02-06-2015, 09:59 AM
Heeft iedereen nou vandaag nog iemand in actie behalve ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Roland Garros 2015
|
02-06-2015, 09:59 AM
Heeft iedereen nou vandaag nog iemand in actie behalve ik
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
02-06-2015, 10:10 AM
Jij kunt mooi juichen voor de jongens die het minst gevaarlijk voor je zijn.
Niets is sterker dan dat ene woord...
02-06-2015, 10:23 AM
Precies, kunnen we mooi samen juichen voor Federer en Tsonga!
02-06-2015, 11:01 AM
(02-06-2015, 07:39 AM)centre court Wrote: Djoko in 4 Mee eens dat het normaal gesproken zo verloopt. Stiekem zou Wawrinka leuk zijn en waarom ook niet als hij het op z'n heupen heeft. Tsonga mag altijd winnen, maar zie ik niet zo snel gebeuren... Al weet je het op een kolkend Chatrier nooit en hij haalde de halve al eens 2 jaar geleden.
En vind ik nog steeds dat Nishikori overschat wordt door de bookies.
Het gaat soepel tot nu toe, maar hij heeft dan ook nog geen tegenstand gehad. En eigenlijk is Tsonga dat ook nog niet echt, maar als die uit z'n reet speelt... Maar los daarvan, om een SF op RG te halen: Mathieu, Bellucci, walk-over, Gabashviil, Tsonga. En dan heb je dus niet eens de beschermde status van een top 4
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
02-06-2015, 11:40 AM
(02-06-2015, 11:29 AM)Ad Wim Wrote: En vind ik nog steeds dat Nishikori overschat wordt door de bookies. En wat is je punt exact? Moet Nishi dan weigeren de HF te spelen omdat ie er met zo'n poeploting gekomen is? Wij de Nishi-managers moeten ons schamen dat we hem gekozen hebben(mede obv een poeploting)? Of zit er een flink stuk frustratie achter? Ook met Djoko had je hem moeten hebben.
02-06-2015, 11:44 AM
Je kunt toch ook beamen dat het een poeploting is ipv deze onzin?
Waarom zou ik een punt moeten hebben? Zit er altijd een punt in jouw posts? Het is gewoon een constatering en dat inderdaad de mensen met Nishikori niets te klagen hebben over dit verloop. Die walk-over en dat Berdych geblesseerd raakte was inderdaad prima te voorspellen, klasse.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Overigens kun je blijven benadrukken dat ik (en andere Djoko-managers) het dramatisch doen, maar bij het voor mij meest waarschijnlijke verloop, word ik gewoon 4e (en Mist 5e). Zelfs in het voor jouw meest gunstige scenario word je dat nog niet eens. Dus laten we nog maar even wachten met voorbarige uitspraken.
De grootste twijfel zit bij mij in Murray-Ferrer. Valt die de kant van Murray op, zak ik meteen naar 62, maar dat zou ik alsnog prima vinden, want met kleine afstand naar de top.
02-06-2015, 01:18 PM
Ik benadruk nergens dat jullie het slecht doen. Ik voorzie zelfs een variant waarin Djoko het toernooi wint en Nishi niet te de finale haalt. Dan verlies ik een paar honderd punten op je. Dan feliciteer ik je. Heb ik ook al eerder gezegd.
02-06-2015, 03:31 PM
Redelijk veel wind vandaag...hoop op veel shanks van Fed
02-06-2015, 03:46 PM
Mooie opmaat dit. Vandaag twee potjes met niet heel veel belang, maar toch fijn als Fed wint en Nishikori getest wordt.
Maar morgen by far de belangrijkste potjes, dus vandaag nog stilte voor de (letterlijke) storm.
02-06-2015, 04:06 PM
Lekker begin Jo!
02-06-2015, 04:07 PM
Prima begin, Jo.
02-06-2015, 04:11 PM
Hoppa en de dubbele break!
02-06-2015, 04:27 PM
Nishikori start als een drol. Niet echt verdienste van Tsonga. Moet wel snel veranderen dit.
He i’m back, koploper FTM 2018!
02-06-2015, 04:29 PM
Gelukkig heeft Jo het publiek achter zich, dus geen optie om te verslappen.
02-06-2015, 04:32 PM
en ook alweer de break in set 2! Dit zou wel een flinke meevaller zijn zeg
02-06-2015, 04:33 PM
Hop, en alweer de break.
02-06-2015, 04:33 PM
02-06-2015, 04:41 PM
En waw begint ook nog aanzienlijk beter dan Federer.
Djoko-murray en Tsonga-Waw zou wel echt het ultieme horrorscenario zijn zeg.
Federer moet wel even wakker worden.
Sowieso belachelijk dat Fed-Waw op baan 1 is.
02-06-2015, 04:45 PM
Sowieso heel waardeloos dat het tegelijkertijd wordt gespeeld....
02-06-2015, 04:49 PM
ja, anders gaat er niemand meer naar de vrouwenpartijen kijken
02-06-2015, 04:51 PM
Ineens kunnen Waw en Tsonga weer tennissen dus.
02-06-2015, 04:58 PM
Je koopt een kaart voor of PC of SL en ik denk dat ze het dan eerlijk vinden dat je een vrouwen- en mannenpartij krijgt.
02-06-2015, 04:59 PM
02-06-2015, 05:00 PM
Nishikori last van z'n schouder lees ik nu. Vorige wedstrijd schijnbaar ook al.
Fedex krijgt al kansen. Die trekt dit nog wel recht.
02-06-2015, 05:03 PM
Tsonga is natuurlijk wel verrassend, maar ik blijf zeggen dat Nishikori echt niet zo'n zekerheid is.
|
« Next Oldest | Next Newest »
|