The following warnings occurred:
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/class_error.php 153 errorHandler->error
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1029 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1170 mycode_inserter_quick
/inc/class_plugins.php 142 codebuttonsquick
/showthread.php 470 pluginSystem->run_hooks
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "showquickreply" - Line: 1175 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1175 errorHandler->error_callback
Warning [2] Undefined array key "sourceeditor" - Line: 1135 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1135 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined array key "vbquote" - Line: 1147 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1147 errorHandler->error_callback
/inc/plugins/quickadveditorplus.php 1176 mycode_inserter_quick
Warning [2] Undefined property: MyLanguage::$thread_modes - Line: 45 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 45 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval
Warning [2] Undefined variable $usersbrowsing - Line: 91 - File: showthread.php(1617) : eval()'d code PHP 8.2.7 (Linux)
File Line Function
/showthread.php(1617) : eval()'d code 91 errorHandler->error_callback
/showthread.php 1617 eval

Trouble in The Hague
Daar verdachte personen als Ralf Imbar en Bart de Graaf reeds onder de zoden liggen is het de politie een raadsel wie er achter deze boebie-trep zit.
Reply
boeskoolcity Wrote:
Treesong Wrote:Hoorde zojuist dat de handgranaar onderdeel was van een aan de deur gemonteerde Boebie-trep...

deze zou zijn vastgemaakt aan de deur. dat is wat ik ook gehoord heb

Dat zegt Tree toch al :roll:
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:
boeskoolcity Wrote:
Treesong Wrote:Hoorde zojuist dat de handgranaar onderdeel was van een aan de deur gemonteerde Boebie-trep...

deze zou zijn vastgemaakt aan de deur. dat is wat ik ook gehoord heb

Dat zegt Tree toch al :roll:
ik had er over heen gelezen dat treesong ook al zij dat die aan de deur zat :oops:
<º))))><carptackle a way of life><((((º>
roken is dodelijk maar je mening uiten is nog veel dodelijker

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
Bommelding paleis noordeinde...
Reply
Moker ben je al gevlucht?

Waar gaat het heen met Nederland Icon_evil
Vuistdikke stralen diarree vochten zich met spetterend geweld een uitweg uit mijn darmen. Een misselijkmakende stank drong mijn neusgaten binnen en veroorzaakte een nieuwe eruptie. Dit keer vond de juichende salmonellakolonie zich een weg naar boven. Met tranende ogen zag ik mijn kots langzaam van de wc-deur naar beneden druipen
Reply
Balthazar Wrote:Moker ben je al gevlucht?

Je moet je kanker bek houden kanker sukkel. Als je echt de ballen heb moet je dat in m'n gezicht zeggen dan piep je wel even anders.
Reply
Moker_SD Wrote:

Je moet je kanker bek houden kanker sukkel. Als je echt de ballen heb moet je dat in m'n gezicht zeggen dan piep je wel even anders.

Ik bedoel het niet slecht moker. Niet omdat je een Marokkaan bent maar om de Situatie. Ik kan goed begrijpen dat er nou veel mensen Den Haag uitwillen
Reply
Moker_SD Wrote:

:eeeek: :lol: :lol: :lol: :eeeek:
Reply
Moker_SD Wrote:

stoer :!:

[url=http://www.komterug.nl/docroot/img/fotos/hendrikman_teamweek3.jpg]Team Week 37[/url]
Reply
Heb ik jou wat gevraagd?
Reply
Balthazar Wrote:
Moker_SD Wrote:

Ik bedoel het niet slecht moker. Niet omdat je een Marokkaan bent maar om de Situatie. Ik kan goed begrijpen dat er nou veel mensen Den Haag uitwillen

Ik vroeg jou wat. ben je nog in Den Haag of voel je je nog wel veilig daar. En dat vraag ik niet omdat je Marokkaan bent maar dat vraag ik om de situatie die daar is
Reply
voor de situatie zie <!-- w --><a class="postlink" href="http://www.nosnieuws.nl">http://www.nosnieuws.nl</a><!-- w -->
Reply
Moker_SD Wrote:Heb ik jou wat gevraagd?

boos Icon_question

Reply
Bart

Goor Icon_question
Reply
Balthazar Wrote:Ik vroeg jou wat. ben je nog in Den Haag of voel je je nog wel veilig daar. En dat vraag ik niet omdat je Marokkaan bent maar dat vraag ik om de situatie die daar is

Ik ben bij m'n ouders nu. Woon er zelf dichtbij...
Reply
Dugarry Wrote:Bart

Goor Icon_question

joah elk waor die pastoor achter ut spoor met die wrat achter ut oor in goor

Reply
Moker_SD Wrote:
Balthazar Wrote:Ik vroeg jou wat. ben je nog in Den Haag of voel je je nog wel veilig daar. En dat vraag ik niet omdat je Marokkaan bent maar dat vraag ik om de situatie die daar is

Ik ben bij m'n ouders nu. Woon er zelf dichtbij...

In Marokko? Of wonen je ouders ook in The Hague?

(was niet vermeld in je interview....)
Reply
Mijn ouders wonen in het Westland ik woon vlakbij de Haagse Hogeschool...dus vlakbij de inval
Reply
OK, dus niet bepaald een ver van je bed show...
Reply
Nee ik denk dat het voor heel Nederland niet echt ver van mijn bed is
Reply
Ligt er aan waar heel nederland op dat moment slaapt...
Reply
Moker_SD Wrote:

Leuk stopwoordje Moker! Kan je niets leukers bedenken?

Volgens de geruchten zijn er tanks onderweg.
[color=#FF4500]Verhoeven in Oranje![/color]
Reply
Ja idd, ze hebben het over tanks e.d....

Dat FOK-forum is wel erg interessant...

Je kunt ook mee luisteren:
Calamiteitenstream via Winamp http://212.129.237.28:8210/listen.pls

Media Player: <!-- m --><a class="postlink" href="http://212.129.237.28:8210/">http://212.129.237.28:8210/</a><!-- m -->
Reply
tanks? waarvoor in godsnaam....
Bangkok resident.
Reply
om die helicopter tegen te houden die die gast komt redden Confused
Reply
bin laden zit in dat pand volgens mijn informatie...
Bangkok resident.
Reply
Nederland echt "wereldnieuws". Ik was op school vandaag om een tentamen te maken, en de t.v's staan allemaal op cnn altijd, in één keer, "Breaking News" Terrorism in the Netherlands" :lol: . Toestand allemaal....
Reply
Hehe, volgens mij komt gewoon om 5 uur (precies op tijd voor het 5 'o clock new) ineens Ashton Kutcher uit dat pand gelopen en zegt dan tegen de hele wereld:

'Ha ha people, you've all been punked!!'
[i]"If anything can go wrong, it will"[/i]
Edward. A. Murphy
Reply
iets teveel mtv gekeken lance?
Reply
Dan is dat voorlopig wel zijn laatste Punk'd
Reply

Forum Jump: