The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Nieuws, feiten & wetenswaardigheden
Cilic speelt volgende week in Parijs. Zijn ban is verkort van 9 maanden tot 4 maanden.
Reply
Haha waar slaat dat op dan?
Reply
(25-10-2013, 01:13 PM)Atlanta Wrote: Cilic speelt volgende week in Parijs. Zijn ban is verkort van 9 maanden tot 4 maanden.

Ik was al verbaasd dat ik hem in de draw tegen kwam.
Reply
Unicum dankzij toptennissers

Een uniek gegeven in de tenniswereld. In de kwartfinales van het Masterstoernooi in Parijs staan vrijdag alle spelers die zich hebben geplaatst voor de World Tour Finals in Londen. Het eindejaarstoernooi begint over een week in Londen.


Stanislas Wawrinka en Novak Djokovic beginnen om 14.00 uur aan hun duel in Palais Omnisports, gevolgd door het treffen van Juan Martin Del Potro en Roger Federer. De Zwitser aast op revanche. Hij verloor namelijk de laatste drie ontmoetingen van de Argentijn, waaronder de finale van Bazel, vorige week.

In de avond neemt Rafael Nadal het op tegen publiekslieveling Richard Gasquet. De Fransman probeert in hun twaalfde ontmoeting eindelijk een keer te winnen van de nummer één van de wereld. David Ferrer en Tomas Berdych sluiten de mooie tennisdag af in de hoofdstad van Frankrijk
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Die toernooi directeur zal in z'n nopjes zijn. Eindelijk een keer een normaal veld in de QF. Nu zal het vandaag wel verrassingen regenen. Hoewel dat dan weer alleen kan in de potjes van Nadal en Djoko. En die schijnen toch gebrand te zijn deze week. Beide ook in topvorm, een tank lijkt onwaarschijnlijk, ook alweer omdat ze beiden Parijs Bercy nog nooit wonnen.
Reply
Djoko won in '09 maar Nadal nog nooit gewonnen idd. Sowieso idd maar weinig voorgekomen dat de nr 1 of 2 won.
Reply
Vamos!


http://www.youtube.com/watch?v=EIRJPhW3aeo
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
The good 'ghend' project, zn Engels is nog altijd bizar slecht. cry
Reply
Net als vorig jaar is Tomic weer druk bezig met zijn voorbereiding op het nieuwe seizoen.

http://www.ad.nl/ad/nl/10444/Offside/art...iten.dhtml
Reply
Nog wat extra foto's. Het is 'schoolies' in Australië -> veel geslaagde middelbare scholieren gaan na hun laatste tentamens een week zuipen (en alles wat daarbij komt kijken..) aan de Gold Coast. Daar woont Tomic en dan ga je natuurlijk ff een avondje kijken wat er allemaal gebeurt. Smile

http://www.news.com.au/entertainment/ber...6765388915
Reply
Die toppers (met nadal voorop) moeten echt niet mer gana zeiken over de kalender en te weinig rust. Ze gaan vrolijk verder tennissen in Zuid Amerika (exhibities etc)
GELDWOLVEN!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Een beetje lummelen op een vlot voor een gletsjer noem ik geen tennissen hoor. Wink
Reply
Becker wordt de trainer van Djoko, ben benieuwd! (Heb er weinig vertrouwen in.)
Reply
http://www.ad.nl/ad/nl/1019/Tennis/artic...xing.dhtml

Ik kende hem niet, maar de CTM-ers onder ons wrs wel. Weer een mindere god die gepakt wordt voor matchfixing.
Reply
Ik ken hem idd, Vandaar dat ie bijna altijd 1e ronde verloor haha
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
In 2015 krijgt het grasseizoen een uplift. 3 weken naar Wimbledon toe, met in de tweede week 2x een ATP 500. Dat zijn 'gewoon' Halle en Queens. Den Bosch komt daarvoor te liggen, lijkt me een zeer gunstige ontwikkeling voor dat toernooi. Er zullen veel meer grastoppers komen dan.

http://www.atpworldtour.com/News/Tennis/...endar.aspx
Reply
http://www.nusport.nl/tennis/3720199/sja...ijden.html

waar bemoeien die vrouwen zich mee...niks mooiers dan een 5 setter imo
Reply
Eens Mac. 9 vd 10 heroïsche wedstrijden die wij ons kunnen herinneren zijn 5 setters op een gs of Davis' cup.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik denk dat Dimitrov geen energie meer heeft in bed...Wink
Dat zit Maria dwars!

Indy de Vroome mag gewoon meedoen in Miami!
Hopen op een gunstige loting en dat ze wat puntjes kan scoren voor haar WTA ranking.
Reply
Echt leuk voor haar. Is goed bezig! Deze week alweer HF in ITF. Volgend jaar mag ze het alle toernooien gaan spelen. Ze zit nu nog met die 15 toernooien regel (of iets dergelijks)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
De tenniswereld is opgeschrikt door een ernstig zieke oud-speler. Bij de Fransman Jerome Golmard (40) is de spier- en zenuwziekte ALS geconstateerd.

Wereldtennisvakbond ATP steunt de oud-speler in zijn strijd tegen ALS door onder meer een benefietgala te organiseren. De bond werd al eerder opgeschrikt door eenzelfde diagnose toen voorzitter Brad Drewett werd geveld door de ziekte. De preses overleed op 3 mei 2013 aan de gevolgen van ALS.

De Franse tennisser Gilles Simon reageert geschokt. "Het is heel triest dat Jerome is getroffen door deze verschrikkelijke ziekte. We hebben het hele proces al meegemaakt met Brad Drewett en dat was heel zwaar. Ik wens hem en zijn familie veel sterkte toe."

Golmard haalde een hoogste positie van 22 op de wereldranglijst in april 1999. Hij versloeg in zijn carrière onder meer Andre Agassi, Carlos Moya en Tim Henman. de linkshandige tennisser won twee ATP-titels (Dubai in 1999 en Chennai in 2000).
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Federer opnieuw vader geworden van een tweeling !!

Opnieuw tweeling voor Federer
AMSTERDAM -
Roger Federer en zijn vrouw Mirka Vavrine zijn opnieuw de ouders van een tweeling geworden. De tennisser twitterde dat de jongens Leo en Lenny vanavond zijn geboren en dat beiden daar ongelooflijk blij mee zijn.

Eerder kregen de tennisser en zijn vrouw ook al een tweeling. In 2009 werden hun dochters Myla en Charlene geboren.

Federer had zich op het allerlaatste moment teruggetrokken voor het tennistoernooi van Madrid.

"Het is voor mij prioriteit om er bij te zijn en mijn vrouw te ondersteunen", zei Federer eerder in Monte Carlo. "Ik heb genoeg wedstrijden gespeeld. Één of twee toernooien missen, zou voor mij niks veranderen."


http://www.telegraaf.nl/telesport/tennis...rer__.html
http://www.ad.nl/ad/nl/10444/Offside/art...ling.dhtml
Reply
Federers eigen mixteam Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Netjes in een laboratorium gefabriceerd denk ik, twee tweelingen lijkt me erg toevallig.
Reply
Leo en Lenny, haha.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van Nusport:

De parttime-coach is in bij de Nederlandse tennissers. Met name voor de spelers en speelsters buiten de top honderd is het amper mogelijk om een vaste begeleider te betalen. Zo deelt Jesse Huta Galung een coach met een Belg en reist Arantxa Rus slechts een deel van het jaar met een vaste trainer.

"Het is heel erg moeilijk, want tennissen in de subtop is geen vetpot", aldus Hugo Ekker, die Rus samen met travelling coach Kelvin Nieberg bijstaat. De speelsters uit Monster stond twee jaar geleden nog in de vierde ronde van Roland Garros, maar is nu afgezakt naar plek 153 op de WTA-ranking.

Huta Galung, de mondiale nummer 147 bij de mannen, en Rus zijn deze week actief op het Topshelf Open in Rosmalen. Een goed resultaat is ook voor de portemonnee vereist. Rus ligt er echter al uit in de kwalificaties terwijl Huta Galung door een opgave van zijn tegenstander Aleksandr Nedovjesov door is naar ronde twee.

"Ik had ook kwalificatie op Wimbledon kunnen spelen", zegt de geboren Haarlemmer. "Dat is beter voor het prijzengeld, maar het gaat mij toch om de punten. Het is alleen wel aanpoten. In drie weken tennis kan ik één week een coach meenemen. Anders is het te duur en ik ga niet met zijn tweeën op een kamer slapen."

Bijleggen
Spelers buiten de top honderd zijn veelal aangewezen op challengers, waar het prijzengeld niet al te hoog ligt. Huta Galung: "Laatst ging ik naar een toernooi met een prijzengeld van 30.000 euro. Dan krijg ik een paar honderd euro voor een eerste ronde en daar kan ik echt niet van leven. Dan moet ik wel een paar rondes verder komen."

Datzelfde merkt Ekker bij Rus, die vaak zelfs meedoet aan met 25.000 dollar (zo'n 18.500 euro) gedoteerde toernooien. "Daar haalt ze dan halve finale en dan pakt ze 650 euro prijzengeld. Dan moet er 2500 euro bijgelegd worden om alles te bekostigen. Ze maakt gewoon verlies terwijl ze het zo goed doet. Het is echt behoorlijk zwaar."

"Er zijn spelers die daarom ook afhaken, Rus zou dat nooit doen. Ze is misschien niet zo'n groot talent, maar wil het maximale uit zichzelf halen. Ze heeft het geluk dat er wat reserves zijn uit haar goede periode. Ze wil echt naar die top vijftig toe en doet daar ook veel voor. Langzaam begint ze uit dit dal te krabbelen."

Wereldtop
Veel spelers worden tot hun 21e of 22e geholpen door tennisbond KNLTB. Daarna zijn ze op zichzelf aangewezen als een soort eigen bedrijf. Toppers als Robin Haase en Kiki Bertens kunnen mede door goede resultaten een vaste coach betalen. Igor Sijsling is zoekende naar een nieuwe begeleider, Thiemo de Bakker heeft een vast team. Michaëlla Krajicek reist af en toe met een coach.

Huta Galung: "We hebben allemaal geen vast inkomen. Het is totaal afhankelijk van prestaties. Dat geeft wel een bepaalde druk. Toch heb ik nooit getwijfeld om ermee te stoppen. Het is toch het mooiste wat er is om op centre court tegen de wereldtop te spelen."

Voor Rus geldt hetzelfde. Ze zal de komende tijd weer wat vaker in de kwalificaties van WTA-toernooien gaan spelen, waar meer prijzengeld te halen is. "Mijn vertrouwen was helemaal weg, maar dat begint nu weer te komen. Dan kan ik ook langzaam mijn oude niveau benaderen. Het is belangrijk om daar een coach voor te hebben, dus ik blijf in mezelf investeren."
Reply
Tja. Jammer dat de Nederlandse toernooien niet wat kunnen betekenen met startgeld.

Aan de andere kant ben ik het er ook wel mee eens dat er geen bakken vol met geld gaan naar een 150-300 speler. dat heeft weinig waarde voor de bond.
Kei Nishikori





Reply
Tommy Haas moet noodgedwongen een punt achter zijn seizoen zetten. De Duitse tennisser sukkelt al een tijdje met zijn rechterschouder en moet onder het mes. "Dit had ik niet voorzien", zegt Haas.

Tommy Haas (ATP-20) moest in de eerste ronde van Roland Garros de strijd staken in zijn match tegen de Est Jurgen Zopp. De Duitser liet ook verstek gaan voor het grastoernooi van Halle in eigen land.

Vandaag meldde Haas bij Bild dat zijn seizoen er al op zit. De 36-jarige Haas wordt dinsdag in New York aan zijn schouder geopereerd.

"Ik voelde de jongste weken wel dat er iets niet pluis was, maar dit had ik niet voorzien", vertelt Haas. "Het is een schok. Ik wou dit eerst niet serieus nemen, maar nu kan ik niet anders."

Haas hoopt er in 2015 weer bij te zijn. "Ik weet niet of dat mogelijk is. Hoe dan ook wacht er een lastige revalidatieperiode van enkele maanden. Ik ben altijd kunnen terugkeren en zal de nieuwe uitdaging ook aangaan", zegt Haas, die al drie keer aan zijn schouder werd geopereerd.
Kei Nishikori





Reply
Einde carrière, lijkt me.
Reply
Haas kennende niet!
Reply


Forum Jump: