27-05-2015, 04:49 PM
Maar als het moet, geeft ie weer even gas. Allez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Roland Garros 2015
|
27-05-2015, 04:49 PM
Maar als het moet, geeft ie weer even gas. Allez!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
27-05-2015, 04:52 PM
(27-05-2015, 04:45 PM)Ad Wim Wrote: Juist. Als je het tennis de afgelopen jaren een beetje volgt, weet je dat het bij die man zelden eenvoudig gaat. Klopt, maar ik kijk niet, dus dan is het behoorlijk irritant... RBA is kennelijk van de doping af (zoals wel meer Spanjaarden), wat is die man overschat... snapte zondagavond al niet meer dat ik heb had gekozen.
Haha, neem ik zowel Klizan als Gulbis, omdat Simon afgelopen weekend nog zei dat hij nauwelijks kon tennissen. Dacht dat 1 vd 2 wel een zekerheid was voor 180 pnt, wellicht zelfs op 360 met de wisselvallige Wawrinka. Kwestie van te goed voorbereid zijn zeker. Had beter op safe kunnen spelen door gravelkoning Mahut te kiezen.
Haha, die Mahut, heerlijk.
Fognini eruit is ook fijn. Andre heeft geen beste dag zo. Sela er ook nog uit, gaat prima zo. Nu Clownfils nog even door voor een topdag.
27-05-2015, 05:40 PM
(27-05-2015, 05:16 PM)Atlanta Wrote: Haha, neem ik zowel Klizan als Gulbis, omdat Simon afgelopen weekend nog zei dat hij nauwelijks kon tennissen. Dacht dat 1 vd 2 wel een zekerheid was voor 180 pnt, wellicht zelfs op 360 met de wisselvallige Wawrinka. Kwestie van te goed voorbereid zijn zeker. Had beter op safe kunnen spelen door gravelkoning Mahut te kiezen. Gelukkig waren die twee wel enorme zekerheidjes. Te goed voorbereid, noemt ie dat
27-05-2015, 05:44 PM
Gael geeft weer even gas. Hou dat even nog 1,5 set vol dan.
27-05-2015, 05:44 PM
Schwartzmann mist een bp voor de beslissing en Steppie mist een sp tegen Berdych. Beide zijn direct het momentum kwijt. Zonde.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Zoveel beter, zoveel meer kwaliteit, publiek erachter. Geen fratsen meer.
Klasse Gael. Zo NID als NID kan zijn, ondanks dat Schwartzman uit z'n reet speelde.
Drama gegarandeerd, prachtig. Nog 1 potje schrapen en dan met 15.000 man erachter voor de stunt. Alhoewel, stunt...
27-05-2015, 06:44 PM
(27-05-2015, 05:40 PM)Ad Wim Wrote:(27-05-2015, 05:16 PM)Atlanta Wrote: Haha, neem ik zowel Klizan als Gulbis, omdat Simon afgelopen weekend nog zei dat hij nauwelijks kon tennissen. Dacht dat 1 vd 2 wel een zekerheid was voor 180 pnt, wellicht zelfs op 360 met de wisselvallige Wawrinka. Kwestie van te goed voorbereid zijn zeker. Had beter op safe kunnen spelen door gravelkoning Mahut te kiezen. Grotere zekerheden dan Mahut en een geblesseerde Simon. Weet dat het moeilijk voor je is, maar probeer ook eens andermans keuzes te begrijpen in plaats van altijd die genante zelfverheerlijking.
27-05-2015, 06:59 PM
Haha, zelfverheerlijk uit de mond van iemand die zichzelf 'te goed voorbereid' noemt. Wat een grap.
En nee, ik begrijp de keuzes van Gulbis en Klizan niet. Je weet dat Gulbis 3-13 is dit jaar, toch? En dat Klizan dramatisch in vorm is c.q. geblesseerd? Zo moeilijk is het allemaal niet. Maar ik snap dat het frustrerend is dat je tot de Grote Vijf behoort, maar dit jaar niet in de buurt komt.
27-05-2015, 07:02 PM
Het is wel allemaal verspilde energie natuurlijk van Clownfils die hij in de komende wedstrijd(en) wel eens tekort kan komen....
27-05-2015, 07:32 PM
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
27-05-2015, 08:00 PM
Hop, Edmund ook weg. Walk-over tegen Kyrgios.
28-05-2015, 07:53 AM
Weer een mooi dagje vandaag.
Belangrijkste is dat Nadal, Ferrer en Gasquet winnen. Daarnaast zijn troeven als Kokki, Giraldo en Kuznetsov zeker niet kansloos om 90 punten te pakken. Kok en Kuz zelfs favoriet imo.
28-05-2015, 07:56 AM
Murray def Nishikori , de rest kan me gestolen.
He i’m back, koploper FTM 2018!
28-05-2015, 08:37 AM
Nadal en Ferrer door, Melzer 45 extra zou leuk zijn. Djoko eruit zou nog leuker zijn, maar dat is vermoedelijk te veel gevraagd.
Blijft interessant, maar weinig verheffend, zeker vergeleken met gisteren. Misschien een alles of niets van Almagro wat nog leuk kan worden, en Sousa on fire die nog iets teweeg kan brengen, maar daar hoop ik maar niet te veel op. Kuznetsov en Ferrer erg belangrijk, en Kokki mag eruit. Lijkt me niet te veel gevraagd. Graag na vandaag nog steeds niemand kwijt.
Je mag hooguit verwachten dat Almagro, Sousa en Gimeno één set mee kunnen die ze dan toch verliezen met 7-6 (als ze dat al halen). Idem voor Muller. Ga uit van een logisch scenario en hopelijk pakt Kuznetsov gewoon de 45 extra waarop hij staat begroot!
Muller kan echt niks, die pakt 7 games of zo. Gimeno en Almagro hebben nog wel een hoge top op gravel, maar houden dat idd niet lang vol.
Maar als Nadal en Ferrer een slechte dag hebben, kan dat nog wel spannend worden. Slechte verdeling, niks om 11 uur.
28-05-2015, 11:57 AM
Ik vind 7 games voor muller nog veel. Die had in straight sets van Lorenzi moeten verliezen die 2 dagen daarvoor nog een finale op hc speelde.
28-05-2015, 01:23 PM
Kokki wtf. Tegen tomic op gravel? 1.50 voor kokki bij de bookies. Tegenvaller dit.
28-05-2015, 01:42 PM
Nishikori door naar R4, krijgt een w/o van Becker. Niet dat hij anders niet had gewonnen...
28-05-2015, 01:49 PM
(28-05-2015, 01:42 PM)Atlanta Wrote: Nishikori door naar R4, krijgt een w/o van Becker. Niet dat hij anders niet had gewonnen... Gratis puntjes!
He i’m back, koploper FTM 2018!
28-05-2015, 01:49 PM
Mooi, dan heeft Nishi geen ritme als het toernooi echt begint.
Tomic moet ff opletten nu, Kokki is immers geen wereldtopper. Andujar zwijnt door de onderbreking, vrij zeker dat kohl gewoon had gewonnen als ze door hadden kunnen spelen. (28-05-2015, 01:23 PM)centre court Wrote: Kokki wtf. Tegen tomic op gravel? 1.50 voor kokki bij de bookies. Tegenvaller dit. Vond dat ook al opvallend, 50-50 voor mij. Beiden geen gravelaars, gelijkwaardig qua kwaliteit op dit moment. Die Kohl, stopte gisteren op 4-2, verliest 4 games op rij. Zullen wel weer wat toetsenborden sneuvelen in Kralingen.
28-05-2015, 01:58 PM
(28-05-2015, 01:53 PM)Ad Wim Wrote:(28-05-2015, 01:23 PM)centre court Wrote: Kokki wtf. Tegen tomic op gravel? 1.50 voor kokki bij de bookies. Tegenvaller dit. Is ook de reden dat ik geld op Tomic heb gezet. We moeten het niet teveel eens zijn Ad, want anders kunnen we onderling niet meer lachen om bepaalde opmerkingen ;-) |
« Next Oldest | Next Newest »
|