The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval




Delray Beach / Marseille / Rio de Janeiro
(19-02-2016, 10:17 AM)kooltje Wrote: Thiem wordt hier volgens de bookies zwaar overschat. Thiem krijg je gewoon * 2.45

Nadal verloor inderdaad de laatste twee van Dolgo en oogt nog allemaal niet geweldig bij hem. Met name zijn service moet echt verbeteren.

Overschat? Vind juist Ferrer te groot favoriet.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2016, 10:30 AM)Ad Wim Wrote:
(19-02-2016, 10:17 AM)kooltje Wrote: Thiem wordt hier volgens de bookies zwaar overschat. Thiem krijg je gewoon * 2.45

Nadal verloor inderdaad de laatste twee van Dolgo en oogt nog allemaal niet geweldig bij hem. Met name zijn service moet echt verbeteren.

Overschat? Vind juist Ferrer te groot favoriet.

Dan wordt Thiem hier toch overschat? als wij 50-50 zeggen en de bookies geven 2,45 voor hem.

Ach we gaan het zien, ik denk beest in 3, waarvan de derde in 6-2 ofzo.
Kei Nishikori





Reply
Die Thiem zal toch wel een keer kapot zijn? Hij dubbelt er ook nog bij. Ferrer is (een) beest. Daar gaat ie zich op stuk bijten.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
(19-02-2016, 10:36 AM)kooltje Wrote:
(19-02-2016, 10:30 AM)Ad Wim Wrote:
(19-02-2016, 10:17 AM)kooltje Wrote: Thiem wordt hier volgens de bookies zwaar overschat. Thiem krijg je gewoon * 2.45

Nadal verloor inderdaad de laatste twee van Dolgo en oogt nog allemaal niet geweldig bij hem. Met name zijn service moet echt verbeteren.

Overschat? Vind juist Ferrer te groot favoriet.

Dan wordt Thiem hier toch overschat? als wij 50-50 zeggen en de bookies geven 2,45 voor hem.

Ach we gaan het zien, ik denk beest in 3, waarvan de derde in 6-2 ofzo.

Ah zo. Ik dacht dat je bedoelde dat ie bij de bookies overschat wordt.
Ik snap wel dat de bookies Ferrer favoriet maken, maar ik vind het 50-50 gezien de vorm van beiden.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Die wordt wel cruciaal inderdaad. Winnaar pakt 300 met kans op 500.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Potro is eigenlijk minstens net zo belangrijk. Als die even fit blijft, haalt ie de finale daar. SF Querrey-Chardy is een ramp.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2016, 08:59 AM)centre court Wrote:
(19-02-2016, 02:04 AM)Overdune Wrote: Weten de CTM-ers wie die Monteiro is? Staat nu ook weer aardig partij te bieden aan Cuevas lijkt het.

Nee nooit van gehoord. En ook nooit iets noemenswaardigs laten zien op Challenger niveau. Kan het me niet herinneren.

Klopt, maar wel een coming man. Zag dat hij begin dit jaar al een aantal gravelspelers had verslagen die het goed doen op challenger niveau (Arguella, Dutra Silva).
Reply
Nadal krijgt het niet makkelijk tegen z'n angstgegner, maar op gravel kan ik me niet voorstellen dat Dolgopolov wint (80-20).
Delbonis heeft zeker kansen tegen Cuevas, maar is wel underdog (35-65).
Thiem zie ik als 50/50 in de huidige vorm en dus een gokje waard bij de bookies (gisteren was het nog 3,05 ipv 2,45).

In Marseille winst vandaag voor Wawrinka, Cilic, Gasquet en Berdych.
In DB winst vandaag voor Querrey, DelPo, Dimi en Becker.
Reply
(19-02-2016, 11:24 AM)NickHop27 Wrote:
(19-02-2016, 08:59 AM)centre court Wrote:
(19-02-2016, 02:04 AM)Overdune Wrote: Weten de CTM-ers wie die Monteiro is? Staat nu ook weer aardig partij te bieden aan Cuevas lijkt het.

Nee nooit van gehoord. En ook nooit iets noemenswaardigs laten zien op Challenger niveau. Kan het me niet herinneren.

Klopt, maar wel een coming man. Zag dat hij begin dit jaar al een aantal gravelspelers had verslagen die het goed doen op challenger niveau (Arguella, Dutra Silva).
Ik vind 'm toch niet echt een coming man. In november 2013 stond hij 254e, daarna is hij weer weggezakt en blijven schommelen rond positie 400 / 500. Alleen door een halve finale in de challenger van Rio en een kwartfinale in Mendoza begin dit jaar is hij iets gestegen (338).
Met de 2e ronde die hij nu heeft gehaald verdient hij 17.920 dollar, dat is 27% van wat hij de afgelopen 3 jaar heeft verdient (66.052 dollar). Hij zal stijgen naar ongeveer plek 270-275. Volgende week heeft hij weer een aantal punten te verdedigen...
Reply
Hij kan er ook niet veel van. Tsonga was zelf echt heel erg matig die wedstrijd.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Leek erop dat Tsonga voor het gravel had gekozen inderdaad. Door niet naar Rotterdam en de Franse toernooien te gaan, maar bakt er weinig van.
Kei Nishikori





Reply
Ik zie die gasten steeds zeiknat en kapot in de samenvattingen.
Beest is dan wel Beest, maar je zag zaterdag dat ie fysiek ook kwetsbaar is.
En hij heeft gisteren 2 uur gespeeld, Thiem had rust. Dus denk dat het fysiek niet heel doorslaggevend is.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2016, 11:45 AM)Mitch Wrote:
(19-02-2016, 11:24 AM)NickHop27 Wrote:
(19-02-2016, 08:59 AM)centre court Wrote:
(19-02-2016, 02:04 AM)Overdune Wrote: Weten de CTM-ers wie die Monteiro is? Staat nu ook weer aardig partij te bieden aan Cuevas lijkt het.

Nee nooit van gehoord. En ook nooit iets noemenswaardigs laten zien op Challenger niveau. Kan het me niet herinneren.

Klopt, maar wel een coming man. Zag dat hij begin dit jaar al een aantal gravelspelers had verslagen die het goed doen op challenger niveau (Arguella, Dutra Silva).
Ik vind 'm toch niet echt een coming man. In november 2013 stond hij 254e, daarna is hij weer weggezakt en blijven schommelen rond positie 400 / 500. Alleen door een halve finale in de challenger van Rio en een kwartfinale in Mendoza begin dit jaar is hij iets gestegen (338).
Met de 2e ronde die hij nu heeft gehaald verdient hij 17.920 dollar, dat is 27% van wat hij de afgelopen 3 jaar heeft verdient (66.052 dollar). Hij zal stijgen naar ongeveer plek 270-275. Volgende week heeft hij weer een aantal punten te verdedigen...

Haha, zo diep zit/zat ik er niet in. Thanks voor de info.
Reply
In het gunstige geval word ik nog 11e, maar het kan dus ook vervelend aflopen.
Hup Thiem!
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2016, 11:55 AM)kooltje Wrote: Leek erop dat Tsonga voor het gravel had gekozen inderdaad. Door niet naar Rotterdam en de Franse toernooien te gaan, maar bakt er weinig van.

Snap daar ook helemaal niks van...hetzelfde geldt voor Isner. Kan hij hardcourt US spelen en dan kiest hij voor gravel..nou dat heeft veel opgeleverd  Undecided
Reply
Dolgo ongeveer hetzelfde spel als Dustin Brown (nog veel meer angstgegner)...Dolgo iets minder alles of niets.
Ligt er maar net aan of alles binnenvalt of niet.
Reply
(19-02-2016, 12:47 PM)Kraai Wrote:
(19-02-2016, 11:55 AM)kooltje Wrote: Leek erop dat Tsonga voor het gravel had gekozen inderdaad. Door niet naar Rotterdam en de Franse toernooien te gaan, maar bakt er weinig van.

Snap daar ook helemaal niks van...hetzelfde geldt voor Isner. Kan hij hardcourt US spelen en dan kiest hij voor gravel..nou dat heeft veel opgeleverd  Undecided

Die gasten kiezen ook voor avontuur. Hoeven het voor de centen niet meer te doen en willen ook wat van de wereld zien. Wellicht waren ze nog nooit in Zuid Amerika geweest en dan is dit natuurlijk een mooie kans. Volgende week zullen ze misschien ook Acapuclo er aan toevoegen, prachtige bestemming (buiten de drugsoorlogen om)
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(19-02-2016, 01:01 PM)Stille Wrote:
(19-02-2016, 12:47 PM)Kraai Wrote:
(19-02-2016, 11:55 AM)kooltje Wrote: Leek erop dat Tsonga voor het gravel had gekozen inderdaad. Door niet naar Rotterdam en de Franse toernooien te gaan, maar bakt er weinig van.

Snap daar ook helemaal niks van...hetzelfde geldt voor Isner. Kan hij hardcourt US spelen en dan kiest hij voor gravel..nou dat heeft veel opgeleverd  Undecided

Die gasten kiezen ook voor avontuur. Hoeven het voor de centen niet meer te doen en willen ook wat van de wereld zien. Wellicht waren ze nog nooit in Zuid Amerika geweest en dan is dit natuurlijk een mooie kans. Volgende week zullen ze misschien ook Acapuclo er aan toevoegen, prachtige bestemming (buiten de drugsoorlogen om)
Dacht dat het topsporters waren
Lijkt mij sterk dat de sponsor dit verhaal accepteert
Kei Nishikori





Reply
Die gasten zijn miljonair en als ze klaar zijn met tennissen < 40. Die hebben nog alle tijd om wat van de wereld te zien.

Ik vermoed eerder dat ze daar gewoon wat meer startgeld krijgen en daarvoor kiezen.
Reply
Als ze klaar zijn? Moet je eens de huidige saldi kijken van die lui Smile
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
Reply
(19-02-2016, 01:01 PM)Stille Wrote:
(19-02-2016, 12:47 PM)Kraai Wrote:
(19-02-2016, 11:55 AM)kooltje Wrote: Leek erop dat Tsonga voor het gravel had gekozen inderdaad. Door niet naar Rotterdam en de Franse toernooien te gaan, maar bakt er weinig van.

Snap daar ook helemaal niks van...hetzelfde geldt voor Isner. Kan hij hardcourt US spelen en dan kiest hij voor gravel..nou dat heeft veel opgeleverd  Undecided

Die gasten kiezen ook voor avontuur. Hoeven het voor de centen niet meer te doen en willen ook wat van de wereld zien. Wellicht waren ze nog nooit in Zuid Amerika geweest en dan is dit natuurlijk een mooie kans. Volgende week zullen ze misschien ook Acapuclo er aan toevoegen, prachtige bestemming (buiten de drugsoorlogen om)

Acapulco is hc. Dat past Tsonga en Isner al beter natuurlijk.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Ik lees net Del Potro zn backhand nu enkelhandig slaat vanwege zn pols. Dat is nog al wat zeg, om je slag te moeten veranderen.
Reply
Hij slaat 'm wel nog gewoon dubbelhandig OD.
Reply
Volgens mij ook wel dubbelhandig maar bijna alles slice. Durft/kan nog niet voluit. Dan zijn Kudla en Smith leuk, maar een gerespecteerd top30 speler als Chardy mag dan nooit van 'm verliezen. Zeker niet tegen iemand die op 75% speelt én er ook nog eens een jaar uit is geweest. Onbestaanbaar in mijn ogen.
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply
Kyrgios 6/0 wtf
Reply
(19-02-2016, 03:00 PM)centre court Wrote: Volgens mij ook wel dubbelhandig maar bijna alles slice. Durft/kan nog niet voluit. Dan zijn Kudla en Smith leuk, maar een gerespecteerd top30 speler als Chardy mag dan nooit van 'm verliezen. Zeker niet tegen iemand die op 75% speelt én er ook nog eens een jaar uit is geweest. Onbestaanbaar in mijn ogen.

Met alleen maar slicen en wachten op een fout of bal op de forehand kom je een heel end.
Ook als je eigen service nog steeds top is. En Chardy is ook niet echt een steady baseliner.
Dus vind Potro nog wel favoriet, ook tegen Querrey. Tegen Dimitrov gaat ie er (hard) af.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
(19-02-2016, 12:47 PM)Kraai Wrote:
(19-02-2016, 11:55 AM)kooltje Wrote: Leek erop dat Tsonga voor het gravel had gekozen inderdaad. Door niet naar Rotterdam en de Franse toernooien te gaan, maar bakt er weinig van.

Snap daar ook helemaal niks van...hetzelfde geldt voor Isner. Kan hij hardcourt US spelen en dan kiest hij voor gravel..nou dat heeft veel opgeleverd  Undecided

Snap er ook niks van, maar zal waarschijnlijk inderdaad met startgeld te maken hebben. Of dat ze ouder worden en de vaste rondjes die ze elk jaar doen wel gezien hebben.
Of hun gravelkwaliteiten overschatten.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
Reply
Apart joch die Kyrgios
Komt hier toch weer ijzersterk terug na blessure
Kei Nishikori





Reply
Klasse Cindy! 6-3 tegen Schiavone
Kei Nishikori





Reply
Hup gimeno
Niets is sterker dan dat ene woord...
Reply


Forum Jump: