The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Houston / Casablanca
#31
Nog steeds niemand teruggetrokken in Houston? Querrey, jij dan maar?
Reply
#32
(10-04-2013, 09:20 AM)_Tampie Wrote: Nog steeds niemand teruggetrokken in Houston? Querrey, jij dan maar?

Moet je het daar van hebben?
Reply
#33
Hmmm Darcis gaat eraf tegen De Schepper. Knap van hem en goed voor BWIN.

Haase won de eerste set eenvoudig maar in de tweede draait Bautista het om. Haase veel gekozen in de top.
Reply
#34
Wawrinka verliest de eerste set...Dan verwacht ik er weinig meer van Sad
Reply
#35
Ik was eigenlijk niet van plan om die Zwitserse krentenbol te nemen, maar met zo veel budget moet je wat Dead
Reply
#36
Laat ik nou 5 euro op een quote van 6 euro op Kavcic hebben gezet Hakkuh
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#37
Laat Wawrinka zich nou net herstellen en bijna een break voorkomen.
Reply
#38
die Buurs
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#39
Hij werd optijd wakker inderdaad. Begin tweede set nog in de problemen en nu 6-2 Smile
Reply
#40
(10-04-2013, 04:43 PM)Haggie Wrote: die Buurs

ik heb waw met ftm
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#41
(10-04-2013, 04:28 PM)buurs Wrote: Laat ik nou 5 euro op een quote van 6 euro op Kavcic hebben gezet Hakkuh

Dan ben je die nu kwijt Idontgetit
Reply
#42
stimmt
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#43
Bij de eerste de beste cruciale pot is het weer raak. Bedene tegen paire van set en break voor op weg naar verlies.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#44
(10-04-2013, 07:19 PM)centre court Wrote: Bij de eerste de beste cruciale pot is het weer raak. Bedene tegen paire van set en break voor op weg naar verlies.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#45
(10-04-2013, 07:19 PM)centre court Wrote: Bij de eerste de beste cruciale pot is het weer raak. Bedene tegen paire van set en break voor op weg naar verlies.

waarom is die pot cruciaal?

het gaat om 25 pnt...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#46
Lekker Hewitt...1 punt weggeven op je service in de eerste set en vervolgens de tweede en derde set kansloos verliezen
Reply
#47
Prima Alund. Maakt het verlies van Kavcic goed.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Prima, Anderson is messcherp. Op naar 250 puntjes.
Reply
#49
Klasse Zemlja. En Kooltje... had jij wat anders verwacht tegen de nr 300 nog wat van de wereld. Leuk die futures maar voorlopig mag ie in de challengers laten zien wat ie echt kan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#50
(11-04-2013, 03:57 PM)centre court Wrote: Klasse Zemlja. En Kooltje... had jij wat anders verwacht tegen de nr 300 nog wat van de wereld. Leuk die futures maar voorlopig mag ie in de challengers laten zien wat ie echt kan.
Ik niet, andere mensen wel...
Reply
#51
(11-04-2013, 04:17 PM)kooltje Wrote:
(11-04-2013, 03:57 PM)centre court Wrote: Klasse Zemlja. En Kooltje... had jij wat anders verwacht tegen de nr 300 nog wat van de wereld. Leuk die futures maar voorlopig mag ie in de challengers laten zien wat ie echt kan.
Ik niet, andere mensen wel...

Allen Ad volgens mij. 'supertalent on fire' oid.
Reply
#52
(11-04-2013, 03:57 PM)centre court Wrote: Klasse Zemlja. En Kooltje... had jij wat anders verwacht tegen de nr 300 nog wat van de wereld. Leuk die futures maar voorlopig mag ie in de challengers laten zien wat ie echt kan.

Zeg dat maar tegen Andujar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#53
Maak 't nou eens af Klizan.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#54
Prima Klizan. Leek me ook wel nid. Zie geen grotere favoriet voor de finalist onderin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#55
(11-04-2013, 06:33 PM)Ad Wim Wrote: Prima Klizan. Leek me ook wel nid. Zie geen grotere favoriet voor de finalist onderin.

De rest van je team is ook bagger. Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#56
(11-04-2013, 06:33 PM)Ad Wim Wrote: Prima Klizan. Leek me ook wel nid. Zie geen grotere favoriet voor de finalist onderin.

Carreno?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#57
(10-04-2013, 09:20 AM)_Tampie Wrote: Nog steeds niemand teruggetrokken in Houston? Querrey, jij dan maar?

En je hebt nog gelijk ook.
Karlo speelt...Ad week
Reply
#58
En omdat t tegen williams is moet ik nog voor Ivo zijn ook. Ad en tamp week.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#59
(10-04-2013, 09:20 AM)_Tampie Wrote: Nog steeds niemand teruggetrokken in Houston? Querrey, jij dan maar?

Ijzersterk op geanticipeerd.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#60
Ik heb zowel Williams als Karlovic niet, maar van mij mag Williams winnen. Hij verdient bij winst maar 20 punten extra, terwijl Karlo er 45 bij zou krijgen.
Reply


Forum Jump: