The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Roland Garros 2015
Gvd man! 4-1 ---4-5. typisch
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
WTF gebeurde er vanaf *4-1. Was binnen 10 min 4-6. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
En dan breakt Cuevas op love in de openingsgame van de 5e set. Waarom moet het allemaal zo moeilijk. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Heb ik al gepost... Een dikke arm, samen met wat alles of niets van Monfils.
Reply
(29-05-2015, 08:26 PM)centre court Wrote: En dan breakt Cuevas op love in de openingsgame van de 5e set. Waarom moet het allemaal zo moeilijk. 

Kijk jij ook of ben je liefhebber van scorebord journalistiek?
Reply
(29-05-2015, 08:29 PM)NickHop27 Wrote:
(29-05-2015, 08:26 PM)centre court Wrote: En dan breakt Cuevas op love in de openingsgame van de 5e set. Waarom moet het allemaal zo moeilijk. 

Kijk jij ook of ben je liefhebber van scorebord journalistiek?

Ik kijk niet, maar overweeg een streampje te openen. Heb geen eurosport meer schijnbaar en op unibet is het niet te zien. Vreemd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Unibet heeft de rechten niet, is geen ATP organisatie.
Monfils nu NID (denk ik). Cuevas is daar 90% verantwoordelijk voor! Zelden vertoond dat iemand zo'n 30 onnodige fouten maakt in 10 games en zo instort!

Geen Eurosport? Woon je in Azië of..? ?
Reply
In ieder geval Federer monfils zondag. Als sportliefhebber is dat toch wel een fijn affiche. En die verliest ie wel. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo typisch dit, heerlijk. Zie hem gewoon weer fit zijn zondag. 
Neem aan dat er niet serieus mensen waren die dachten dat Monfils hier zou verliezen?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Nou als je 1-2 achter staat in sets en 1-4* in de 4e wel
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Volgens de bookies wordt het een vrije saaie dag. In de potjes die ik als close zie geven ze een duidelijke favoriet. Sock Goffin en Cilic. 
Verder geen problemen voor Djoko Nadal Murray Ferrer en Gasquet. Die laatste erg belangrijk natuurlijk. Ik zie m nog niet zo makkelijk gaan als de bookies maar als je bedankt dat het in Frankrijk op gravel is dan moet fucking Anderson ook geen probleem zijn. Anders kan ie beter stoppen. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik gun niemand een blessure maar het is echt zo'n dag dat die blessure van Djoko weer even iets verergerd. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ferrer Gasquet en Nadal nu tegelijk in actie. Vamos/Allez!
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Wtf Beest?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima dag. Nadal en Ferrer moeten de volgende ronde sowieso pakken. Gasquet zou mooi zijn. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Geef Gasquet minder kans dan de tegenstanders van Nadal en Ferrer!
Reply
Zeker zo belangrijk als het hele Djoko-Nadal verhaal is dat Federer z'n komende 2 wedstrijden wint. Monfils en Waw beide veel gekozen door de concurrentie. Een QF Waw-Monfils zou wel echt een nachtmerrie scenario zijn. Gelukkig is RF ruim favoriet en heeft Monfils met die gekke kunsten van m al veel energie verspeeld. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Trage omstandigheden vandaag.....ik zeg doei Berdych, Wawa en Fed Cool
Reply
Toch niet echt voordeel voor Tsonga?
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".

Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen.

Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
Reply
Klasse Nishi! Kampioenenvorm!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
(31-05-2015, 05:23 PM)buurs Wrote: Toch niet echt voordeel voor Tsonga?


Niet echt idd maar wel zeker nadeel voor Berdych met zijn harde klappen van achteruit die nu niet goed doorkomen...
Reply
Ik las dat zowel nadal(tegen djoko) als Federer(tegen monfils) baat heeft bij heet en droog weer. Kan iemand mij dat uitleggen?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Tsonga verneukt het! Pfff.

*54 & 3-0 in de tiebreak. Dan vraag je erom.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Heet en droog weer= snelle en harde baan = voordeel voor speler die harder slaat/aanvallende speler.
Geval Fed - Monfils lijkt me duidelijk.
Wat Nadal betreft weet ik niet wie er meeste voordeel bij heeft bij zulk weer. 
Zijn spinballen zullen wel hoger opspringen dan normaal maar daar heeft Djoko normaal gesproken weinig moeite mee.
Bij een harde droge baan gaat het meer lijken op hardcourt en dan is Djoko is het voordeel.
Reply
Wawa slaat voorlopig makkelijk door de verdediging van Simon....
Reply
Berdych had bp bij 3-1 om naar 4-1 te gaan. Paar minuten later is het 3-6. Klote tov de koploper maar dé keuze was wel Nishi of Berdych. In die zin is dit prima. Nishi 720 dus en waarschijnlijk 1200. Prima. De djoko keuze wordt minder en minder. Nu al. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Waw als verwacht te sterk voor Simon. Fedex moet Monfils pakken. Wel blij dat ze nu gaan spelen. Federer is fitter. Hoelang spelen ze door?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
De Djoko keuze kan eigenlijk alleen echt heel goed wordt als het Djoko def. Fed wordt. En die kans is best groot.
Reply
Fedex in no time naar 3-0. Heerlijk. Als ie de 1e set maar wint dan vind ik het goed. Meer dan 2 sets spelen ze vandaag niet denk ik. En morgen zijn het meer zijn omstandigheden. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Met dit tempo kan hij het nog af krijgen, maar het zou mooi zijn als hij morgen nog aan de slag moet.
Reply


Forum Jump: