The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
Beest moet drie potten winnen om week nog redelijk te houden
Kei Nishikori





Reply
Eens Kool. Maar ziet er niet naar uit. Dan wordt het een hele vervelende week dit.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Beest mag deze nog wel winnen, maar hoeft niet. Maak de weg maar vrij voor Thiem.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Prima Ramos. Ga door!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Nou 1e set is weg. Toch nog wel vertrouwen in een goede afloop. Ferrer werd al beter en is natuurlijk bij uitstek een vechter. En die Ramos heeft toch ook nog geen reet laten zien dit jaar?
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ramos ziek. Die is aan het overgeven...
Reply
(18-02-2016, 07:51 PM)maartendinkelman Wrote: Ramos ziek. Die is aan het overgeven...

Haggie week!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Young prima! Zicht op veel punten..
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Kom op nou Beest. Wint eerst 8 vd 9 games na setverlies. 6-1 2-0 dus. En dan verliest ie ineens weer 10 punten op rij. Waarvan 10 eigen fouten. Heel matig.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Thiem lijkt de juiste keuze. Die gaat denk ik de finale halen...
Reply
Prima David
Kei Nishikori





Reply
Klasse gasquet smy en beest
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Klasse Delbonis! Een aardige troef deze week
Reply
(18-02-2016, 10:40 PM)maartendinkelman Wrote: Klasse Delbonis! Een aardige troef deze week

Gewoon eraf tegen cuevas
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Onbegrijpelijk dat Delbonis zo weinig gekozen is, dat was een van de eerste die ik opschreef.
Reply
Delbonis kan gewoon weinig. Ook niet heel best in vorm dacht ik. Daarnaast was ie ruim underdog in z'n eerste pot. Geen redenen om iemand tot mustpick te bombarderen imo.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Versloeg vorige week nog Fognini (ok, niet de beste graadmeter) en maakte het Almagro lastig die bijna het toernooiw won. Sock op hardcourt al slecht in vorm.
Reply
Ferrer moet all the way! Young faalt ook even zeg!
He i’m back, koploper FTM 2018!
Reply
Weten de CTM-ers wie die Monteiro is? Staat nu ook weer aardig partij te bieden aan Cuevas lijkt het.
Reply
Aardige nacht...alleen de belangrijkste pot valt verkeerd.

Ferrer Thiem wordt me er toch eentje zeg...
Ik zie Ferrer en Nadal beide maar als licht favoriet...55 % beide
Kei Nishikori





Reply
Nadal lijkt mij wel zwaar favoriet! Thiem voor mij zelfs licht in het voordeel. En Delbonis heeft ook gewoon kansen...
Reply
(19-02-2016, 02:04 AM)Overdune Wrote: Weten de CTM-ers wie die Monteiro is? Staat nu ook weer aardig partij te bieden aan Cuevas lijkt het.

Nee nooit van gehoord. En ook nooit iets noemenswaardigs laten zien op Challenger niveau. Kan het me niet herinneren.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Goede uitslagen vannacht. Cruciale dag nu. Vooral Nadal Ferrer Cuevas Querrey en Chardy moeten winnen. Gelukkig zijn de meeste van hen favoriet.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(19-02-2016, 09:09 AM)centre court Wrote: Goede uitslagen vannacht. Cruciale dag nu. Vooral Nadal Ferrer Cuevas Querrey en Chardy moeten winnen. Gelukkig zijn de meeste van hen favoriet.

Hup CC!! 
Cuevas mag ook verliezen van Delbonis maar die mag je hebben bij winst van de andere. 

Lijkt me toch dat Chardy ook gewoon van JMDP wint, anders is hij wel heel sterk terug gekomen.
Kei Nishikori





Reply
Sjezus, die Lorenzi. 

Vandaag idd cruciaal, vorige week ging het op vrijdag mis.
Thiem-Ferrer partij van de week, gaat om 90 of 300/500 voor Thiem, en het is 50-50 wat mij betreft. 
Nadal-Dolgo 65-35, maar Dolgo wel angstgegner.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2016, 08:59 AM)centre court Wrote:
(19-02-2016, 02:04 AM)Overdune Wrote: Weten de CTM-ers wie die Monteiro is? Staat nu ook weer aardig partij te bieden aan Cuevas lijkt het.

Nee nooit van gehoord. En ook nooit iets noemenswaardigs laten zien op Challenger niveau. Kan het me niet herinneren.
jawel joh cc. Die gast speelt bijna alleen maar challengers in Zuid Amerika. Haalde dit jaar al een HF dacht ik.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Thiem wordt hier volgens de bookies zwaar overschat. Thiem krijg je gewoon * 2.45

Nadal verloor inderdaad de laatste twee van Dolgo en oogt nog allemaal niet geweldig bij hem. Met name zijn service moet echt verbeteren.
Kei Nishikori





Reply
Heb gisteren Nadal-Almagro 2e set gezien. Was echt niet best met Rafa. Het is dat Almagro er echt een zooitje van maakte. Maar goed dat doet Dolgo ook. Nadal gaat hier gewoon de finale halen.
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Ad je hebt gewoon weer een goed team met 3 HF in Rio. Ben je ontevreden zoals het nu loopt?
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
Goed is een groot woord, laten we maar kijken hoe het er zondag voor staat.
En die 3 SF in Rio heb ik nog niet hoor.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply


Forum Jump: