Threads: 312
Sjeffer Wrote:Een prima traineekeuze gitter! Spelers met veel PM en veel vleugelspel zijn immers zeldzaam en dus waardevol.
Voor 1,8M moet je toch wel een 19-jarige formi PM, goed vleugel en minimaal redelijk conditie kunnen krijgen. Zou hem echter nooit inkopen met matig vleugelspel of lager. Thx Sjef, ik ben nu met deze bezig. Loopt vanavond even voor achten af. Casper Rosenberg (70782361). Is wel oke toch?
Ik moet even een andere mening hebben, omdat t over veel geld gaat, althans voor mij 
Overigens ook nog een clown en hoog in TSI, want ik zag er ook 1 met goed vleugel en goed conditie, goed vorm en een lagere TSI.
The great old Ludwig von...
Threads: 11
Ik ken nog een clown die Rosenberg heet :wink:
Maar prima speler hoor, al denk ik dat 1,5 miljoen voldoende is om deze binnen te slepen. Heb je nog wat over voor andere doeleinden.
Ik kan 1.8 uitgeven en wil m toch graag hebben. Denk dat ik wel tot max ga...
Zoals je al zei; ze zijn zeldzaam, komt ze niet veel tegen en het zou leuk zijn als hij zondag kan debuteren....
Altijd handig zo'n speler  Heb er ook eentje hier die over 4 weken mag plaatsmaken voor een jongere.
Threads: 40
Jansoe Wrote:Scoren +2
1 klaverjassertje. EN mijn Belgische toppertje
Quote:Renze Verijzer (90558040)
17 jaar, redelijk in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die opvliegend en oprecht is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een zwak leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: België
Total Skill Index (TSI): 680
Loon: 936 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: Jansoe United
Waarschuwingen: 0
Fysiek: fit
Conditie: slecht Keepen: rampzalig
Positiespel: waardeloos Passen: matig
Vleugelspel: slecht Verdedigen: slecht
Scoren: uitstekend Spelhervatting: slecht
Eens even geïnformeerd bij de u20 coach. En dit kreeg ik van hem terug:
Quote:qwa scoren is hij bij de besten!!
Probeer hem anders nogmaals te submitten, want het zou moeten lukken. Hij voldoet aan de eisen!
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Netjes Jansoe, zou heel mooi zijn! :
Threads: 60
Yihaaaaa!!! Mijn vooraf als grootste concurrent ingeschatte tegenstander met 2-0 (uit!!!) verslagen. Dit geeft mij weer flinke kansen. 3 punten voor op hem, volgende week moet te winnen zijn van de nr2 en de nr1 is vrijwel kansloos... Dus minstens gedeeld 1e dan. Alles ligt weer open voor eindelijk de sprong naar V!!!
'De meerderheid van de bevolking bestaat nu eenmaal uit randdebielen. Ik
zeg het misschien wat cru, maar zo is het wel.' (Prof. Dr. M. van Rossem)
Threads: 0
YihAAaa!!! Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen van de (toenmalige) koploper
Watch out hattrick leagues! Needle is here!
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
Threads: 34
Mijn promotie weg door met 2-4 te verliezen.
Threads: 66
Met PIC met 3-1 gewonnen van de nummer laatst, nog wel ff billenknijpen op het eind, maar Grosu en Sampaio zorgden toch nog voor de overwinning.
TS is nu in de wolken, als ik volgende week wéér PIC is m'n TS paradijs op aarde voor het eerst.
TheNeedle Wrote:YihAAaa!!! Eerste wedstrijd met 3-0 gewonnen van de (toenmalige) koploper 
Watch out hattrick leagues! Needle is here!
Hulde Needle!!! Keep up the good work!
Bakke Wrote:Met PIC met 3-1 gewonnen van de nummer laatst, nog wel ff billenknijpen op het eind, maar Grosu en Sampaio zorgden toch nog voor de overwinning.
TS is nu in de wolken, als ik volgende week wéér PIC is m'n TS paradijs op aarde voor het eerst.
Wtf doe jij met een redelijk coach?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Threads: 27
Ai, 1-4 gewonnen en de meeste kansen krijgen ??! F*ck..!
Irritant dat je pas om 19:30 merkt dat je CV geschorst is, dom weer...
Daardoor was de verdediging dus te zwak voor zijn aanval, verder had ik natuurlijk gewoon moeten winnen... :!:
Lance Wrote:Bakke Wrote:Met PIC met 3-1 gewonnen van de nummer laatst, nog wel ff billenknijpen op het eind, maar Grosu en Sampaio zorgden toch nog voor de overwinning.
Wtf doe jij met een redelijk coach?
Tsja, een goed coach ingeruild voor eentje met beter leiderschap, zodat ik ook nog 's kan piccen en motsen.
Koopje voor 746k, zal in betere vorm de basiswinger worden:
Juha Mansikkaviita (71216337)
19 jaar, slecht in vorm, gezond
Een aangenaam persoon die temperamentvol en eerlijk is.
Hij heeft waardeloos ervaring en is een matig leider.
Specialiteit: Koppen
Nationaliteit: Suomi
Total Skill Index (TSI): 1 280
Loon: 960 ââ¬/week inclusief een 20% bonus
Eigenaar: FC Forzadi
Waarschuwingen: 1
Fysiek: fit
Conditie: goed Keepen: rampzalig
Positiespel: goed Passen: waardeloos
Vleugelspel: uitstekend Verdedigen: slecht
Scoren: slecht Spelhervatting: zwak
Tot 02:56 voor opgebleven, gelukkig bood er niemand overheen.
Moeizame 3-2 overwinning en daarmee eindelijk de eerste punten dit seizoen. Zag de bui al hangen toen mijn beste IM (wonderbaarlijk) na 14 minuten eraf werd gestuurd, maar zelfs met 10 man bleek deze tegenstander te doen.
Hier nu ook weer een TS van Paradijs op aarde (na de update weer in de wolken), hopelijk kan ik daar volgende week eens van profiteren.
Quote:Bakke - Geplaatst: Ma Jan 23, 2006 03:00
Ehrm... Bakke???
Ik maak het wel eens bont op zondagavond maar 3.00uur??? :|
Zie ook de laatste regel Marsh  .
Ehrm... Dat bedoel ik dus juist... Tot 2.56uur opblijven op de zondagavond? Gek! :oops:
Threads: 40
Kwam met 1-0 voor wat ook de ruststand was. na rust een verdediger van mij een rode kaart en daarna binnen no time van 1-0 naar 1-4.
Nog steeds zonder punten dus. Een nieuwe middenvelder (wonderbaarlijk/wereldklasse) is hard nodig en zal naar alle waarschijnlijkheid binnenkort gekocht worden.
Don't care what people say, just follow your own way.
Hattrick: Jansoe United (503329)
Threads: 114
Een mooie 0-3 overwinning gisteren bij Mkks F.C. Opmerkelijk: Winger Bach verliet geblesseerd het veld (+4), waarna Scepanovic het veld betrad. Hij mocht ettelijke minuten later ook geblesseerd gaan douchen (+2).
Sta nu tweede, 3 gespeeld, 2 gewonnen (allebei uit), 1 verloren en 6 punten. Inmiddels 11x gescoord, vorig jaar over het hele seizoen bleef de teller steken op 22 of 23 goals. Het enige wat veranderd is, is dat ik veranderd ben van coach.
Threads: 35
Onderschatting van de tegenstander
overschatting van de eigen kunnen en toch winnen OLE!!!!!!!
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Threads: 57
Mooie 8-0 overwinning, geen kaarten, geen blessures, dus niks te klagen.
Gezien de zwakte van de overige tegenstanders zou het me enorm tegenvallen als ik niet kampioen word.
That's the spirit, Tool  . Veel beginnende SD Hattrickers razen door de lagere divisies heen, om vervolgens rond divisie VI even halt te houden (daar zitten de eerste serieuze teams). Je hebt dus nog wel een aantal kampioenschappen in het vooruitzicht, als je het goed blijft doen.
Threads: 103
T00L Wrote:Mooie 8-0 overwinning, geen kaarten, geen blessures, dus niks te klagen.
Gezien de zwakte van de overige tegenstanders zou het me enorm tegenvallen als ik niet kampioen word.
Idd lekker!! Komt voornamelijk door de trainingskeuze (PM). Ik ben benieuwd of Bumme het ook zo gemakkelijk krijgt met zijn trainingskeuze (keepen)
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Threads: 10
kuiperinho Wrote:Zoals begin vorig seizoen al aangekondigd is Koray Sunu vandaag geselecteerd voor Turkije U20. Met zijn 19 jaar heeft hij een mooie toekomst voor zich en is dit de eerste zelf getrainde U20 speler voor San Marco.
De eerste doelstelling van dit seizoen is daarmee al bereikt!
En gisteren is enigzins verassend mijn 18-jarige spits uit Taiwan ook geselecteerd voor de U20. Mijn seizoen kan niet meer stuk :
"Allez mon petit, ce n'est ne pas loin!"
Staat fraai zo Kuiperinho, die twee vlaggetjes zo vlak onder elkaar! :
Enigszins OT: die vlag van Taiwan slaat werkelijk waar nergens op. De HT-Chinezen zullen wel weer niet willen dat 'hun provincie' er met de echte vlag bij staat.
hahaha, komt mijn verzekeringsadviseur bij me langs. Heb ik mijn PC aan staan met hattrick op de achtergrond. Zijn eerste opmerking:"he, hattrick? Welke divisie speel je?" :lol:
Threads: 22
gittermaster Wrote:hahaha, komt mijn verzekeringsadviseur bij me langs. Heb ik mijn PC aan staan met hattrick op de achtergrond. Zijn eerste opmerking:"he, hattrick? Welke divisie speel je?" :lol:
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
Woehoe! Een redelijk verdediger voor slechts 1000e  paar weekjes gebleseerd, maar daarna heb je ook wat
Code: Peter Boutall (91320033) 3
19 jaar, redelijk in vorm, geblesseerd (3 weken)
Een sympathiek persoon die kalm en eerlijk is.
Hij heeft rampzalig ervaring en is een slecht leider.
Nationaliteit: England
Total Skill Index (TSI): 200
Loon: 540 ââ¬/week
Eigenaar: Southend Angels
Waarschuwingen: 0
Fysiek: 3 we(e)k(en) geblesseerd
Conditie: zwak Keepen: rampzalig
Positiespel: slecht Passen: slecht
Vleugelspel: zwak Verdedigen: redelijk
Scoren: matig Spelhervatting: waardeloos
Doelpunten in carrière: 0
Hattricks in carrière: 0
Competitiedoelpunten dit seizoen: 0
Bekerdoelpunten dit seizoen: 0
Lunteren - Middelpunt van Nederland en parel van de Veluwe - Nu ook op travian.nl
|