The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2014
Must-pick Cilic pakte op gravel al een set en is nu nog meer in vorm!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Verloor Cilic geen sets van PHM en AHM?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De 3 sets overwinning tegen berdych zegt mij meer
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
(30-06-2014, 04:53 PM)_Tampie Wrote: andre na Wimbledon op nummer 1?
Dat is wat voorbarig: Als Raonic van Nishikori wint gaat maartendinkelman mij voorbij, als Nishikori van Nadal wint gaat stephanie mijn voorbij, als Djokovic het toernooi wint gaat waarschijnlijk muilie mij voorbij en er zijn ook nog verrassende scenario's denkbaar waarin anderen mij voorbij gaan.
Reply
Alleen de derde set gezien bij Djoko - Tsonga. Tsonga heeft eind derde set geen fout gemaakt en verloor alsnog de set. Schitterende return natuurlijk van Djoko op Tsonga zijn matigste service van de set was genoeg op matchpoint.

Toch is Murray ook wel goed bezig, begint elke wedstrijd echt geweldig om zich vervolgens wat aan te passen naar een niveau dat net genoeg is om alles eruit te pielen.
Kei Nishikori





Reply
Voor het toernooi zag ik Nishi duidelijk als favoriet voor de partij tegen Raonic. Vanwege de HTH en het feit dat Raonic gewoon matig presteert op gras. De wedstrijden van dit toernooi hebben mij echter het gevoel gegeven dat Raonic weleens als licht favoriet gezien kan worden, en dat doen de bookies ook. Hopelijk weet Kei ook hun derde partij naar zijn hand te zetten.

Verder is Wawrinka tegen Lopez op het oog de mooiste wedstrijd aangezien ik Federer en Nadal niet echt in de problemen zie komen.
Kei Nishikori





Reply
Roger zijn tennis blijft een oogstrelend iets. Robredo echt compleet kansloos.

Wawie pakt de eerste tb tegen Lopez. Geven beide gemiddeld 1 punt per game weg.
Kei Nishikori





Reply
4 aces zijn niet genoeg om Raonic zijn service te behouden, *1-0 Nishi! Prima begin
Kei Nishikori





Reply
Federer doet even een "perfect" set op eigen service. Verliest geen enkel punt in 5 servicegames.
Reply
Lopez mist 3 sp's waarvan 1 op Eigen service; nu 2-0 Waw ipv 1-1 Sad

Raonic is wel 10x belangrijker overigens.
Reply
Nishi laat Raonic in zijn ritme komen, dat lijkt mij niet verstandig.
Kei Nishikori





Reply
Kom op Raonic! Deze wedstrijd is zeer belangrijk.
Win je, sta ik weer 1e.
Ik hoop zo dat je nog meer kan gaan verrassen dit toernooi.

Jammer van Lopez, maar maakt niet zoveel uit.
Bijna niemand heeft Wawrinka en iedereen heeft Lopez.
Daarnaast gaat Wawrinka wel verliezen van Federer.
Reply
Wat maakt het uit of je nu eerste staat. Het gaat om het einde van het seizoen Big Grin
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(01-07-2014, 04:35 PM)Bocaloca Wrote: Wat maakt het uit of je nu eerste staat. Het gaat om het einde van het seizoen Big Grin

Dat is waar, maar het zou toch leuk meegenomen zijn om deze extra puntjes van Raonic te pakken!
Redelijk vaak heb ik de opmerking van maartendinkelman zakt nog wel weg hier voorbij horen komen....
Extra motivatie om bovenin mee te draaien Wink

3e set, 5-5 0-30 come on Milos, breaken!!
Reply
Belangrijke tb nu, Milos 4-2 bij de wissel!

6-2!! Yes!
Reply
Dit gaat lastig worden...klote milos...was dramatisch in Halle
Kei Nishikori





Reply
En de break voor Milos, *5-3!!
Reply
Milos!!!!

Kyrgios pakt de eerste set, geweldig!
Reply
Doe het vandaag maar Kyrgios. Rafa is er rijp voor.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Raonic, ook zoiets. Voor dit toernooi nooit twee wedstrijden achter elkaar gewonnen op Wimbledon, ook nooit iets substantieels op andere grastoernooien, en nu staat ie in de kwartfinale...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mooi om te zien dat zelfs op dit trage gras het laffe spel van Nadal genadeloos afgestraft wordt.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hop, en de break. Zelf gaan halen.
Nu even 2 aces per game slaan, zoals je de hele tijd al doet, en je bent zo klaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Tegen gasquet 10 mp overleven en nu dit.... Hahahaha
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Haha, later Rafa. Niks op af te dingen, compleet overklast.
Klasse must-pick, nu ook Raonic.

Buurs heeft een team vol pannenkoeken, maar mist dan een speler van 400 euro, die onlangs een graschallenger won, met een poeploting in de eerste ronde Idontgetit
Ook andre zonder hem, pijnlijk. Maar die is nooit zo van de kleintjes.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Als ie zo speelt is Raonic de volgende!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
6 kwartfinalisten!! Jammer van Tsonga en Lopez Big Grin
Reply
(01-07-2014, 08:11 PM)Ad Wim Wrote: Ook andre zonder hem, pijnlijk. Maar die is nooit zo van de kleintjes.
Inderdaad, voor de laatste 1200+ euro was het Mannarino en Baghdatis of Wang, Kyrgios en dan kon ik niets fatsoenlijks meer nemen (wel Bolelli). Dan zag ik in de eerste 2 meer potentie. Kyrgios zou waarschijnlijk R1 winnen, maar kansloos zijn in R2. Fout gezien dus.
Reply
Pfff dag opmars
Kei Nishikori





Reply
4 duidelijke favorieten bij de bookies. Ik denk dat ze alle 4 dichter bij elkaar zitten dan zij doen vermoeden.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Federer en Djoko dik favoriet wmb. Andere twee zitten dichter bij elkaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: