The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
#91
Over geluk van de koploper gesproken.
Troef Muller eraf na mp gemist te hebben, dit wordt een weekje toekijken en hopen dat de schade beperkt blijft.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#92
(16-03-2015, 08:38 AM)Ad Wim Wrote: Over geluk van de koploper gesproken.
Troef Muller eraf na mp gemist te hebben, dit wordt een weekje toekijken en hopen dat de schade beperkt blijft.

Andre heeft voor Murray en Nishi gekozen. Dat gaat hem duur komen te staan als Djoko gewoon doet wat hij vaak doet...

Dat Muller verliest is gewoon goed ingeschat van hem. Dat het nipt is is lullig voor jou, maar geen geluk van hem. 
Kei Nishikori





Reply
#93
Met de eerste zin doelde ik op de overwinning van Haase die voor deze week nog geen pot had gewonnen, op Wawrinka, een van de mannen van de eerste maanden van dit jaar.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#94
Alles wat Andre aanraakt veranderd al maanden in goud. Knap hoor!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#95
Zeker, al ben ik benieuwd hoe het er na deze week voor staat.
Goed teken dat ie geen Djokovic heeft in ieder geval.

Maar ik ben iig blij dat ik in de buurt kan blijven.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#96
(16-03-2015, 07:20 AM)maartendinkelman Wrote: Ik neem mijn woorden terug ! Lekker Robin ! De volgende ronde is te doen.  

En juist dan gaat ie falen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#97
Nishi of murray gaat straks verliezen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
#98
Neuh. Beide in 2 sets door. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#99
Ik zie vanavond weinig potentiële verassingen. Murray en Nishi mogen er natuurlijk altijd uit en Tomic mag Ferrer pakken, maar lijkt me sterk. Zie morgen Dolgo wel winnen van Raonic, net als vorig jaar.
Reply
Als er al verrassingen komen, denk ik aan Tomic en in mindere mate Verdasco.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
In ieder geval mooi dat overwinningen vanaf nu wat meer punten opleveren. Geen potjes meer voor 15 of 20 punten.
Reply
Bij Mannarino Gulbis en Isner Anderson zie ik niet echt een favoriet. Verder denk ik dat alle favorieten winnen. En dat Ferrer nog de grootste kanshebber voor een exit is. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Let op nando!
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Op basis waarvan dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hth
Vorm (nishi niet in erg goede vorm)
Omstandigheden in voordeel nando
Nishi hier pas 2x een partij gewonnen
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Andy...dat is niveau

Hup Nando
Kei Nishikori





Reply
Klasse Mannarino. Die 90 had ik wel verwacht. Gaat om de volgende!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Damn Nishi. Wist dat het een moeilijke wedstrijd zou worden.
Reply
Typische Verdasco wedstrijd. Raakt weer eens alles. Normaal houdt die wisselvallige drol dit niet vol. Dan klapt de steady nishi er overheen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(16-03-2015, 11:04 PM)Atlanta Wrote: Damn Nishi. Wist dat het een moeilijke wedstrijd zou worden.

Je weet wel veel achteraf deze week he?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Andy, dit was een lastige horde. Nu lijkt me sf zeer reeel. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-03-2015, 11:21 PM)Ad Wim Wrote:
(16-03-2015, 11:04 PM)Atlanta Wrote: Damn Nishi. Wist dat het een moeilijke wedstrijd zou worden.

Je weet wel veel achteraf deze week he?

Ik wist het al vooraf, Ad. H2H 0-2 spreekt voor zich. Alleen post ik niet zoals jij doet hele analyses voorafgaand aan wedstrijden. Is het verboden om tijdens een wedstrijd wat te zeggen?
Reply
Logisch dat je hem hebt dan. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(16-03-2015, 11:36 PM)Ad Wim Wrote: Logisch dat je hem hebt dan. 

Dat ik dacht dat hij het moeilijk zou krijgen betekent niet dat ik dacht hij zou verliezen van Verdasco. Dat zijn natuurlijk twee verschillende dingen.
Reply
Die combi met de kansen tegen Murray (zie h2h) maken het niet echt een logische keuze. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nishi sterk op eigen service...dus zonder slappe arm is het gespeeld
Kei Nishikori





Reply
Pfiew, Nishi gelukkig door!
Reply
Klasse Nishi. Volgende ronde is te doen en dan de kraker tegen Murray. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Hup Anderson en Kokki
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goed gezien Buurs Sleepy
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: