The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Indian Wells
(10-03-2014, 12:51 AM)centre court Wrote:
(08-03-2014, 10:41 AM)centre court Wrote: Istomin-Stepanek.

http://www.youtube.com/watch?v=nozroBGhO0s

Hoeveel fouten kan een scheidsrechter in 1 punt maken?

Is dit nou dezelfde scheidsrechter 2 dagen later?

https://www.youtube.com/watch?v=PHcdmzfn_Lg

Daar lijkt het wel op. Fognini is dat ook niet vergeten gezien zijn opmerking "That's the second time in two days". Smile
Reply
Hmm, ik dacht dat vrijwel iedereen Dimitrov had, dat valt helaas wel mee.
Toch een mooie overwinning van Gulbis, want die heeft weer niet iedereen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-03-2014, 10:46 AM)Ad Wim Wrote: Hmm, ik dacht dat vrijwel iedereen Dimitrov had, dat valt helaas wel mee.
Toch een mooie overwinning van Gulbis, want die heeft weer niet iedereen.

Nee ik wilde geen keus maken tussen die twee en ben (te) blind gegaan op Berdych.
Reply
Ik vond dat je wel een van beiden moest hebben, omdat ze gewoon prima in staat zijn de SF te halen, zelfs tegen Berdych.
Gelukkig goed gekozen (mede door de prijs). Maar helaas was de keuze Kohl-Isner minder goed. Die kan duur worden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(12-03-2014, 11:30 AM)Ad Wim Wrote: Ik vond dat je wel een van beiden moest hebben, omdat ze gewoon prima in staat zijn de SF te halen, zelfs tegen Berdych.
Gelukkig goed gekozen (mede door de prijs). Maar helaas was de keuze Kohl-Isner minder goed. Die kan duur worden.
Daar zit ik dan weer goed, dat is wel het aardige van deze week.

Benieuwd of Cilic wat heeft in te brengen tegen Djoko.
Reply
Als Djoko weer zo verslapt, zeker. Maar denk dat ie nu wel op z'n hoede is.
En als ie gewoon goed is, wordt het 6-4 6-4.
Reply
Djoko tegen Cilic/Gulbis/Isner worden de cruciale wedstrijden deze week...voor mij althans.
Reply
Voor mij is geen week cruciaal. Ik heb dan alles al verneukt Bier
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Held:

@TennisConnected: Not sure if you heard it, but Gulbis told Dimitrov during their pre match net chat with the ump that he didn't sleep at all the night before.

@TennisConnected: Gulbis also asked Dimitrov if he slept well, and Grigor said very well. Gulbis ended up winning and breaking a few rackets.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik zeg vast dag tegen de eerste plaats, wat een K..WEEK!
Nog maar 3 spelers over....
Reply
Lekker begin Dolgo! Winnen van die verschrikkelijk Fognini...
Laat Murray aub dan nu verliezen!
Reply
2 banen, 8 wedstrijden...dat wordt een TV zap avond/nachtCool
Reply
Slecht teken dat Murray de eerste set wint?
Reply
Ik ben er anders best verheugd over haha! Go Andy!
Reply
(12-03-2014, 08:51 PM)Ad Wim Wrote: Slecht teken dat Murray de eerste set wint?

Nee denk ik niet.
Speelt iets beter als gisteren....gewoon wachten op de kans die altijd wel een keer komt tegen Milos.
Reply
(12-03-2014, 08:07 PM)maartendinkelman Wrote: Ik zeg vast dag tegen de eerste plaats, wat een K..WEEK!

We hebben een nieuwe Stille.
Je hebt gewoon nog Djoko en Federer over (een logische finale), en daarnaast geen Berdych of Tsonga. En ook nog eens Dolgo die van Nadal wint, dus volgens mij heb je weinig reden tot klagen. Zijn een hoop mensen die er een stuk slechter voor staan. Het kan niet elke week top zijn.

(12-03-2014, 08:54 PM)Kraai Wrote:

Nee denk ik niet.
Speelt iets beter als gisteren....gewoon wachten op de kans die altijd wel een keer komt tegen Milos.

Pak alleen de laatste games mee en daarin was Murray best goed ja. Tegen Raonic zag ik hem ook nooit verliezen. Hij is vooral qua vastigheid nog heel ver van z'n oude niveau, maar dat is tegen Raonic geen issue. Daar hoeft ie maar 4 goede returns in 1 game tegen te slaan.
Reply
De FOX commentator is het niet met je eens Ad. Volgens hem speelt Murray tot nu toe een vlekkeloos toernooi...... En is Raonic tevreden met deze stand omdat hij nog steeds kans heeft op winst in de partij....
Reply
Zelfs mijn forehand is nog beter dan die van Raonic vandaag.
Elke bal lijkt in het net te gaan....
Reply
(12-03-2014, 09:07 PM)mindlight Wrote: De FOX commentator is het niet met je eens Ad. Volgens hem speelt Murray tot nu toe een vlekkeloos toernooi...... En is Raonic tevreden met deze stand omdat hij nog steeds kans heeft op winst in de partij....

Verre van vlekkeloos toernooi zei hij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verliest Murray op 0-30 opeens een lange rally, cruciaal.
Reply
Dolgo eerste kwartfinales: Hoppa, maar 35 managers!
Pak die tweede set Raonic....
Reply
Murray is nu wel weer echt slecht.
Reply
(12-03-2014, 09:23 PM)buurs Wrote:
(12-03-2014, 09:07 PM)mindlight Wrote: De FOX commentator is het niet met je eens Ad. Volgens hem speelt Murray tot nu toe een vlekkeloos toernooi...... En is Raonic tevreden met deze stand omdat hij nog steeds kans heeft op winst in de partij....

Verre van vlekkeloos toernooi zei hij

Serieus? Dan heb ik het niet goed verstaan.

Keurig Raonic!
Reply
Van wat ik tot nu toe gezien heb gaat Dolgo ook gewoon van Murray/Raonic winnen...stond ze weer goed te raken zojuist .
En die Dinkelman maar klagen..Bduh
Reply
Murray wil zo weer ff een break achter komen te staan...Wink

(12-03-2014, 09:46 PM)Kraai Wrote: Van wat ik tot nu toe gezien heb gaat Dolgo ook gewoon van Murray/Raonic winnen...stond ze weer goed te raken zojuist .
En die Dinkelman maar klagen..Bduh

Logisch toch als je Wawrinka, Anderson, Gulbis, Isner en Cilic mist....
Reply
(12-03-2014, 08:54 PM)Ad Wim Wrote:
(12-03-2014, 08:07 PM)maartendinkelman Wrote: Ik zeg vast dag tegen de eerste plaats, wat een K..WEEK!

We hebben een nieuwe Stille.
Je hebt gewoon nog Djoko en Federer over (een logische finale), en daarnaast geen Berdych of Tsonga. En ook nog eens Dolgo die van Nadal wint, dus volgens mij heb je weinig reden tot klagen. Zijn een hoop mensen die er een stuk slechter voor staan. Het kan niet elke week top zijn.

(12-03-2014, 08:54 PM)Kraai Wrote:

Nee denk ik niet.

Pak alleen de laatste games mee en daarin was Murray best goed ja. Tegen Raonic zag ik hem ook nooit verliezen. Hij is vooral qua vastigheid nog heel ver van z'n oude niveau, maar dat is tegen Raonic geen issue. Daar hoeft ie maar 4 goede returns in 1 game tegen te slaan.

Ad waagt zich een keer weer aan een voorspelling Big Grin
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Wat een grap dit. Gaat het een keer goed...
Reply
(12-03-2014, 09:28 PM)Ad Wim Wrote: Verliest Murray op 0-30 opeens een lange rally, cruciaal.

Yep dit was het cruciale punt.Doh
Reply
Raonic wel fit dus, dat is wel mooi meegenomen. Tegen Dolgo ook nog een mooie kans op 360 punten.
Reply
Die Murray...

Bautista kansjes gehad maar net niet beslissend genoeg
Reply

Forum Jump: