The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Transfers (en geruchten...)
Mukkus Wrote:Bor, ga jij je eigen piemel en anus maar schoonlikken. Dat kunnen wolven toch?

[Image: ShekoyaLickingWebsiteArt1.jpg]

Klaar. Alles weer lekker schoon!
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Mooi, hoeven we dat gestroopte velletje ook niet meer te wassen!
[Image: 1527764-S.jpg]
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
:lol: :lol:
Wie dit leest is gek
Reply
Mukkus Wrote:Mooi, hoeven we dat gestroopte velletje ook niet meer te wassen!
[Image: 1527764-S.jpg]

Oh, da's een Afghaanse wolf. Die mag je afknallen, want die zijn heel naar. Ze zijn tegen het eten van kleine biggetjes etc. Circusvolk...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Tukkers, Vreven naar twente???
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Tukkers, Vreven naar twente???

Dan moet die cry baby niet bukken voor het zeepje tijdens het douchen...
De grootste frustratie van Bor de Wolf is, dat hij als wolf is geboren en dat men van hem verwacht dat hij zich ook als zodanig gedraagt: [url]http://www.fabeltjesweb.nl/personages/sounds/bor.wav[/url][img]http://i6.photobucket.com/albums/y240/Wolfietaj/Wolficons/scream.gif[/img]
Reply
Ja want die kale Mast lust er wel pap van...
Bangkok resident.
Reply
Ekslem Wrote:Tukkers, Vreven naar twente???
Indianengrapje :8:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Mukkus Wrote:Gaat zo veel weg bij Ajax en er komt te weinig geld binnen voor degelijke versterking. Escude, Lobont, De Jong en Maxwell zijn allemaal al voor een habbekrats vertrokken. En met de 9 miljoen voor Huntelaar is er al een aardig gat in hun transferbudget geslagen. Ben benieuwd waar dit heen gaat, aangezien er nou ook niet echt toppers in Jong Ajax spelen (getuige hun plaats op de ranglijst, normaal doen ze mee om de bovenste plaatsen, nu staan ze, teleteksttechnisch, dik in het rechterrijtje. Dat lijkt me toch een aardige graadmeter)

Niet zo gek hoor, Maxi zou anders gratis zijn aan het einde van dit seizoen, evenals de Jong.

Escudé en Lobont speelden beide te weinig om de 'hoofdprijs' te vragen, redelijke prijs.
Voorts is 9 miljoen niet zo heel erg veel voor Ajax, schijnen nog 'genoeg' over hebben om te investeren...

Wie weet...
Reply
Fabian Wrote:
Mukkus Wrote:Gaat zo veel weg bij Ajax en er komt te weinig geld binnen voor degelijke versterking. Escude, Lobont, De Jong en Maxwell zijn allemaal al voor een habbekrats vertrokken. En met de 9 miljoen voor Huntelaar is er al een aardig gat in hun transferbudget geslagen. Ben benieuwd waar dit heen gaat, aangezien er nou ook niet echt toppers in Jong Ajax spelen (getuige hun plaats op de ranglijst, normaal doen ze mee om de bovenste plaatsen, nu staan ze, teleteksttechnisch, dik in het rechterrijtje. Dat lijkt me toch een aardige graadmeter)

Niet zo gek hoor, Maxi zou anders gratis zijn aan het einde van dit seizoen, evenals de Jong.

Escudé en Lobont speelden beide te weinig om de 'hoofdprijs' te vragen, redelijke prijs.
Voorts is 9 miljoen niet zo heel erg veel voor Ajax, schijnen nog 'genoeg' over hebben om te investeren...

Wie weet...

Maar het lijkt me wel verontrustend dat Ajax, op dit moment alleen Stekelenburg en Sneijder heeft kunnen verleiden tot een contractverlenging. Trabelsi niet, Maxwell niet, de Jong niet, Galasek niet. Daarnaast mogen de 'miskopen' ook vertrekken: Boukhari, Escude, Lobont, Vonk. Op zich is een goede schoonmaakactie niet verkeerd, maar om je selectie weer kwalitatief en kwantitatief op peil te brengen kost veel geld. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen.
Reply
Langs de lijn meldt dat Samaras is verkocht aan City voor 7,5 miljoen euro.

Van vi.nl:
Samaras vertrekt toch per direct naar Man City

28/1/2006 19:28

Ondanks de winst in de arbitragezaak raakt SC Heerenveen Georgios Samaras per direct kwijt aan Manchester City. De Friese club houdt beduidend meer over aan de verkoop.
De gewenste overgang naar Manchester City leek voor Samaras minimaal een half jaar te zijn vertraagd. De gang naar de arbitragecommissie leverde voor de Griek een slechte uitspraak op.

Maar SC Heerenveen heeft alsnog ingestemd met een transfer. Samaras, die zich na de uitspraak ziek had gemeld, kan met onmiddellijke ingang naar Manchester City na een handreiking van zijn kant.

De Friese club ontvangt de 7,5 miljoen euro afkoopsom helemaal, omdat de Griekse spits afziet van zijn contractuele aandeel in de afkoopsom van twintig procent. Daarnaast ontvangt Heerenveen een half miljoen extra per seizoen dat Manchester City zich plaatst voor de UEFA Cup, en een miljoen bij plaatsing voor Champions League. En mocht Samaras worden doorverkocht krijgt de Friese club een kwart van die transfersom.
'We kunnen ons nu richten op de toekomst', zei Gertjan Verbeek. 'We hebben nog een paar dagen om een nieuwe topspits naar Heerenveen te halen.' De trainer, die over de transfer een dubbel gevoel heeft overgehouden, wilde niet ingaan op namen. De Braziliaanse Malmö-aanvaller Afonso Alves geldt als een van de kandidaten.

Geen slechte deal, lijkt me.
Reply
Ook van Langs de lijn:
Daniel Masterberovic staat op het punt een contract te tekenen bij FC Basel.

Vreven naar Cyprus....hebben ze daar eigenlijk wigwams?
Reply
Mukkus Wrote:Maar het lijkt me wel verontrustend dat Ajax, op dit moment alleen Stekelenburg en Sneijder heeft kunnen verleiden tot een contractverlenging. Trabelsi niet, Maxwell niet, de Jong niet, Galasek niet. Daarnaast mogen de 'miskopen' ook vertrekken: Boukhari, Escude, Lobont, Vonk. Op zich is een goede schoonmaakactie niet verkeerd, maar om je selectie weer kwalitatief en kwantitatief op peil te brengen kost veel geld. Ik ben benieuwd hoe ze dat gaan invullen.

Nou, dit was al een tijdje bekend hoor.

Trabelsi ging al helemaal niet meer bijtekenen, nadat ie (net als samaras) 'chronisch' ziek was..
Maxi was afgelopen zomer al bekend en Galasek vroeg teveel geld.
De Jong is een vieze stinkende kolere huichelaar die wens ik de Duitse competitie wel toe, stinkbak..

En al die B-namen is gewoon opschoning. Dit moet opgevuld gaan worden met enkele aankopen en eigen jeugd.
Kanu heeft aangegeven per aankomend seizoen terug te willen naar Ajax, als voetballer, of anders per 2007 als jeugdtrainer.

En Krohn Deli is natuurlijk ook al aangetrokken.
Verder is het even afwachten, het geruchten circuit blijft op gang, Majsto zou niet worden gehaald omdat Ajax bezig is met Stam en/of Chivu.

Jenner schijnt ook al rond te zijn..
Reply
Van Langs de lijn: Heerenveen is persoonlijk akkoord met Alves. Nu Malmo nog, en die club zit in een gouden zetel: ze weten dat Heerenveen snel moet handelen (voor 1 februari) en ze weten dat Heerenveen de afgelopen weken ruim 15 miljoen euro heeft verdiend. Naar verluid heeft Heerenveen Alves geadviseerd zich ziek te melden..... :wink:
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Wat ben je negatief over de B-namen, Fabian. Landskampioen wordt je niet alleen met je basiself, maar ook met de spelers op de bank. Kijk eens naar de ervaring van Vonk en de vaderschapsrol van Anastasiou. En ik dacht dat Boukhari Ajax ook wel een punten heeft opgeleverd en ga zo maar verder.

Dit is wel het grote verschil tussen PSV en Ajax. PSV heeft een bredere en kwalitatief betere selectie.
Oh, my god, we bought Kenny!
Reply
Die B-namen moet ook echt wel een invulling hebben en echt negatief is het niet.
Vonk mag nog wel jaar, Yananas is gewoon te oud. Boukhari is gewoon 'te slecht' voor Ajax, maar hem uitfluiten doe ik niet aan mee!

Frisse wind lijkt me gewoon verstandig, dus niet zozeer negatief over die jongens, maar meer dat het met een 'frisse' selectie misschien beter gaat.
Reply
Fabian Wrote:En Krohn Deli is natuurlijk ook al aangetrokken...
Ja daar ligt men in heel Europa al maanden wakker van :lol:


Fabian Wrote:Verder is het even afwachten, het geruchten circuit blijft op gang, Majsto zou niet worden gehaald omdat Ajax bezig is met Stam en/of Chivu.

Probeer deze eens:
[Image: aerosmith36334.jpg]


Fabian Wrote:Jenner schijnt ook al rond te zijn....
Nee nu slaat de angst me echt om het hart inderdaad

[Image: VanBIBBER_Herbert_H_1899-1958_46_.JPG]
I believe in Jim Jones.

We Drink The Cool-Aid Because That's All That's Being Served
Reply
Ik snap het wel Goa, zelf heb ik ook m'n bedenkingen bij dat soort spelers...
Jenner is goed, bij NAC, maar nog jong... Dus wie weet.
Krohn Deli is gewoon een goede, multifunctionele, voetballer, die je goed op de bank kunt hebben...

En ik zeg geruchten, daar hoef ik niet over te dromen, geloof er zelf niet veel van, maar ze zijn er wel...
Reply
Fabian Wrote:Ik snap het wel Goa, zelf heb ik ook m'n bedenkingen bij dat soort spelers...
Jenner is goed, bij NAC, maar nog jong... Dus wie weet.
Krohn Deli is gewoon een goede, multifunctionele, voetballer, die je goed op de bank kunt hebben...

En ik zeg geruchten, daar hoef ik niet over te dromen, geloof er zelf niet veel van, maar ze zijn er wel...

whaha... krohn deli..noem eens 1 goeie wedstrijd die die gast de laatste 5 jaar heeft gespeeld? juist...zou 't ook zo niet weten. Jenner komt liever naar Feyenoord, waar ie ook ooit is begonnen.

P.S. Haris Medunjanin van AZ naar Feyenoord. Niemand zal het geloven maar we spreken elkaar weer in dit topic. Dus trek geen voorbarige negatieve conclusies hier uit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
centre court Wrote:P.S. Haris Medunjanin van AZ naar Feyenoord. Niemand zal het geloven maar we spreken elkaar weer in dit topic. Dus trek geen voorbarige negatieve conclusies hier uit.
Ik ben een grote van van Haris!
Ik hoop dat hij een jaartje of twee verhuurd wordt aan een club als RKC, zodat hij meer aan spelen toekomt en dus vaker te zien is.

Fantastische en leuke speler :!:
"Okay, what am I doing?
I'm chasing this guy.
Nope. He's chasing me."
Reply
Op een forum van Manchester City op de vraag of City Samaras moet aantrekken of ene Ashton:

Message 5 - posted by Proteusblue, 18 Hours Ago

Too soon to say.... but on balance i'd rather have someone who has played for the Greek International team and one of the best Dutch teams of recent years, than someone who has done well at Crewe and Norwich.....

Hakkuh
Reply
Er is een bod op Babel van 6 miljoen door een niet nader genoemde club. Ajax wil echter 12 miljoen #-o :crazy:
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Lamme Lennie Wrote:Er is een bod op Babel van 6 miljoen door een niet nader genoemde club. Ajax wil echter 12 miljoen #-o :crazy:

ach als Samaras al 7.5 milj. oplevert, waarom dan niet hetzelfde met Babel proberen :wink:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Er is een bod op Babel van 6 miljoen door een niet nader genoemde club. Ajax wil echter 12 miljoen #-o :crazy:

ach als Samaras al 7.5 milj. oplevert, waarom dan niet hetzelfde met Babel proberen :wink:


Beide zijn geen 6 miljoen waard! Als Ajax Babel kan lozen voor 6 miljoen, gelijk doen. Tenzij Blind nog concrete plannen met die jongen heeft, maar daar ziet het op dit moment niet naar uit.
Reply
Kezmania Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Er is een bod op Babel van 6 miljoen door een niet nader genoemde club. Ajax wil echter 12 miljoen #-o :crazy:

ach als Samaras al 7.5 milj. oplevert, waarom dan niet hetzelfde met Babel proberen :wink:


Beide zijn geen 6 miljoen waard! Als Ajax Babel kan lozen voor 6 miljoen, gelijk doen. Tenzij Blind nog concrete plannen met die jongen heeft, maar daar ziet het op dit moment niet naar uit.

Denk dat de enige concrete plannen die Blind momenteel heeft, te maken hebben met hoe hij gaat vertellen dat hij na volgende week de eer aan zichzelf gaat houden.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
Reply
Ronnie D. Wrote:
Kezmania Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Er is een bod op Babel van 6 miljoen door een niet nader genoemde club. Ajax wil echter 12 miljoen #-o :crazy:

ach als Samaras al 7.5 milj. oplevert, waarom dan niet hetzelfde met Babel proberen :wink:


Beide zijn geen 6 miljoen waard! Als Ajax Babel kan lozen voor 6 miljoen, gelijk doen. Tenzij Blind nog concrete plannen met die jongen heeft, maar daar ziet het op dit moment niet naar uit.

Denk dat de enige concrete plannen die Blind momenteel heeft, te maken hebben met hoe hij gaat vertellen dat hij na volgende week de eer aan zichzelf gaat houden.
Kan die mooi naar Twente :wink:
[url=http://img72.imageshack.us/my.php?image=58900165zv5.jpg][img]http://img72.imageshack.us/img72/4787/58900165zv5.th.jpg[/img][/url]
Reply
Kezmania Wrote:
Ronnie D. Wrote:
Lamme Lennie Wrote:Er is een bod op Babel van 6 miljoen door een niet nader genoemde club. Ajax wil echter 12 miljoen #-o :crazy:

ach als Samaras al 7.5 milj. oplevert, waarom dan niet hetzelfde met Babel proberen :wink:


Beide zijn geen 6 miljoen waard! Als Ajax Babel kan lozen voor 6 miljoen, gelijk doen. Tenzij Blind nog concrete plannen met die jongen heeft, maar daar ziet het op dit moment niet naar uit.

Jawel, Samaras zelfs 7,5 miljoen.
Reply
Perez voor 3 jaar naar Ajax :-$
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Volgens Voetbalzone heeft PSV contact met Foeke Booy voor een overgang per volgend seizoen. Hij zou dan onder Rutten moeten gaan werken.
We can't, can not get, we can not get enough!!
Reply
Ekslem Wrote:Volgens Voetbalzone heeft PSV contact met Foeke Booy voor een overgang per volgend seizoen. Hij zou dan onder Rutten moeten gaan werken.

Als assistent-trainer of wordt Rutten TD en verdwijnt Guus helemaal van het toneel? Ik neem aan dat Foeke geen assistent-trainer wil zijn, ook niet bij PSV.

Ekslem Wrote:Perez voor 3 jaar naar Ajax :-$

Dat vindt Dirk S. vast heel leuk.
Reply


Forum Jump: