elke ronde een lastige horde. Heeft geen tijd om er lekker in te komen. Berdych is nu wel een keer klaar, is al veel te lang in vorm voor zijn doen. Raonic pakt hem.
Wat een prutser die Haase.
Niets is sterker dan dat ene woord...
21-03-2013, 08:26 PM
Dat bedoel ik idd. Djoko was ook te riskant, maar het lijken mij drie duidelijke halve finalisten te worden, allen Potro/Ferrer is nog onzeker. Bij zo'n voorspelbaar verloop snijd je jezelf volgens mij in de vingers met subtoppers.
Maar wie weet krijg je gelijk.
21-03-2013, 09:02 PM
andujar mist een belangrijke 0-40
21-03-2013, 09:15 PM
21-03-2013, 10:07 PM
(21-03-2013, 08:10 PM)centre court Wrote: Monsterteam? Een team met veel subtop bedoel je? Ik vond dit wel een mooi moment. Denk dat Potro 't nog wel een keer kan. Heeft genoeg rust tussen de 2 toernooien. Djoko vorige week hele week al niet zo best(Berlocq/Dimi etc), Murray treft in elke ronde een lastige horde. Heeft geen tijd om er lekker in te komen. Berdych is nu wel een keer klaar, is al veel te lang in vorm voor zijn doen. Raonic pakt hem. Zie niet in waarom Berdych te lang in vorm zou zijn en Potro het nog wel een keer kan? maar goed, je verdedigt je team. En Berlocq speelde tegen Murray vorige week.
21-03-2013, 10:15 PM
Ricky Dimon@RD_Tennistalk1h
Haase hits a winner off the net cord. Goffin stares at him waiting for an apology.... Ricky Dimon@RD_Tennistalk1h ....Haase before serving the next point: "why should I say sorry if I'm not sorry?" Ricky Dimon@RD_Tennistalk59m Haase is blaming his struggles on unacceptable Wilson tennis balls. Real problem is that Goffin is on fire right now. Ricky Dimon@RD_Tennistalk57m Haase just called for a medical timeout. Lars Graf came out and inspected his brain. Ricky Dimon@RD_Tennistalk56m Haase has seriously lost his mind Ricky Dimon@RD_Tennistalk56m Haase is making the Tommy Haas talking to himself video look like child's play.
21-03-2013, 10:33 PM
Heeft iemand de app van het toernooi in Miami al gedownload?
Echt geweldig. Op de mobiel kun je ieder punt volgen via het hawk eye systeem... grappig om te zien.
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. (21-03-2013, 10:33 PM)buurs Wrote: Heeft iemand de app van het toernooi in Miami al gedownload? die nieminen. mishits. Dit is echt heel geinig ja. Ook bokkespannend. Jarkko wint alles sinds ik kijk...
21-03-2013, 10:51 PM
bizar of niet dan...
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|