01-02-2006, 11:33 PM
mijn --IB-- brother in arms is een stukkie groter als ik en heeft ook meer legers.
dus die houd ik lekker te vriend :lol:
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Leuke IGM berichten
|
01-02-2006, 11:33 PM
mijn --IB-- brother in arms is een stukkie groter als ik en heeft ook meer legers.
Regels zijn er om...tussendoor te lezen...
02-02-2006, 05:04 PM
een slò kneusje begint te klagen dat ik Dgcp (staat totaal los van -slò-) aanval (op verzoek Bumme, met Bumme's legers)
Quote: psv_tom 02.02.06 en mijn enigszins 'pissed off' antwoord: Quote:Hey, ben benieuwd wat z'n reactie is...
02-02-2006, 05:05 PM
hmm, had een leuker antwoord verwacht...
Quote: psv_tom 02.02.06
02-02-2006, 05:08 PM
stuur je terug
Leuk een homopaar in Travian
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
02-02-2006, 05:16 PM
nee ik ga me niet tot dat niveau verlagen
02-02-2006, 05:18 PM
And so you see children, Genghis Khan was a Mongol, not to be confused with a mongoloid, like the actor Nicholas Cage.
02-02-2006, 05:18 PM
dan iets van onder het motto, Dan mag hij wel eens de zweep erover halen bij zijn werkers anders houd hij helemaal geen grondstoffen meer over...
If practise makes perfect...
And no one is perfect... Why practise... Hattrick: De barzitters - VI.172 Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer Einzelganger -
02-02-2006, 06:07 PM
het wordt nog grappiger! Nou eist dat manneke die ik aanviel ook nog z'n goodies terug :lol:
van onder naar boven: Quote:
03-02-2006, 09:32 PM
Kreeg ik van Gracht als reactie op mijn aanval ::
:razz: Beste workingSpeedy, Kun je me aub vertellen met hoeveel legers je komt. Gracht
Alle hulp is altijd welkom !!
Ariba ariba Andele andel, SSSSSSsssssss.
03-02-2006, 11:50 PM
T00L Wrote:een slò kneusje begint te klagen dat ik Dgcp (staat totaal los van -slò-) aanval (op verzoek Bumme, met Bumme's legers) ben benieuwd wat z'n reactie is...[/quote] Die Dgcp is waarschijnlijk nu baasje BVR (aftakking van BVB-NO BVB-ZO etc.) die benaderde een vriend van mij waar ik nu opzichter van ben of hij in die alliantie wilde. Moet ik zeggen dat hij bij de SD komt? En moet ik proberen een NAV eruit te halen? En dan vooral met BVB!
03-02-2006, 11:52 PM
BvB heeft de NAV met ons net opgezegd, dus ik denk niet dat ze het doen, maar proberen kan altijd!
Moet ook Bumski het er mee eens zijn natuurlijk!
04-02-2006, 12:01 AM
Lib Wrote:T00L Wrote:een slò kneusje begint te klagen dat ik Dgcp (staat totaal los van -slò-) aanval (op verzoek Bumme, met Bumme's legers) Die Dgcp is waarschijnlijk nu baasje BVR (aftakking van BVB-NO BVB-ZO etc.) die benaderde een vriend van mij waar ik nu opzichter van ben of hij in die alliantie wilde. Moet ik zeggen dat hij bij de SD komt? En moet ik proberen een NAV eruit te halen? En dan vooral met BVB![/quote] Dat moet bumme bepalen natuurlijk
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
04-02-2006, 12:11 AM
Bumme is op vakantie toch? Iemand die mij verder kan helpen?
Life's too short for dancing with fat chicks
04-02-2006, 12:15 AM
T00L neemt tijdelijk zijn zaken waar dacht ik....
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
04-02-2006, 10:37 AM
Samen met Tool neem ik de zaken waar maar ik weet niets van diplomatie en daar heb ik eerlijk gezegd ook geen tijd voor; misschien dat Tool ruimte heeft...
04-02-2006, 11:45 AM
BvB wil alleen NAV's met top 30 allianties. Dat zijn we niet, dus no chance.
Nadat de hoofdtak van BvB de NAV opgezegd had, heeft Bumme de eer aan onszelf gehouden en ook de NAV's met de overige BvB's opgezegd. Dat was toch een kwestie van tijd...(lees: nadat de hervormingen daar klaar waren). Bumme heeft wel aangegeven dat dit niet inhoudt dat we hen zomaar aan gaan vallen
04-02-2006, 04:42 PM
Die gozer van BVR heeft nu dus een berichtje achter gelaten dat hij wel een nav met sd wilt. Maar willen wij die alleen als we ook een NAV krijgen met de BVB dan? Hij vroeg of ik (als opzichter) dat kon regelen....
04-02-2006, 05:02 PM
Lib Wrote:Die gozer van BVR heeft nu dus een berichtje achter gelaten dat hij wel een nav met sd wilt. Maar willen wij die alleen als we ook een NAV krijgen met de BVB dan? Hij vroeg of ik (als opzichter) dat kon regelen.... Van wie ben jij opzichter dan? Als hij een NAV wil, kan hij zich richten tot Bokkie of Bumme.
04-02-2006, 05:16 PM
Ben opzichter van Knoop van het dorp casa nostra -140/-88
Zag net dat hij nog 2 uitnodigingen had om te joinen bij andere allianties. Zal niet zeggen dat ze niks voorstellen. (alliantie van 1 dorp :lol: ) Kan hij bij SD komen? Ik sta voor hem in! Verder zal ik die gozer van BVR een berichtje terug sturen. Ik laat hem wel contact opnemen met Bokkie of Bumme.
04-02-2006, 05:38 PM
Lib Wrote:Ben opzichter van Knoop van het dorp casa nostra -140/-88 Hij heeft idd een bericht gestuurd naar Bokkie. Uiteraard niet naar Bumme, want daar heeft hij problemen mee. In dit geval wacht ik dus in ieder geval tot Bumme er weer is, maar reken er maar op dat een NAV voor Bumme geen optie is. Wat betreft Knoop: is het een bekende voor je, of iemand die je alleen uit dit spel kent? Als je hem kent: geen probleem. Ken je hem alleen van dit spel (en kent verder niemand van SD hem): Nee.
04-02-2006, 05:42 PM
Oke, ik had hem verteld dat hij maar contact moest opnemen en dat ik verder niks voor hem kon doen.
Knoop is een goede vriend van mij. Ken verder niemand van het spel, alleen jullie! :oops: Andere mensen die mij berichten sturen zijn alleen maar aan het smeken of ik wil stoppen met aanvallen :lol:
08-02-2006, 03:35 PM
Uhmm:
Quote:ik ken draken stein vraag maar Dacht in eerste instantie dat dit weer zo'n zeurbericht was, maar hij zegt dat ie Drakenstein kent. Dus uhm... isdazo?
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
08-02-2006, 04:23 PM
nee hij kent drakenstein niet...
hij had dat bericht gestuurd naar drakenstein. en daarin stond of hij een nav wilde met hem zodat hij in sd kon komen. omdat hij dan een vriend was. dus het is bullshittttt
a.k.a squaderon :)
08-02-2006, 04:32 PM
Guy Wrote:nee hij kent drakenstein niet... Dan heeft ie dus geprobeerd om Bokkie (eigenlijk ik, als opzichter) en Lance voor de gek te houden?
08-02-2006, 05:16 PM
Wat een hond...
[quote]Bedankt voor deze wederom nutteloze en niet grappige bijdrage[/quote]
08-02-2006, 06:32 PM
If practise makes perfect...
And no one is perfect... Why practise... Hattrick: De barzitters - VI.172 Travians1: De riconisten dorp1 - VesTa Travians2: Riconisten - Dorp - Eigenheimer Einzelganger -
08-02-2006, 09:19 PM
Bewijs ... Ik heb maar gezegt dat hij het bij een ander mag proberen ...
____________ ditammaso schreef: nou ik wil ook in je alliantie sd en dan moet ik een vriend hebben oké zeg ff tegen bokkie dat ik vriend ben en dat hij me kan uitnodigen ____________ Drakenstein schreef: no problem ... maar hoe kom je bij mij terecht ... je zit niet errug in de buurt ____________ ditammaso schreef: zullen wij vrienden worden nav
..... good by my friends
08-02-2006, 09:20 PM
Cool ... mensen gaan liegen om in onze alliantie te komen :waf:
[b]De ruimte is te huur, indien u intresse heeft kunt u contact opnemen met degene bij wie dit onderschrift hoort. Prijzen kunnen nader overeen gekomen worden. De inhoud van deze ruimte dient door de huurder zelf aangebracht te worden.[/b]
08-02-2006, 09:31 PM
Kep hem even te laten weten dat ik niet blij ben dat hij mij als "vriend" aangeeft alleen om bij jullie te komen ... Trouwens lekker "smart" van um om te zeggen dat het alleen is om in de alliantie te komen ...
..... good by my friends
|
« Next Oldest | Next Newest »
|