The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Indian Wells
(18-03-2015, 07:58 AM)maartendinkelman Wrote: Vanaf de kwartfinales begint het toernooi pas echt.
Djoko zit al in halve, dat scheelt.
Leg uit
Kei Nishikori





Reply
(18-03-2015, 07:58 AM)maartendinkelman Wrote: Vanaf de kwartfinales begint het toernooi pas echt.
Djoko zit al in halve, dat scheelt.

Prima, onderschat Isner in IW maar. Als Djoko zo speelt als tegen Ramos...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-03-2015, 08:51 AM)Ad Wim Wrote:
(18-03-2015, 07:58 AM)maartendinkelman Wrote: Vanaf de kwartfinales begint het toernooi pas echt.
Djoko zit al in halve, dat scheelt.

Prima, onderschat Isner in IW maar. Als Djoko zo speelt als tegen Ramos...

Ja precies...En dan nog een ronde voor hij in de halve zit.

Sterker nog...Unibet gespeeld voor John met 7.00. 
Kei Nishikori





Reply
Isner is zeker een gokje waard idd voor die quotering!
Reply
Isner is toch het hele jaar al dramatisch? Ook in Amerika. Die is echt niet ineens in topvorm hier. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wat een avond vanavond met alle mannenpartijen. Slecht gevoel over. Nadal speelde niet goed tegen Young en werd zelfs 3x gebroken. Djokovic met zijn voet en Kei die fysiek niet goed zit en het heel zwaar had tegen Nando.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
We gaan nu toch niet opeens Isner in de hemel prijzen? Die gaat er gewoon hard af. Nadal en Murray moeten er asap uit, maar tegen Franse drollen Simon en Mannarino gaat dat natuurlijk nooit gebeuren.
Reply
Simon heeft soms van die weken....
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat klopt, bijvoorbeeld in Rotterdam dit jaar. Zou gunstig uit komen, maar ook als alle favorieten in alle wedstrijden vanaf nu winnen en het de zoals vaker voorspelde halve finales en finale wordt (Djoko def. Murray en Federer def. Nadal --> Djoko def. Federer) wordt ik gewoon 2e achter Oploskoffie..
Reply
Isner is inderdaad weinig meer, maar als ie ergens iets kan, is het in IW. Nog steeds dik underdog natuurlijk, maar sowieso meer kans dan Tomic.
En hij hoeft natuurlijk alleen maar goed te serveren. We hebben aan Doha gezien wat er dan kan gebeuren met Djoko...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(18-03-2015, 11:34 AM)centre court Wrote: Simon heeft soms van die weken....

Maar nu niet echt, toch? Vrij lastig tegen Jaziri en ook geen beste 2e set tegen Berrer.
Lijk me gewoon 3 en 4 voor Nadal.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Leuk avondje vanavond, met alle 4e ronde partijen. Verwacht niet echt verrassingen, als ze al komen van Isner of Kokkinakis.
Ik hoop op een topdag van Lopez, maar die is ijdel, vrees ik.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Helemaal eens Ad. Er is ook nooit gezegd dat Isner goed speelt of wint, alleen dat het de gok waard zou kunnen zijn (zeker in IW).
Reply
Djoko heeft geen tegenstand tot halve.
Dus het gaat beginnen met:
Murray / Nishikori
Raonic / Nadal 
Berdych / Federer 
Vandaag saaie dag....Ik ga zelf wel tennissen ! 
Reply
Die kwartfinales worden echt krakers ja. Wrs redelijk volgens verwachting. Alleen tomic ipv Ferrer. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(17-03-2015, 12:43 PM)kooltje Wrote: Tampie weekwinnaar

Alleen als Federer het toernooi wint. Als Djokovic wint, zal het iemand met Djokovic zijn.
Reply
Feli gaat het doen
Kei Nishikori





Reply
Och god. Heeft López weer eens zo'n dag? Dat kon Nishi nou net niet gebruiken. Was tegen verdasco ook al matig. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Break terug, Nishi leeft nog!
Reply
Man 6-4 4-1 dat geef je toch niet meer weg!
Kei Nishikori





Reply
Japans foutenfestival  Eusa_clap GSM
Kei Nishikori





Reply
Lopez it is. Murray gaat zo wel erg gemakkelijk naar de halve finale, hoewel Nishi in deze vorm ook niet goed genoeg was geweest om hem te stoppen..
Reply
Bam! Het begon slecht, maar dit is al een stuk beter. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Standaard nacht maar de uitschakeling van Kei blijft belangrijk

Lijken vier voorspelbare zeges te worden in de kwartfinale 
Kei Nishikori





Reply
Prima uitslagen idd, al mijn mannen easy door.
Helaas Djoko ook, maar Isner was genoeg gekozen dat het niet erg is.

Trek deze lijn maar door, dan wordt het Djoko-Murray en Nadal-Fed.
Dan is mijn week oké, en dan maar hopen op Federer all the way. Ik heb er nog steeds goede hoop op.

De schade tov Tampie is beperkt gebleven tot 185 punten, en als Federer morgen wint, pak ik al meer punten dan andre.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Valt inderdaad tot nu toe mee deze week, en toch nog wel wat strohalmen om aan vast te houden:
Djoko - Isner: 1-2 H2H op US HC
Murray - Lopez: 9-0 H2H
Nadal - Raonic: 5-0, maar gezien het spel van Nadal deze week is Raonic niet kansloos
Berdych - Federer: 3-0 op US HC
Reply
(19-03-2015, 09:32 AM)mindlight Wrote: Valt inderdaad tot nu toe mee deze week, en toch nog wel wat strohalmen om aan vast te houden:
Djoko - Isner: 1-2 H2H op US HC
Murray - Lopez: 9-0 H2H
Nadal - Raonic: 5-0, maar gezien het spel van Nadal deze week is Raonic niet kansloos
Berdych - Federer: 3-0 op US HC

Behalve dat Isner er al uit ligt... Wink
Reply
Ja precies, die had ik al staan voor ik verder keek haha. Maar alsnog, als die andere 3 goed vallen is het prima! Mijn vertrouwen in Tomic is 0,0.
Reply
Prima stats inderdaad, behalve die van Federer.
Maar daarbij kan gezegd worden dat die al van jaren geleden zijn (2010-2012) en Berdych het lastig had met een vermoeide Rosol.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
De goede week is weg. Nu maar hopen dat Djoko het toernooi wint en Rafa de finale haalt
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply


Forum Jump: