20-02-2014, 01:12 AM
Tuurlijk Kevin.

The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Rio Marseille Delray
|
20-02-2014, 01:12 AM
Tuurlijk Kevin.
![]()
20-02-2014, 07:10 AM
Hup, Haas en Blewitt er ook af.
![]()
20-02-2014, 07:36 AM
Pfff iedere week dat gezeur met Monaco en bellucci nu in een wedstrijd samengevat
20-02-2014, 10:46 AM
Het is toch niet te filmen met de blessures dit jaar. Nu weer Ivo en Hewitt.
Wat een jankjaar tot nu toe
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
20-02-2014, 11:44 AM
Anderson gaat daar gewoon de finale halen nu.
Niets is sterker dan dat ene woord...
20-02-2014, 11:45 AM
Ik lees wel net dat hij in Auckland van Johnson verloren heeft..
Dan heb je 4 man in Delray en geven er 3 op. Het heeft geen zin op deze manier
Dood en doodziek van - KUTSPEL !!!!
20-02-2014, 10:18 PM
Er zal toch vandaag nog wel een speler gaan winnen?
20-02-2014, 10:24 PM
Die klote Jap heeft toch alleen vorige week maar gespeeld? Jankerd. Neem een voorbeeld aan Fognini en Cilic!
20-02-2014, 10:31 PM
Vorg jaar flikte hij het ook al daar. Hij zou fysiek toch sterker geworden zijn? Nou we zien het!
20-02-2014, 10:36 PM
Bizar dat de keuzes voor cilic en fognini beloond worden
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-02-2014, 10:39 PM
Cilic kost 1000, is in bloedvorm en speelt in een toernooi vol paupers.
Fognini is in bloedvorm en zit in het grootste toernooi, halve finale is prima.
20-02-2014, 10:52 PM
Benneteau is het echt helemaal kwijt de laatste tijd.
20-02-2014, 11:01 PM
(20-02-2014, 10:39 PM)centre court Wrote: Cilic kost 1000, is in bloedvorm en speelt in een toernooi vol paupers. cilic 10 wedstrijden in 14 dagen gespeeld en speelt daarna aan de andere kant van de oceaan in een kwart met oa Nishikori. Fognini al 3 weken op rij heel veel gespeeld. In het kwart met Almagro en hij moet minimaal halve finale halen om een goede keuze te zijn. Normaal gesproken vallen deze 2 spelers door de mand...
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
20-02-2014, 11:15 PM
(20-02-2014, 10:52 PM)Overdune Wrote: Benneteau is het echt helemaal kwijt de laatste tijd. Ik vond hem in Rotterdam goed spelen tegen Jano. Beste wanprestatie vandaag. Onvermijdelijk dat Atlanta weer Struff heeft. Fenomeen.
Wel een eitje voor Cilic zo.
Als hij al van Williams wint.
21-02-2014, 09:11 AM
Isner maakt het niet zoveel uit tegen wie hij speelt. Die 3e set tb redt hem wel weer.
Ook echt de laatste keer baghdatis voor mij nu.
Juist CC, niet echt logica van OD. Maar dat kennen we van hem als hij iemand niet mag.
En hij had al 4 mps op 5-4 3e set. Cilic lijkt me toch echt wel te moe tegen een fitte Isner. En bovenin zit niemand meer.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Dus Isner gaat dit toernooi op zn sloffen winnen begrijp ik? Daar ga ik op terugkomen.
En ik mag Isner best hoor, ben alleen niet zo overtuigd van zn vorm gezien het verloop vd afgelopen wedstrijden.
21-02-2014, 01:15 PM
Waar zeg ik dat dan? Als we ergens op terug kunnen komen, is het dat jij zegt dat het een eitje voor Cilic wordt.
En dat maakt dus bij Isner niet zoveel uit. Kijk naar Auckland, won ie het toernooi in allemaal close potjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
21-02-2014, 01:21 PM
Ben het wel eens met OD dat Isner niet in beste doen is. Een goede Isner serveert zo'n 3e set makkelijk uit na een 3-0 voorsprong en wint meer dan 64% van zijn servicepunten.
21-02-2014, 02:31 PM
Fognini heeft zich (net als Nishikori overigens) afgemeld voor Acapulco. Ben benieuwd wat dat betekent voor zijn wedstrijd tegen Dolgopolov.
21-02-2014, 02:37 PM
(21-02-2014, 01:15 PM)Ad Wim Wrote: Waar zeg ik dat dan? Als we ergens op terug kunnen komen, is het dat jij zegt dat het een eitje voor Cilic wordt. Je zegt Cilic is te moe en bovenin zit niemand meer. Welke andere conclusie kan ik dan trekken?
21-02-2014, 02:53 PM
(21-02-2014, 02:31 PM)Atlanta Wrote: Fognini heeft zich (net als Nishikori overigens) afgemeld voor Acapulco. Ben benieuwd wat dat betekent voor zijn wedstrijd tegen Dolgopolov. waarschijnlijk gaat hij nog 1x volle bak. ik heb natuurlijk liever dat hij opgeeft. ![]()
21-02-2014, 03:51 PM
(21-02-2014, 02:37 PM)Overdune Wrote:(21-02-2014, 01:15 PM)Ad Wim Wrote: Waar zeg ik dat dan? Als we ergens op terug kunnen komen, is het dat jij zegt dat het een eitje voor Cilic wordt. Een foute blijkbaar, want ik heb het nergens over op z'n sloffen winnen. Ik denk wel dat ie favoriet is, maar dat was ie voor mij voor het toernooi ook al. Maar makkelijk gaat het zelden bij hem.
21-02-2014, 05:05 PM
(21-02-2014, 02:31 PM)Atlanta Wrote: Fognini heeft zich (net als Nishikori overigens) afgemeld voor Acapulco. Ben benieuwd wat dat betekent voor zijn wedstrijd tegen Dolgopolov. Dat is HC, dus ik denk dat hij dit voorlopig laatste graveltoernooi nog een keer vol wil gaan. Dat brengt hem volgens mij nog niet langs Ferrer, maar toch.
21-02-2014, 08:48 PM
Stop er maar mee Fabio. Dit heeft geen zin zo.
21-02-2014, 09:04 PM
Werd tijd
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal. |
« Next Oldest | Next Newest »
|