12-06-2016, 02:05 PM
Db is open!
The following warnings occurred: | |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||
Warning [2] Undefined variable $smilie_cache - Line: 1029 - File: inc/plugins/quickadveditorplus.php PHP 8.2.7 (Linux)
|
Halle / Queens
|
12-06-2016, 02:05 PM
Db is open!
Paar leuke eerste rondes o.a :
Murray-Mahut Kyrgios-Raonic
12-06-2016, 08:46 PM
Jammer dat Mahut morgen z'n finale nog moet spelen. Was leuke test voor Andy geweest.
Niets is sterker dan dat ene woord...
13-06-2016, 09:38 PM
Is pas een kwartier geleden omgegooid door afzeggen Dolgo
Zelfs hier lukt het je nog niet om top 10 te eindigen...
13-06-2016, 09:58 PM
Best lastig en verwacht een hoop verschillen.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-06-2016, 10:00 PM
(13-06-2016, 09:58 PM)Ad Wim Wrote: Best lastig en verwacht een hoop verschillen. rare week inderdaad. lastige waarden van de spelers voor 500 toernooi en ook nog eens de ene al met ritme op gras en ander niet. Hier de keuze voor Raonic gemaakt
Kei Nishikori
13-06-2016, 10:02 PM
ik had helaas te weinig te tijd en moest snel spelers aanklikken....
ruim 300 euro over.... niks voor mij
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
13-06-2016, 10:05 PM
Meeste in de top voor de goedkopere Kyrgios gekozen. Dat hoopte ik al, nu nog knallen Milos
Kei Nishikori
13-06-2016, 10:06 PM
Laatste 2 maanden had ik vrij snel alles klaar maar deze keer lopen klooien (kort voor de deadline) dat ik nu Kohllie niet heb. Slecht gevoel over deze week!
13-06-2016, 10:11 PM
(13-06-2016, 10:06 PM)Stille Wrote: Laatste 2 maanden had ik vrij snel alles klaar maar deze keer lopen klooien (kort voor de deadline) dat ik nu Kohllie niet heb. Slecht gevoel over deze week! Zou ik niet te rouwig om zijn...oogde vandaag al wat vermoeid
Kei Nishikori
13-06-2016, 10:27 PM
(13-06-2016, 10:05 PM)kooltje Wrote: Meeste in de top voor de goedkopere Kyrgios gekozen. Dat hoopte ik al, nu nog knallen Milos Hoopte eigenlijk dat Kyrgios een wat grotere troef zou zijn. Favoriet bij de bookies. Winnaar van die partij lijkt mij favoriet voor de finale.
Feyenoord? Het enige dat ik van Feyenoord weet, is dat ze uit het land van Ajax komen - Fabio Capello
13-06-2016, 10:34 PM
Verrassend weinig Nishikori vind ik.
Bij de zekere managers had ik dat wel verwacht, maar ook door anderen maar weinig gekozen. Terwijl ik hem toch NID in de SF zie staan en verwacht dat Thiem toch een keer moe is (en Kohl ook), dus ook favoriet voor de finale. En dan met een kwakkelende Federer... Verder moet ik het vooral van de kleintjes hebben, zoals Mannarino, Pospisil en Sugita.
13-06-2016, 11:00 PM
Dit is verreweg de minste ondergrond van Nishi. Dan heb ik in een tussenweek liever wat prutsers.
Vorig jaar hier uitstekend voordat ie geblesseerd raakte en hij is beter dan wie dan ook in zijn kwart. Is 180 punten. Moeten jouw prutsers nog maar zien te halen. Bijna allemaal underdog...
13-06-2016, 11:23 PM
14-06-2016, 07:00 AM
Lopez gaat eraf denk ik.
En nishi was een goede optie geweest. Verder valt het mee, maar 340 overhouden vind ik veel.
"Hij heeft misschien nog weinig tegenstand, maar dat is wat anders. En ook niet waar trouwens".
Mooi van Isner, maar nu wel erg jammer dat Russell niet mee doet. Maar wel gunstig voor Querrey. Jammer dat Anderson niet doordrukte, maar dat kan Zeballos mooi doen. Stunt Wawrinka zou leuk zijn, maar niet als ie vervolgens verliest van Djokovic. Maar als die dan weer verliest van Berdych, maakt het niet uit. Dus vannacht is inderdaad cruciaal.
14-06-2016, 08:32 AM
Vos o.a. met Kuz en Nando. Ook in de top 10 gezien, dolgo(3x), Paire en Isner. Opmerkelijk.
14-06-2016, 08:45 AM
Dolgo inderdaad een pijnlijke keuze...had hem er ook in staan maar gelukkig nog even gecheckt.
Nishikori lijkt mij inderdaad redelijk zeker om ver in toernooi te komen. Al is een goede Seppi altijd lastig. Zverev en Querrey vond ik de moeilijkste keuzes om niet te nemen
Kei Nishikori
14-06-2016, 01:15 PM
Ik ben die regen nu al zat, en dat moet Wimbledon nog komen...
14-06-2016, 01:45 PM
Heb je al de voorspellingen voor de rest van de week gezien
14-06-2016, 01:47 PM
Ze gaan nu spelen op Queens...
Lijkt mij gezien de verwachtingen een wonder
Kei Nishikori
14-06-2016, 02:03 PM
Hup opvuller Sugita. Hij en Gabash of Zverev, hup!
14-06-2016, 02:24 PM
Gokje Fritz verliest dus van laffe Sugita? Had het kunnen weten...
14-06-2016, 02:25 PM
Elke serve game in 1e set had Fritz zowat BP. Dan wint ie simpel set 2 en dan dit gekut....
14-06-2016, 02:30 PM
112x gekozen, gokje?
14-06-2016, 02:38 PM
Prima Sugita, gokje!
14-06-2016, 02:43 PM
lopez en kwerrie missen kans na kans...
14-06-2016, 02:48 PM
Eindelijk veel tennis, hup kleintjes!
|
« Next Oldest | Next Newest »
|