The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Montpellier / Quito / Zagreb
2tbs verliezen. Ivo. man man.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Giraldo oké, maar Ivo verprutst het wel flink zeg.
Reply
Kut, Jano mist 2 bps om de set nog te redden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Jano aan het kloten en geïrriteerd om niks...Paire zelfs licht geblesseerd.

Zeballos komt te kort
Kei Nishikori





Reply
Paire geeft een break voorsprong weg in de 3e set
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Jano!

Bellucci is helaas wel aan het kutten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Haha nou Zeballos hij wilt blijkbaar niet winnen...jij toch wel?!
Kei Nishikori





Reply
Ginemo... pfff!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Klasse Klizan!

Zit allemaal niet tegen, maar ik heb liever dat het in in het weekend meezit als de echte punten verdeeld worden. Maar ook wel fijn om dan nog spelers over te hebben.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pfff Zeballos was kansloos de eerste set maar toch wel zuur dat hij er ong zo dichtbij was. 

Klizan dan weer net wel door. 

Wat ik ervan gezien heb vond ik die Estrella wel goed spelen
Kei Nishikori





Reply
Ad jaar
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Sleuteldag vandaag! Zou mooi zijn als vandaag de potjes even goed vallen dan kan het oogsten beginnen.
Reply
Belangrijke dag idd. Veel gasten met een bye in de 1e ronde vandaag voor het eerst de baan op. Daarna weten we meer. Hup Monfils Kohl Seppi Muller en troef Mannarino. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(05-02-2015, 11:56 AM)centre court Wrote: Belangrijke dag idd. Veel gasten met een bye in de 1e ronde vandaag voor het eerst de baan op. Daarna weten we meer. Hup Monfils Kohl Seppi Muller en troef Mannarino. 

Mannarino hoop jij toch ook dat hij vandaag verliest Wink
Kei Nishikori





Reply
Voor mij was eigenlijk gisteren belangrijker. Als Monfils gewoon wint, kan ik voor de rest achterover leunen en kijken wat de concurrentie doet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(05-02-2015, 12:09 PM)kooltje Wrote:
(05-02-2015, 11:56 AM)centre court Wrote: Belangrijke dag idd. Veel gasten met een bye in de 1e ronde vandaag voor het eerst de baan op. Daarna weten we meer. Hup Monfils Kohl Seppi Muller en troef Mannarino. 

Mannarino hoop jij toch ook dat hij vandaag verliest Wink

Nee hoor. Dat mag Sijsling gerust verliezen. Heb het niet zo op deze generatie Nederlanders. Daarnaast gaat FTM boven alles. M'n Levuh.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
@Centre Court
Dat is Feyenoord toch? Gisteren nog gegeten?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ik was enigszins cynisch net Stille. Feyenoord inderdaad m'n levuh. Gisteren uiteraard niet meer gegeten én niet geslapen. Seizoen zit erop. Met 2 hele grote hoogtepunten die nog wel in het verschiet liggen. Uit naar Rome met 5000 man. En Roma thuis een week later. Hopelijk na die tweekamp nog een Europese trip. Remember 2002. Ook toen hadden we geen top elftal, wel een echt team. Nu weer. Ik droom stiekem nog even verder.

On topic: Forza Seppi! 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
http://www.nu.nl/wetenschap/3986683/kakk...kheid.html



Tongue
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
(05-02-2015, 01:00 PM)centre court Wrote: Ik was enigszins cynisch net Stille. Feyenoord inderdaad m'n levuh. Gisteren uiteraard niet meer gegeten én niet geslapen. Seizoen zit erop. Met 2 hele grote hoogtepunten die nog wel in het verschiet liggen. Uit naar Rome met 5000 man. En Roma thuis een week later. Hopelijk na die tweekamp nog een Europese trip. Remember 2002. Ook toen hadden we geen top elftal, wel een echt team. Nu weer. Ik droom stiekem nog even verder.

On topic: Forza Seppi! 


Droom inderdaad nog maar even Big Grin . Het is jullie gegund, maar dit AS Roma (wat met 7-1 werd opgepoetst door Bayern) is wel een behoorlijke maat te groot vrees ik.
Reply
Hup Ward! Voor de verandering maar weer eens een 3-setter..
Reply
WTF Seppi. Ga niet in 2 weken tijd winnen van Fedex en dan verliezen van Ward hoor. 

Oa Buurs andre en Tampie hebben hem niet dus ik sluit niets uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Forza Seppi!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
CC weer te vroeg
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(05-02-2015, 02:13 PM)Stille Wrote: CC weer te vroeg

Ik doe toch geen uitspraken over de afloop. Hij moet alleen niet verliezen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
0-40* Ward om terug te breken!
Reply
Slappi wint gewoon
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
Reply
Lekker Seppi. Hup Troicki. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(05-02-2015, 01:47 PM)_Tampie Wrote:
(05-02-2015, 01:00 PM)centre court Wrote: Ik was enigszins cynisch net Stille. Feyenoord inderdaad m'n levuh. Gisteren uiteraard niet meer gegeten én niet geslapen. Seizoen zit erop. Met 2 hele grote hoogtepunten die nog wel in het verschiet liggen. Uit naar Rome met 5000 man. En Roma thuis een week later. Hopelijk na die tweekamp nog een Europese trip. Remember 2002. Ook toen hadden we geen top elftal, wel een echt team. Nu weer. Ik droom stiekem nog even verder.

On topic: Forza Seppi! 


Droom inderdaad nog maar even Big Grin . Het is jullie gegund, maar dit AS Roma (wat met 7-1 werd opgepoetst door Bayern) is wel een behoorlijke maat te groot vrees ik.

Refereren aan 2002 is niet bepaald realistisch! Sterkte! Wink
Reply
Troicki gaat lekker. Helaas is Darcis aan het vegen. Komop Jarkko!

Wat heeft Darcis ineens trouwens? Startte het jaar met een CH winst, maar verder is hij toch niet ineens een geweldenaar ofzo?
Reply


Forum Jump: