The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Australian Open
Fout op fout bij Raonic in set 2. Zo krijgt Monfils nog kans ook
Kei Nishikori

Reply
Ik lever hier diirect honderden punten of wellicht nog meer in.
Thanks Wawrinka hoer!
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Als Djoko toernooi wint is het een prima start.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Voor mij dan ook prima begin inderdaad, volgens mij top 20.
Ondanks het missen van Monfils, dat is gewoon stom en kost me een paar honderd punten.

CC niet eens weekwinnaar zie ik dan, zonde.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Van de Subleague wel toch? Algemeen klassement interesseert me verder nog niet zo. Dan moet echt wel alles mee zitten als je de week wilt winnen.
Reply
Het team waar ik lang over getwijfeld heb had me wel de weekwinst gebracht. Had daar Kyrgios, Kuznetsov en Smyczek ipv Isner. Aangevuld met Djoko, Raonic en Monfils die nid waren. Ging voor de hogere top van Isner. Jammer dat Beest er toch stond.
Reply
Levert je 25 euro op, toch leuk.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Ah daar doelde je op. Dat was idd een leuk begin geweest. Maar die weekwinst heeft me eigenlijk geen moment bezig gehouden.
Reply
Maakt mij verder ook niet uit. FTM doe je niet voor het geld.

Ik zat dus de hele tijd te kloten met Monfils, Tomic, Dimitrov, Raonic en kleintjes. Kwam eigenlijk nooit echt lekker uit.
Kut dat ik Monfils niet heb, maar Raonic is het belangrijkste.
Reply
Laat Federer morgen er een heel mooi begin van het FTM seizoen van maken dan Smile

Bij winst van Djoko op Murray in de finale kost me dat ongeveer 400 punten op de meeesten. Is nog te overzien, zeker met de enorme winst als Murray wel het toernooi zou winnen. Een paar spannende potjes!!
Alle wijzen komen uit het Oosten!
Reply
Het wordt tijd dat er wat begint te rommelen in Schotland.B-)
Reply
Juist Vos. Ik gun het Andy inmiddels wel dat die kleine gezond geboren wordt.
Reply
Helaas niet voor elkaar gekregen om thuis te werken vandaag. Ik zal het dus met de livescore moeten doen.

Ik heb zowel Federer als Djokovic afgelopen weekend gezien en toen was ik erg onder de indruk van Roger en Djoko speelde natuurlijk dramatisch tegen Simon. Maar goed in grote wedstrijden op GS's lijkt Roger het toch enigszins af te laten weten de laatste jaren. Ben erg benieuwd of hij dat vandaag beetje om kan draaien
Reply
One time Roger.
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Ik merk dat mijn drang om eindelijk weer eens wat te presteren met FTM boven het gevoel voor Roger gaat...Kom op Djoko!
Kei Nishikori

Reply
(28-01-2016, 10:43 AM)kooltje Wrote: Ik merk dat mijn drang om eindelijk weer eens wat te presteren met FTM boven het gevoel voor Roger gaat...Kom op Djoko!

Maar dit niveau is Roger ook weer onwaardig...Kom op Roger maak er een wedstrijd van
Kei Nishikori

Reply
Pijnlijk dit. Zo goed van Djokovic.
Reply
Figurant Roger
Reply
Roger zo slecht of Djoker zo goed?
Reply
22 minuten...6-1

@Mac Roger nog niet warm...wordt nog spannender
Kei Nishikori

Reply
Djokovic meteen vanaf de eerste bal al topniveau.
Federer inderdaad ondermaats maar dat is dan altijd de vraag of het niet door Djokovic komt.
Als die zo speelt, is er geen houden aan. Echt van een andere planeet.
Reply
Djoko  Eusa_clap
Kei Nishikori

Reply
Oef dit begint wel heel pijnlijk voor Roger te worden zeg
Reply
Niet verrassend, maar als je het ziet, is het toch ongelooflijk wat voor niveau Djokovic kan halen. Echt zo onwijs veel beter dan ieder ander. Federer was on fire he, wordt hier gedeclasseerd.
Ook in alles zo goed, ik zou niet weten wat Federer zou moeten doen.
Reply
Toch was hij echt in de problemen tegen Simon en had hij echt geen oplossing op enkele momenten. Maar dit is abnormaal
Kei Nishikori

Reply
Ik voorzie hier een einde carrière. Deze komt echt aan bij Roger
Kei Nishikori

Reply
Roger gaat sowieso door tot de OS. Het zou me niks verbazen als hij afscheid wil nemen op Wimbledon, misschien Wimbledon 2017 dan
Reply
Hij zal toch ook wel inzien dat hier geen maat op staat, en zolang ie SF GS haalt en af en toe een toernooi wint en zo top 3 kan blijven, hoeft ie nog niet te stoppen toch?
Reply
comeback ?! 4-2 Roger
Kei Nishikori

Reply
Stuiptrekking denk ik
Reply

Forum Jump: