The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Wimbledon 2015
(06-07-2015, 06:23 PM)centre court Wrote: Stiekem is goffin gewoon beter. De stukjes die ik gezien heb serveert waw alleen als een malle. 

Kwaliteit van de topper. 

Gelukkig is Karlo echt dramstisch aan het net. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Blijft ook een slechte regel. Je kunt gewoon die passing slaan en als die kut is alsnog gratis challengen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ai ineens goffin en karlo beide mis. Dan is er verder weinig te halen vandaag. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Zo'n laatste game van Wawrinka, eigenlijk de laatste vier. Opeens weer finale rg-vorm. Hij heeft momenteel gewoon de kwaliteit en het vertrouwen om een break achter te komen en dan even gas te geven. Zeker tegen zulk soort gasten. Dus om op mindere dagen ook gewoon te winnen.


Gasquet moet ook lukken en dan wordt het leuk tegen Djoko. Dan moet het wel iets beter en constanter.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Pospisil is nu gewoon ook nog aan het dubbelen. Dat wordt echt een walkover voor Murray.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Mag wat overtuigender Cilic
Kei Nishikori





Reply
Simon intussen 2-0 in sets tegen Berdych. Dat zou heel gunstig zijn voor Roger. Schat de kansen van Simon toch een stuk lager in
Reply
Staat toch wel vast dat Djokovic, Murray en Federer de HF gaan spelen. Ik geef Gasquet wel een kans tegen Wawrinka. Die overwinning van vandaag was mentaal erg belangrijk (2 mp's missen en toch winnen)

Vrijdagmiddag vrij genomen. Dat wordt echt genieten!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Toch wel apart dat Stan en Richard maar 1 x tegen elkaar hebben gespeeld in hun carriere. Draaien al flink wat jaren mee
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Zo zie je maar dat Berdych zeker te pakken was dit toernooi....

Djoko ook nog niet echt overtuigend. Laat dat dan maar de stunt van de dag worden. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Laat die Anderson met z'n Queens vorm weer eens een tb winnen dan. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Mb, en dan slaat Djoko opeens twee wereldballen. Wow. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Hoppa, overwerk. Morgen terugkomen, dag minder rust. We zagen hoe dat ging op RG. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Speelt Djoko op baan 1? Gaan ze vandaag bij duisternis niet naar cc dan?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Dat is niet de regel, maar wellicht wel. 
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die Roger zeg Eusa_clap

Benieuwd hoe de organisatie dit met Djoko gaat oplossen...die is niet in vorm vandaag en speelt liever morgen verder
Kei Nishikori





Reply
Djoko kan natuurlijk allang klaar zijn als het donker wordt.
Reply
Oei, 3-1 40-15 en dan maakt ie een paar verkeerde keuzes en slaat Djoko meteen toe.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Pff, 2 sps gemist voor een 2-0. Niet echt een kans echter. Tb nu, kom op dan.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Kevin!!
Kei Nishikori





Reply
Wow, zo verdiend ook. Echt gaan halen. Dit wordt interessant.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Dit wordt zeker interessant...nog max 2 sets vandaag denk ik.
Reply
Klopt. Djoko wint dit nog wel, Anderson oogt vermoeid. Maar overwerk is altijd goed in de tweede week.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Djoko NID nog winnend, tot hoelang kunnen ze door ongeveer?
Reply
Djoko verdiende het ook wel een beetje, heel arrogante lach na de 4-0 voorsprong in de tiebreak.

Lijkt nu echter z'n tempo omhoog geschroeft te hebben. Pakt de return wat eerder lijkt het en dat pakt goed uit tot nu toe.
Reply
Gewoon een tank
Kei Nishikori





Reply
Rond 22.15 uur wordt het te donker. Benieuwd wat ze doen als Djokovic gelijk maakt..
Reply
Haha, ik had precies hetzelfde. Die lach kon echt niet. Dat heeft ie helaas wel vaker de laatzte tijd. Volgens mij baalde ie weer van het publiek omdat ze op de hand van Anderson waren, net als op RG. 
Maar dan ook nog een df op 5-2, wel lelijk hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Miste Anderson daar bps?
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Redelijk in dubio door deze. Verliest Djoko dan pakken Andre en Ad 1200 met Waw en Buurs 2000 met GOAT. En die 2 met Djoko die pak ik verderop in het seizoen nog wel. Mss maar beter dat Djoko gewoon het toernooi wint. Of finale verliest als Murray daar in zit. 
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: