The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Miami 2015
#31
Weer ongelofelijk deze deadline...maar mij hoor je niet hoor 
Kei Nishikori





Reply
#32
En dan valt Nadal ook nog eens lelijk op de training en blijft 10 minuten op de grond liggen...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#33
(25-03-2015, 12:17 PM)kooltje Wrote: Weer ongelofelijk deze deadline...maar mij hoor je niet hoor 

Gaat hier denk ik niet op. Ik verwacht door deze deadline meer verschillen in de teams dan wanneer de deadline voor de eerste wedstrijd zou liggen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#34
Inderdaad CC, anders zou ik ook voor Djoko/Mur/Nad gegaan zijn. Nu ga ik dat nog heroverwegen.
Reply
#35
Plus, het was bijna niet anders. De loting was pas maandagnacht bekend, dus je kunt op z'n vroegst de loting klaar hebben op dinsdagochtend.
Je kunt dan bijna geen deadline doen op dinsdagavond. Laatste keer dat het nog vervelend is bij een TMS.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#36
(25-03-2015, 12:54 PM)_Tampie Wrote: Inderdaad CC, anders zou ik ook voor Djoko/Mur/Nad gegaan zijn. Nu ga ik dat nog heroverwegen.

Same here, dus misschien toch wel leuk zo.
Ik ga eens rekenen vanavond.

Leuke is dan of je voor allemaal kleintjes gaat ipv Djokovic, of ook nog iemand in de lijn Ferrer/Nishikori.
Best interessant nog.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#37
(25-03-2015, 12:54 PM)Ad Wim Wrote: Plus, het was bijna niet anders. De loting was pas maandagnacht bekend, dus je kunt op z'n vroegst de loting klaar hebben op dinsdagochtend.
Je kunt dan bijna geen deadline doen op dinsdagavond. Laatste keer dat het nog vervelend is bij een TMS.

Probeer dat Kooltje maar eens aan zn verstand te brengen, die jongen heeft zo'n enorme plaat voor zn kop. Al jaren hetzelfde gezeik. 
Reply
#38
(25-03-2015, 01:15 PM)Overdune Wrote:
(25-03-2015, 12:54 PM)Ad Wim Wrote: Plus, het was bijna niet anders. De loting was pas maandagnacht bekend, dus je kunt op z'n vroegst de loting klaar hebben op dinsdagochtend.
Je kunt dan bijna geen deadline doen op dinsdagavond. Laatste keer dat het nog vervelend is bij een TMS.

Probeer dat Kooltje maar eens aan zn verstand te brengen, die jongen heeft zo'n enorme plaat voor zn kop. Al jaren hetzelfde gezeik. 

Doe je het voor de kwartfinale de deadline Smile...verschillen daarvoor zijn toch klein  FU
Kei Nishikori





Reply
#39
Fijn dat je je eigen domheid nog even bevestigt met een middelvinger, weten we tenminste zeker dat je niet serieus genomen hoeft te worden. 
Reply
#40
Easy picks deze week. Ik verwacht weer een stijging. Nog een maandje en ik ben weer in de top100 Cool
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
#41
potjes voor deadline maken niks uit...anders had zeker 75% Kokki gehad 

.
Kei Nishikori





Reply
#42
Nishikori of Berdych, that's the question.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#43
Hup Nadal! Angel
Reply
#44
Toch maar voor Berdych gegaan, omdat hij de finale kan halen.
Als Djoko z'n werk doet, gaat dat Nishi niet lukken.

Heb wel alles onderin zo, dus Djoko moet eigenlijk wel presteren, anders mis ik wel heel veel bovenin.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#45
Nadal of Berdych/Dolgo/Zverev/Haase was m'n laatste vraagstuk. Het is het laatste geworden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#46
Gokje genomen met Ferrer...gaat djoko pakken in slopende wedstrijd
Kei Nishikori





Reply
#47
Nadal toch gewoon must-pick ondanks zijn val?
Onwijs makkelijke loting, komt weer beter in vorm en vaak goed hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#48
Pff, wat een gezeik over die deadline, er zijn 8 vrij zinloze potjes gespeeld die vrijwel allemaal door rukkers zijn gewonnen.
Reply
#49
Djokovic toch weer onwijs veel gekozen, ook in de top 10, maar wederom niet door andre, tampie en mijzelf.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#50
Overigens zelf voor een vrij behoorlijke gok gegaan door Ferrer te nemen, anticiperend op falen van Djoko deze week. Doet het vaak aardig hier.
Reply
#51
Bijna hetzelfde team als Ad Wim, op een paar rukkers na.
Reply
#52
(25-03-2015, 11:03 PM)mindlight Wrote: Pff, wat een gezeik over die deadline, er zijn 8 vrij zinloze potjes gespeeld die vrijwel allemaal door rukkers zijn gewonnen.
Buurs heeft ze weer bijna alle acht
Kei Nishikori





Reply
#53
(25-03-2015, 11:05 PM)mindlight Wrote: Overigens zelf voor een vrij behoorlijke gok gegaan door Ferrer te nemen, anticiperend op falen van Djoko deze week. Doet het vaak aardig hier.

Logische keus, vind ik. Als ie ergens anders dan bij Djoko had gezeten, was het de eerste geweest die ik aan had geklikt. Eitje ook tot de QF. Maar net iets te duur voor max QF. Daarom ben ik voor Berdych gegaan.
Maar Beest kan best stunten hier, juist hier.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#54
Overzichtelijke week. Djoko en Berdych troeven. Nadal en wat grut er snel uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#55
(25-03-2015, 11:05 PM)andre Wrote: Bijna hetzelfde team als Ad Wim, op een paar rukkers na.

Ik weet niet of dat zo'n goed teken is na vorige week...
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#56
Gasten als Falla, Chung, Coric, ERV, Harrison, Krajicek en Duckworth vind ik zulke overschatte keuzes hier. De meeste zullen 25 punten pakken. Te weinig dus. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
#57
Mijn troeven zijn Isner en Monaco. Die laatste is nauwelijks gekozen, maar wel door de hele top 4.
Hij gaat hier gewoon 4e ronde halen.

Isner ook weinig gekozen, maar dan wel weer door andre en tampie.
2-0 in H2H tegen Raonic, hopelijk breidt ie dat uit.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#58
(25-03-2015, 11:12 PM)centre court Wrote: Gasten als Falla, Chung, Coric, ERV, Harrison, Krajicek en Duckworth vind ik zulke overschatte keuzes hier. De meeste zullen 25 punten pakken. Te weinig dus. 

Chung en Duckworth zijn natuurlijk sowieso must-picks. Snap niet dat je Zverev eerder neemt dan die 2. Rest kun je over twisten. Falla en Krajicek wilde ik niet per se, maar kwam aan het eind niet helemaal lekker uit. En voor de meesten is 25 punten prima. Alleen Coric niet, maar die heeft weer een prima loting.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
#59
Steve Johson! Geef hem nog een keer de kans.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
#60
Vandaag en morgen maar eens focussen op een hoop van die rukkers. Die mogen er wel uit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: